Stránka 1 z 2

Octavia I

Napsal: ned 07 srp 19:17
od novass93
Měl bych dotaz, spíše potřebuji poradit...
Mám v plánu koupit Octavii I,buď 81kw nebo 96kW PD.

Chci do toho investovat 80-100tis, popř i 110. Chci aby byla v lepší výbavě (climatronic, vyhř.sedacky atd..)

Co jsem koukal po netu tak se mi například zalíbily od AAA ale už jsem slyšel bůh ví co..

Tak se Vás zeptat na co si mám dát při koupi pozor a kde shánět solidní Octavii.
Díky za odpověď

Re: Octavia I

Napsal: ned 07 srp 20:25
od Stepan
ptoč to musí být jedničková oktavia? pověsti o její dokonalosti z mého pohledu pořád drží ceny zbytečně vysoko :-?

Re: Octavia I

Napsal: ned 07 srp 20:30
od novass93
Tak jaké auto v cenové relaci 100 000 by si mi doporučil?.. Spotřeba do 6litru, kW 80+,ne příliš drahý servis, větší zavazadlový prostor, výbava +/- stejná jako u oktavky

Re: Octavia I

Napsal: ned 07 srp 20:51
od Stepan
řešit u auta za 100k spotřebu za cílem ušetřit je značně iluzorní představa. U auta za 100k se má koukat na stav a co nejmenší náchylnost ke zkurvení, tzn. ideální atmo benzín. Ten kufr je opravdu potřeba nebo jenom pro strýčka příhodu?

Re: Octavia I

Napsal: pon 08 srp 08:25
od řidičBOB
Přesně - u auta za kilo koukat na stav. Podívat se, zda to nebyla nějaká totálka; nastartovat (nejlépe za chladnějšího rána); projet to a poslouchat, co to dělá/nedělá, případně jaké pazvuky to vydává. Případně se pokusit zjistit o tom autě co nejvíce.
U dieselu se může vysrat kde-co a opravy to nebývají zrovna levné. Spotřeba PHM bývá často, u aut této cenové kategorie, tou nejmenší položkou v nákladech na provoz.

OT: jenom by mne zajímalo, když už přestane platit ta představa, že když mi na palubáku svítí 6, tak šetřím :D

Re: Octavia I

Napsal: pon 08 srp 12:38
od novass93
Myslím, že u auta nenaletim. Pomáhá mi auto shánět kamarád který dělá 10let v autorizovaném servisu AUDI.

Tak jaká jiné auto v ceně 100tis by se Vám zamlouvalo oproti oktavce a proč? Díky za vyjádření, doporučení

Re: Octavia I

Napsal: pon 08 srp 12:46
od k86
Octavka I. generace byla technicky pomerne zastarala uz v dobe kdy se prodavala. Na oplatku to ale zase byla celkem jednoducha konstrukce ktera se zda ze vydrzela.
Pokud co nejodolnejsi auto tak volit motory 1.6 MPI 74/75kw, 1.9TDI 66 / 81kw - rotacni cerpadla, ne elektonicke vstriky PD - 74, 96kw.
Za me je to auto strasne predrazene na ukor toho, co nabizi, ta aura ktera se kolem OI vytvorila drzi ceny aut nesmyslne vysoko. podvozek nic moc, hlavne zadni naprava, motory duni (ale zase moc nezerou) a mista v aute poskromnu.
Bytelne auto je treba Astra s motory od Fiatu 1.9CDTi 88 / 110kw, dal Fiat Stilo, Focus 1.8TDCI a podobni

Re: Octavia I

Napsal: úte 09 srp 18:55
od novass93
Díky za reakce, odpovědi a rady :-) Ani jeden z uvedených se mi moc nelíbí vzhledově i když ta výbava fajn. A co říkáte na Audi rok V okolo 2003 96kw 1,9? Nebrat? Okolo 120se dá sehnat.. Ale vzhledem k tomu, že PD tak ne?

Re: Octavia I

Napsal: stř 10 srp 09:10
od Noldo
A4 s 1,9 96 kw je výrazne lepšie auto, ale nemyslím si, že za 120 nájdeš pekný kúsok. Interier v B6ke bohužial zle znáša kilometre a mne by vadili ošúpané gombíčky na klíme, dverách, otočný ovládač svetiel, maličkosti, ale dá to robotu dať do dokopy.
PD na tom stále nie je zle, čo sa spoľahlivosti týka, toho by som sa nebál, len chce trafiť dobrý kúsok. Celkovo údržba A4 je niekde inde ako oktávie. Rovnako aj spotreba bude o pol litra, liter vyššie ako pri rotačných TDI.
Odporúčal by som Stilo, zvážil by som aj Mondeo. Doma máme Seat Toledo, čo je súrodenec oktávie a za 16 rokov (12 u nás) a skoro 300 tis. km s ním neboli žiadne vážne problémy. Takže 66/81 kw naozaj odporúčam. Výhodou je, že 66 kw verzia nemá dvojhmotový zotrvačník a nemá turbo s variabilnou geometriou lopatiek. Prípadná údržba je výrazne lacnejšia.

Re: Octavia I

Napsal: čtv 18 srp 21:09
od driver
A k těm ošoupaným dílům.
Google, tvůj autorizák telefon, dobrý den, tohle VIN, potřebuji objednat tyto díly, zítra si pro ně mohu přijít?
Vyřešeno.
Jednodušší než objednat Pizzu...