Škoda Auto obecně

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.
Odpovědět
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od ctrl_j »

DoubleSix píše:Ona tu etablovanou řadu neměla ani Škodovka ;)
Moje myšlenka byla jiná, než tvoje. Mě nešlo o to poukázat na zničení Opelu, ale kam se vývoj dokázal dostat pod vedením němců (Škoda) a kam pod vedením francouzů (Dacia). A ten rozdíl je markantní.

Že do budoucna bude Opel dělat jen francouzská auta převlečená do jiného kabátu nám už ukázaly modely CrosslandX a GrandlandX.
To ano, s timhle uhlem pohledu se da souhlasit, byt si myslim, ze pripady Skody a Dacie sice lze merit mezi sebou, ale s Opelem to srovnani proste nesnese.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od driver »

DoubleSix píše:Ona tu etablovanou řadu neměla ani Škodovka ;)
Moje myšlenka byla jiná, než tvoje. Mě nešlo o to poukázat na zničení Opelu, ale kam se vývoj dokázal dostat pod vedením němců (Škoda) a kam pod vedením francouzů (Dacia). A ten rozdíl je markantní.

Že do budoucna bude Opel dělat jen francouzská auta převlečená do jiného kabátu nám už ukázaly modely CrosslandX a GrandlandX.

Myšlenku máš zvláštní.
VW potřeboval z Low Cost Škody udělat druhé VW s trošku lepším zacílením. Menší výbavy, větší kufry a lepší ceny, ale jinak totéž. Pak byl v té roli Seat a dopadlo to zase takto. Evropa je ochotná platit více za luxus. Renault naproti tomu potřeboval Low Cost značku se vším všudy pro východní trhy.
Vedení Opel bylo tragické, to je jisté a markantní rozdíl rovněž.
VW už snad 10let váhá s uvedením low cost značky na trh. NSU, Wanderer, DKW, Auto Union, Horch, má jich z historie dostatek, ale uplatnění je otazník... Mnohem lepší by bylo koupit celé PSA a tím by padla konkurence. Ale to je velké sousto. Alfu jim italové prodat nechtěli, tak založili Cupru. :D
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od pavproch »

Skautík se mi zdál nějaký lehounce hlučnější než bývalo zvykem aji rozvody nějak víc cinkaly.... a taky že jo, dolil sem tam litr woleje, na měrce bylo hluboko pod "min", ale kuntrolka nesvítila, sfiňa jedna - že by byla v poruše ? (ono by nebylo divu po 8 letech a 200 tis km...)........ musím teho kolegu, co mu fčíl skautík "patří" lehce podrbat, ať sa o něj víc stará......
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
jerry
Letec
Příspěvky: 3581
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od jerry »

driver: Zvolit pro low cost řadu značku Horch by byla docela švanda :D
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
vonkreuz
Letec
Příspěvky: 1136
Registrován: stř 08 srp 22:02

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od vonkreuz »

Dneska odpoledne jsem na D1 mezi Č.Štenberkem a Kácovem potkal zvláštní Š1000. V zadním čele motorového protostoru měla 2 kulaté bazmeky, něco mezi ventilátorem a ejektorovým výfukem jako T603. Podél karoserie měla zástěrku až k zemi, jako měli kdysi dávno ve Formuli 1. Barva typicky okrovo hnědá. Neví někdo co je to za stroj?

Edit: Už mi bylo poraděno na italském fóru
https://auto.idnes.cz/prague-car-festiv ... tomoto_fdv
Uživatelský avatar
DoubleSix
Pan Řidič
Příspěvky: 435
Registrován: stř 16 úno 16:33

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od DoubleSix »

driver: já si úplně nejsem jistý tím původním záměrem VW udělat se Škody stejně kvalitní auto jako VW. To se stalo spíše díky lidem, kteří ve Škodě tenkrát pracovali a jejich neustálým bojům s vedením VW.
jerry
Letec
Příspěvky: 3581
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od jerry »

Pod to bych se podepsal. Celá léta pracovali ve Škodě stejně chytří konstruktéři jako na druhé straně železné opony. Viz třeba Ing. Hrdlička. Ale holt se vařilo z vody.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od pavproch »

Kolega - uživatel Oct III. 1.8TSI Scout AT MY2017 mi fčíl reportoval zajímavou věc: má tam od výroby všemožné asistenty + výklopnou kouli (taky z výroby, žádná dodělávka). Když na ni zavěsí přívěs, všechny asistenty se vypnou. Když přívěs odpojí, asistenty zůstanou vypnuté a musí je manuálně zapnout. To je ale zhovadilost.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od driver »

Jelikož vlek cloní zadní radary- nejen, že se asistenti založení na zadních radarech sami deaktivují, ale neumíš je ani aktivovat až do odpojení přívěsu. Například Side nebo asistent vyparkování či blind spot.
Ostatní asistenci aktivovat lze. Třeba ACC, Lane, DLA, Front normálně fungují.
Naposledy upravil(a) driver dne úte 11 zář 10:42, celkem upraveno 1 x.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od pavproch »

Já nezpochybnuju, že se odpojí, to je samozřejmě v pořádku¨, ale že se po odepnutí přívěsu zpátky nezapojí, to je to co se mi nelíbí.

Dodatek: mně by samozřejmě ty asistenty do auta vůbec nesměly.... :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět