Octavia 1.6 (55kw) - dusí se
Napsal: pon 06 čer 11:39
Zdravím, chtěl bych prokonzultovat s vámi problém, který řeším na svém autě.
Jde o to, že z ničeho nic, bez jakýchkoliv příznaků se ta moje holka rozhodla, že nikam nepojede.
Na volnoběh se drží jen pár sekund, pak začnou klesat otáčky dokud už se neudrží a chcípne. Pokud se jen dotknu akceleračního pedálu, okamžitě se začne dusit, chvilku se snaží a pak taky zdochne.
Zpočátku jsem myslel, že podávací čerpadlo se rozhodlo mi zamávat a přestalo plnit benzín do oběhu, jenže po demontáži z nádrže a odzkoušení "na vzduchu" mi tlakovalo lépe než perfektně. (Podávací čerpadlo mě napadlo, protože den předtím než se mi to rozesralo, začlo vydávat zajímavý zvuky, ale jelikož jsem předtím jezdil na výpary, tak si myslím, že se to jen zavzdušnilo) Tak jsem ho tam hodil zpět a začal hledat problém jinde. Sundal jsem filterbox a zčeknul škrtící klapku, nastartuju motor a hned jakmile pohnu s pedálem je slyšet že se v klapce drží šílenej podtlak a tím jak ho pootečním klapky vyrovnávám, tím víc dusím motor, takže mě napadlo, že to špatně míchá směs. Vzal jsem diagnostiku a přes test akčních členů jsem zkusil motorek klapky, ten se sice nějak hýbe, ale asi jen o 20 stupňů otevírá a zase zavírá klapku. Jelikož jsem sice vyučený mechanik, ale dělám jen náklaďáky, tak teď si nejsem jistý, jestli je 20 stupňů správně, či by se to mělo otevírat i více. Nebo je to blbost a jsem úplně mimo..
Takže se radši zeptám vás tady autařů, kteří byste mohli mít větší zkušenost s opravou osobáků, jestli nejsem úplně vedle a když seženu jinou škrtící klapku a prcnu jí tam, jestli to bude šlapat.
Moc dlouhé/nečetl jsem: Při ovládání škrtící klapky je slyšet velký podtlak v sání pod klapkou a dusí se motor, co sakra s tím?
Díky za všechny odpovědi, můžu poskytnout i video dokumentaci dle vašeho přání (auto mám pod barákem, není problém cokoliv natočit). Přeci jenom i klapka z ojetýho není zrovna levná a abych se s tim sral dvě hodiny a pak zjistil, že mi to stejně nepojede, bych to auto asi rozkopal.
Jde o to, že z ničeho nic, bez jakýchkoliv příznaků se ta moje holka rozhodla, že nikam nepojede.
Na volnoběh se drží jen pár sekund, pak začnou klesat otáčky dokud už se neudrží a chcípne. Pokud se jen dotknu akceleračního pedálu, okamžitě se začne dusit, chvilku se snaží a pak taky zdochne.
Zpočátku jsem myslel, že podávací čerpadlo se rozhodlo mi zamávat a přestalo plnit benzín do oběhu, jenže po demontáži z nádrže a odzkoušení "na vzduchu" mi tlakovalo lépe než perfektně. (Podávací čerpadlo mě napadlo, protože den předtím než se mi to rozesralo, začlo vydávat zajímavý zvuky, ale jelikož jsem předtím jezdil na výpary, tak si myslím, že se to jen zavzdušnilo) Tak jsem ho tam hodil zpět a začal hledat problém jinde. Sundal jsem filterbox a zčeknul škrtící klapku, nastartuju motor a hned jakmile pohnu s pedálem je slyšet že se v klapce drží šílenej podtlak a tím jak ho pootečním klapky vyrovnávám, tím víc dusím motor, takže mě napadlo, že to špatně míchá směs. Vzal jsem diagnostiku a přes test akčních členů jsem zkusil motorek klapky, ten se sice nějak hýbe, ale asi jen o 20 stupňů otevírá a zase zavírá klapku. Jelikož jsem sice vyučený mechanik, ale dělám jen náklaďáky, tak teď si nejsem jistý, jestli je 20 stupňů správně, či by se to mělo otevírat i více. Nebo je to blbost a jsem úplně mimo..
Takže se radši zeptám vás tady autařů, kteří byste mohli mít větší zkušenost s opravou osobáků, jestli nejsem úplně vedle a když seženu jinou škrtící klapku a prcnu jí tam, jestli to bude šlapat.
Moc dlouhé/nečetl jsem: Při ovládání škrtící klapky je slyšet velký podtlak v sání pod klapkou a dusí se motor, co sakra s tím?
Díky za všechny odpovědi, můžu poskytnout i video dokumentaci dle vašeho přání (auto mám pod barákem, není problém cokoliv natočit). Přeci jenom i klapka z ojetýho není zrovna levná a abych se s tim sral dvě hodiny a pak zjistil, že mi to stejně nepojede, bych to auto asi rozkopal.