Fabia 1.2 HTP 47kw (2004) - samovolne pridavani
Fabia 1.2 HTP 47kw (2004) - samovolne pridavani
Zdravim,
nedavno jsem z uspornych duvodu koupil ojete HTP se 125000km - podle vseho poctivymi, ale bohuzel jsem zatim moc neusetril. Trapi me jedna vec, se kterou si i jeden zkuseny mechanik dost dobre nevi rady.
Stava se mi, ze pri rychlostech zhruba nad 70 km/h si auto samovolne pridava plyn. Kdyz jedu na petku treba 80 a pustim plyn, motor zacne trochu skubat, a ukazatel spotreby misto hodnoty kolem nuly (coz by melo pri brzdeni motorem ukazovat) ukazuje zhruba 3,5l/100km aktualni spotreby. Kdyz vyradim na neutral, otacky pomalu vystoupaji treba az na 5000. Pak jsem vzdy radsi zpet zaradil rychlost, nechtel jsem trapit motor az k omezovaci.
Stava se to skoro vzdycky, nekdy vyradim, otacky spadnou na volnobeh a po nekolika sekundach zase leti nahoru.
Zkousel jsem cistit skrtici klapku, na kratkou dobu se to trochu zlepsilo. Nasledne byl vymenen pedal plynu, cidlo volnobehu, skrtici klapka a byla preprogramovana ridici jednotka (v autorizovanem servise). Problem je vsak stale stejny.
Divne je, ze to nejde za otackami, ale za rychlosti (v nizsich rychlostech pri stejnych otackach problem neni).
Nenapada vas nekoho duvod, ktery by mohl tento problem zpusobovat?
Predem diky za jakoukoli odpoved. Pokud se tu takovy problem resil, tak se omlouvam za spam a ocenim link k nasmerovani.
Tomzic
nedavno jsem z uspornych duvodu koupil ojete HTP se 125000km - podle vseho poctivymi, ale bohuzel jsem zatim moc neusetril. Trapi me jedna vec, se kterou si i jeden zkuseny mechanik dost dobre nevi rady.
Stava se mi, ze pri rychlostech zhruba nad 70 km/h si auto samovolne pridava plyn. Kdyz jedu na petku treba 80 a pustim plyn, motor zacne trochu skubat, a ukazatel spotreby misto hodnoty kolem nuly (coz by melo pri brzdeni motorem ukazovat) ukazuje zhruba 3,5l/100km aktualni spotreby. Kdyz vyradim na neutral, otacky pomalu vystoupaji treba az na 5000. Pak jsem vzdy radsi zpet zaradil rychlost, nechtel jsem trapit motor az k omezovaci.
Stava se to skoro vzdycky, nekdy vyradim, otacky spadnou na volnobeh a po nekolika sekundach zase leti nahoru.
Zkousel jsem cistit skrtici klapku, na kratkou dobu se to trochu zlepsilo. Nasledne byl vymenen pedal plynu, cidlo volnobehu, skrtici klapka a byla preprogramovana ridici jednotka (v autorizovanem servise). Problem je vsak stale stejny.
Divne je, ze to nejde za otackami, ale za rychlosti (v nizsich rychlostech pri stejnych otackach problem neni).
Nenapada vas nekoho duvod, ktery by mohl tento problem zpusobovat?
Predem diky za jakoukoli odpoved. Pokud se tu takovy problem resil, tak se omlouvam za spam a ocenim link k nasmerovani.
Tomzic
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 5
- Registrován: stř 31 pro 16:31
Re: Fabia 1.2 HTP 47kw (2004) - samovolne pridavani
hmm. tak Pán Bůh s Vámi. Přijde mi to, zejména po městě či ve stísněných prostorách život ohrožující.
Re: Fabia 1.2 HTP 47kw (2004) - samovolne pridavani
Pokud jste chtěl ušetřit, tak jste měl koupit Felicii nebo podobně jednoduché auto. Auta nejsou jen o spotřebě paliv.
https://www.youtube.com/watch?v=i6iSAwLsApM
Moje kolo s Imprezou
Moje kolo s Imprezou
Re: Fabia 1.2 HTP 47kw (2004) - samovolne pridavani
Tohle by už chtělo diagnostiku.....
U HTP by to člověk nečekal..
Simply clever.
U HTP by to člověk nečekal..
Simply clever.
MG - radost až na kost.
- Psycho vlk Wolf
- Mistr volantu
- Příspěvky: 827
- Registrován: stř 18 kvě 11:53
- Bydliště: Zoo Praha - oddělení šelem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fabia 1.2 HTP 47kw (2004) - samovolne pridavani
Známému nepomohla u tohoto motoru ani diagnostika a nikdo už nevěděl co dál. Tak to v servisu řešili postupným vyměňováním dílů.
Peugeot 301 1.6VTi 85kw/115hp
Peugeot 406 Break 2.0HDi 80kw/110hp
Škoda Octavia I 1.6MPi 74kw/100hp
Peugeot 406 Break 2.0HDi 80kw/110hp
Škoda Octavia I 1.6MPi 74kw/100hp
Re: Fabia 1.2 HTP 47kw (2004) - samovolne pridavani
Diky za tipy!
diagnostika neukazuje nic - vsechno ok... Nicmene po asi 14 dnech po vymene vyse zminovanych dilu se to zlepsuje. Nevim, jestli se jednotka umi "ucit" z jinych prvku elektroniky nebo si na ne zvykat, ale fakt je ten, ze je to postupne cim dal lepsi. Fakt zvlastni auto...
Pro Karelpipa - koupil jsem toto auto jen pro to, ze to bylo od znameho, ktery s tim tyto problemy nemel (nebo mi je zatajil) a bylo to za velice vyhodnych podminek. Uz vim, ze HTP je blbost. Neuveritelne, jak se inzenyrum povedlo udelat tak jednoduche pohonne ustroji tak slozite.
diagnostika neukazuje nic - vsechno ok... Nicmene po asi 14 dnech po vymene vyse zminovanych dilu se to zlepsuje. Nevim, jestli se jednotka umi "ucit" z jinych prvku elektroniky nebo si na ne zvykat, ale fakt je ten, ze je to postupne cim dal lepsi. Fakt zvlastni auto...
Pro Karelpipa - koupil jsem toto auto jen pro to, ze to bylo od znameho, ktery s tim tyto problemy nemel (nebo mi je zatajil) a bylo to za velice vyhodnych podminek. Uz vim, ze HTP je blbost. Neuveritelne, jak se inzenyrum povedlo udelat tak jednoduche pohonne ustroji tak slozite.
- Psycho vlk Wolf
- Mistr volantu
- Příspěvky: 827
- Registrován: stř 18 kvě 11:53
- Bydliště: Zoo Praha - oddělení šelem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fabia 1.2 HTP 47kw (2004) - samovolne pridavani
Někdy tě podrazí i známý a od toho je to horší, protože to nečekáš. Měl jsi koupit něco co má aspoň 4 válce.
Peugeot 301 1.6VTi 85kw/115hp
Peugeot 406 Break 2.0HDi 80kw/110hp
Škoda Octavia I 1.6MPi 74kw/100hp
Peugeot 406 Break 2.0HDi 80kw/110hp
Škoda Octavia I 1.6MPi 74kw/100hp
Re: Fabia 1.2 HTP 47kw (2004) - samovolne pridavani
Jak vidim, tak vetsina uzivatelu zde pochopila, ze jsem se vlastne chtel dovedet, ze su blb, kdyz mam 3 valce atd... Verte, ze prechod z 528i E39 byl opravdu neprijemny. Ale chybami se clovek uci, a tak aspon vim, cemu se obloukem vyhnout. Nikdy jsem po hatapakovi netouzil, ale jak psal Psycho vlk, i znamy muze podrazit - prave auto od znameho byl duvod, ze jsem do te vrazdy vube sel.
Re: Fabia 1.2 HTP 47kw (2004) - samovolne pridavani
Vzhledem ktomu, že jste měnili pedál tak předpokládám, že to má elektroický plyn.
Osobně problém bude buď v potenciometru plynu a nebo škrtící klapce. HTP stojí na každém rohu, nejlepší je se zajet domluvit a zkusit vyzkoušet prohodit klapku.
Osobně problém bude buď v potenciometru plynu a nebo škrtící klapce. HTP stojí na každém rohu, nejlepší je se zajet domluvit a zkusit vyzkoušet prohodit klapku.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko