Favorit 136L 1989 chcípá !
Napsal: stř 28 čer 09:28
Zdravím všechny,
mám Fačko 89 karbec 136L - najeto 62 000 km garážováno vždy přes zimu, bez koroze s STK do 2018. Měnen motor po prasklém těsnění pod hlavou-značně poškozený motor (nový motor byl přes kamaráda v super stavu).
Nyní mi však dle známého blbne elektrika. Auto při zahřátí ztrácí otáčky a neustále kolísá a dřív nebo později i zhasne. Při přidání plynu a následném uvolnění pedálu či jeho ubrání výrazně cuká a já tak jezdím konstantně s nohou mezi brzdou a plynem a vždy na neutrál musím motor vytáčet, aby nezhasl.
Kolega se odmítl pouštět do elektroinstalace, jelikož má své práce dost a přes elektriku není tak, jak přes mechaniku. Prý by však mohlo jít o pojistkovou skříň či elektromagnetický ventil volnoběhu.
Proto Vás prosím, nemáte s tímto zkušenosti?
Ještě lépe - neznáte někoho z Ostravy a okolí, kdo by měl chuť se v tom pohrabat a nevybrakovat mi výrazně peněženku? Mám k tomu autu blízký vztah a sám se do toho určitě nepustím.
Moc díky!
mám Fačko 89 karbec 136L - najeto 62 000 km garážováno vždy přes zimu, bez koroze s STK do 2018. Měnen motor po prasklém těsnění pod hlavou-značně poškozený motor (nový motor byl přes kamaráda v super stavu).
Nyní mi však dle známého blbne elektrika. Auto při zahřátí ztrácí otáčky a neustále kolísá a dřív nebo později i zhasne. Při přidání plynu a následném uvolnění pedálu či jeho ubrání výrazně cuká a já tak jezdím konstantně s nohou mezi brzdou a plynem a vždy na neutrál musím motor vytáčet, aby nezhasl.
Kolega se odmítl pouštět do elektroinstalace, jelikož má své práce dost a přes elektriku není tak, jak přes mechaniku. Prý by však mohlo jít o pojistkovou skříň či elektromagnetický ventil volnoběhu.
Proto Vás prosím, nemáte s tímto zkušenosti?
Ještě lépe - neznáte někoho z Ostravy a okolí, kdo by měl chuť se v tom pohrabat a nevybrakovat mi výrazně peněženku? Mám k tomu autu blízký vztah a sám se do toho určitě nepustím.
Moc díky!