-pj- v testu Fabie III 1.2TSI 66kW píše:Nadále se projevuje velmi solidním projevem už kousek za hranicí 1 000 ot./min a prakticky lineárním charakterem až do nějakých 5 500 otáček.
konkurence v testu Fabie III 1.2TSI 81kW píše:Motoru také chvíli trvá, než se nadechne, a přestože podle technických údajů zabírá točivý moment 175 N.m již v 1.750 otáčkách, pocitově tomu tak není. Přibližně o 200 otáček výše totiž Fabia vyráží kupředu s nesrovnatelně větší razancí, je příjemně pružná a nechá se vytáčet zhruba do 4800 min-1.
Vím že to nejsou identické motory, navíc tam jsou i rozdílné převodovky - 5MT vs. 6MT - ale stejně mi to nějak neštymuje..... pár kW ( ato ještě pouze SW vybuzených) a tak výrazná změna charakteru motoru?
A navíc to je teda průšvih, když u moderního benzínového turbomotoru mám použtelný rozsah otáček VÝRAZNĚ menší než koncepčně 15let staré 1.2i v pindici (se kterou se dá jezdit kdekoli mezi 1000 až 6000+ otáček)
(schválně nesrovnávám srovnatelné... a proto nepíšu o mnichovské R6, keterá je ještě krapet jinde, že...)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.