Felicia 1.3 R1995 trhá motor
Napsal: stř 18 zář 18:44
Dobrý večer priatelia,
mám dosť vážny problém, ktorý je aj napriek môjmu mladému veku na porážku. Asi 2 mesiace dozadu sa začal prejavovať problém s trhaním motora, okolo 2000 ot trhal dosť jemne, ale citeľne. Tento týždeň mi počas zajdy po rovine začal trhať motor, rýchlosť klesala, motor zhasol. Zistil som, že z palca rozdelovaca vypadol ten odpor alebo čo to vlasne je, a opať som pokračoval v jazde. Včera som už nestihol ísť do predajne kúpiť nový. Dnes ráno cestou do práce sa mi to stalo znovu ale palec už bol nepoužiteľný. V predajni som kúpil nový, najviac pasoval balený v Auto Kelly (kto je výrobca netuším). Nepodarilo sa mi zohrať origo škodovácky, ktorý by som chcel najradšej. Palce som vymenil, spočiatku pohoda. Problém nastáva zhruba nad 2000 otáčok kedy motor trhá naozaj riadne a to až tak, že vnímam ako sa trasie ručička ukazujúca rýchlosť. Keď udržujem konštantnú rýchlosť, seká, keď pridávam tak len výnimočne. Na voľnobehu drží otáčky. Palec sa neprehrieva, a nemá na sebe žiadne viditeľné známky opotrebenia. Keď som dal vedľa seba starý a nový kus, ten starý je dlhší možno o necelé 2 mm. Otázka je kde je chyba? Žeby ten klobúčik (odkiaľ trčí 5 káblov) je príliš zodraný aby to stačilo pre tento nový menší kus? Začínam byť zúfalý, lebo na auto sa nemôžem spoľahnúť. Felícia je ročník 95, 1.3 , 50 kW - s karburátorom. Palec je na 1.3 resp Favorit (celkom sú tie druhy na felíciu asi 4). Za každú podnetnú radu budem vďačný.
mám dosť vážny problém, ktorý je aj napriek môjmu mladému veku na porážku. Asi 2 mesiace dozadu sa začal prejavovať problém s trhaním motora, okolo 2000 ot trhal dosť jemne, ale citeľne. Tento týždeň mi počas zajdy po rovine začal trhať motor, rýchlosť klesala, motor zhasol. Zistil som, že z palca rozdelovaca vypadol ten odpor alebo čo to vlasne je, a opať som pokračoval v jazde. Včera som už nestihol ísť do predajne kúpiť nový. Dnes ráno cestou do práce sa mi to stalo znovu ale palec už bol nepoužiteľný. V predajni som kúpil nový, najviac pasoval balený v Auto Kelly (kto je výrobca netuším). Nepodarilo sa mi zohrať origo škodovácky, ktorý by som chcel najradšej. Palce som vymenil, spočiatku pohoda. Problém nastáva zhruba nad 2000 otáčok kedy motor trhá naozaj riadne a to až tak, že vnímam ako sa trasie ručička ukazujúca rýchlosť. Keď udržujem konštantnú rýchlosť, seká, keď pridávam tak len výnimočne. Na voľnobehu drží otáčky. Palec sa neprehrieva, a nemá na sebe žiadne viditeľné známky opotrebenia. Keď som dal vedľa seba starý a nový kus, ten starý je dlhší možno o necelé 2 mm. Otázka je kde je chyba? Žeby ten klobúčik (odkiaľ trčí 5 káblov) je príliš zodraný aby to stačilo pre tento nový menší kus? Začínam byť zúfalý, lebo na auto sa nemôžem spoľahnúť. Felícia je ročník 95, 1.3 , 50 kW - s karburátorom. Palec je na 1.3 resp Favorit (celkom sú tie druhy na felíciu asi 4). Za každú podnetnú radu budem vďačný.