Octavia III

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.
Odpovědět
denis
Pan Řidič
Příspěvky: 295
Registrován: ned 30 čer 17:17

Re: Octavia III

Příspěvek od denis »

Snowman: predpokladám, že sa jedná trojkovú octaviu a je to len preklep. V tom prípade žiadne prekvapenie, ale keď je to to fakt dvojka tak to už hej..
PS: graf by nebol? :)
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia III

Příspěvek od Snowman000 »

Ano bol to preklep...moja chyba :ymblushing:
Graf z merania:
Obrázek
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
denis
Pan Řidič
Příspěvky: 295
Registrován: ned 30 čer 17:17

Re: Octavia III

Příspěvek od denis »

Díky. Tých udávaných 350NM pri 1500rpm to má asi iba na rukou kreslených grafoch od škodovky :D Na druhej strane vo vysokých otáčkach to vyzerá fakt dobre.
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Octavia III

Příspěvek od d1.8t »

Mě se to zdá na udávaných 220k taky nějaký rychlý.
RWD
retron
Letec
Příspěvky: 1412
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: Octavia III

Příspěvek od retron »

tý já bych tý brzdě zas tak nevěřil resp. spíš asi tomu přepočtu. Onehdá jsme měřili auta na Jarově shodou okolností taky MAHA a házelo to hrozný hausnumera, co si pamatuju tak Fabia 1.9 TDI PD 74 kW měla 99 kW, Golf Variant 4Motion dokonce 103 kW. Snad krom jedný mazdy, žádný auto nemělo výkon blízký deklarovanému, vždy vyšší, koncern běžně 10% a víc. Proto to má podle mě smysl měřit pouze před a po případné úpravě motoru. Zajímavější je spíš ten průběh krouťáku, nikdy to neni tak učesané jak se prezentuje a jsou tam dost patrné zásahy EURO fíčur.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia III

Příspěvek od řidičBOB »

jsem zvědavý...jdu se taky nechat nabrzdit s lehce poladěným eRkem :D
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia III

Příspěvek od Snowman000 »

Prepocet z brzdy sa nikdy nemoze brat ako 100%-na pravda, predsa len namerany vykon je vykon na kolesach ktory sa potom prepocitava nejakou bulharskou konstantou...ale uz 190k na kolesach je proste velke cislo a nemyslim ze nezodpovedajuce 220k v motore...

A ano najvacsi vyznam takychto merani to ma prave pred a po pripadnych upravach a toto bolo meranie pred...ako prvy pride na radu vyfuk :ymhug:
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Octavia III

Příspěvek od ctrl_j »

Snowman mi cita myslienky alebo co, lebo presne slova prepocet bulharskou konstantou jsem chtel pouzit :)
Jiste je, ze tech 220-230k tam real je.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5699
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Octavia III

Příspěvek od Stepan »

d1.8t píše:Mě se to zdá na udávaných 220k taky nějaký rychlý.
Na jednom konkurenčním webu (stačí googlit, linkovat ze slušnosti nebudu) naměřili RS230 údajně o 26k a 50Nm navíc. Ten samý web naměřil standardnímu RSu o 22 koní a 35 Nm víc. Cupra s tím samým motorem taky dala údajně o 24k víc. Zbytečné přepisovat, stačí trošku pogooglit. Nedávno se k tomu tady pár lidí vyjadřovalo, tuším ve vláknu BMW Divize. Jsou tam rozepsané důvody proč tomu tak je :ympeace:
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Octavia III

Příspěvek od ctrl_j »

Kabanuv design team pokracuje v zabehnutych kolejich. Facelift je stejne jako u O2 i u O3 hnusnejsi nez puvodni verze.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Odpovědět