A kdyz nekdy jedes "pilu", brzda-plyn, tak taky hned po zastaveni vypinas motor? Bez dochlazeni brzd, turba, poklesu teploty chladici kapaliny?Bond007 píše:No nevim, byt otrokem auta a jezdit tak, aby se mi samovolne neznehodnotilo, mi prijde uchylnyctrl_j píše:U DPF staci jen myslet na obcasne vypalovani. To je samozrejme pri stalem mestskem provozu problem, ale ne neresitelny.
Octavia III
Re: Octavia III
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Octavia III
Ja pilu nejezdim turbo ma samostatnej chladici okruh s nucenym chlazenim i po zastaveni.. A jinak chlazeni po ostre jizde je otazkou dvou minut klidnejsi jizdy, vypalovani dpf dve minuty netrva... Ostrou jizdu si rozhodnes sam, dpf se zanasi samovolne a vypalovani se spousti automaticky za specifickych podminek s nemuzes ho v podstate ovlivnitctrl_j píše:A kdyz nekdy jedes "pilu", brzda-plyn, tak taky hned po zastaveni vypinas motor? Bez dochlazeni brzd, turba, poklesu teploty chladici kapaliny?Bond007 píše:No nevim, byt otrokem auta a jezdit tak, aby se mi samovolne neznehodnotilo, mi prijde uchylnyctrl_j píše:U DPF staci jen myslet na obcasne vypalovani. To je samozrejme pri stalem mestskem provozu problem, ale ne neresitelny.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Octavia III
ptal jsem se - co se sere?Bond007 píše:Po meste s tim jezdila kolegyne a nas skladnik to ma v dodavce... U obou je interval problemu cca co 20 k km
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Octavia III
A ja ti odpovedelBond007 píše:Ten dpf.. Taky si ho vetsina "setrilku" co znam hned z auta kuchaExFun píše:co se na nich sere?
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Octavia III
Ucpe se, zacne hlasit chybovy hlaseni, motor se obcas prepne do nouzaku... Vetsinou kdyz se to stane poprve, tak ho nejak vycisti.. Podruhe uz to nejde tak ho vymeni.. Pak vycisti, pak vymeni... Ti vetsina uzivatelu ho pak vetsinou kuchne..kolega to ma v o2 a tam s tim problemy nema, protoze jezdi prevazne dlouhy trasy..neznam auto s dpf co jezdi prevazne mesto a nema s tim problemy. Treba budes prvni. Na obranu musim rict, ze moc lidi s dieselem neznamExFun píše:co to přesně dělá? Abych se připravil
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Octavia III
Pointa meho prispevku byla v tom, ze kazde auto vyzaduje dle zachazeni neco jineho. Ja bych si diesel ciste do mesta nekoupil, nicmene pokud ExFun pise o pomeru 40:60 ve prospech mesta nepovazoval bych to za tragicke avsak prizpusobil tomu mimomestsky provoz do sviznosti.Bond007 píše:Ja pilu nejezdim turbo ma samostatnej chladici okruh s nucenym chlazenim i po zastaveni.. A jinak chlazeni po ostre jizde je otazkou dvou minut klidnejsi jizdy, vypalovani dpf dve minuty netrva... Ostrou jizdu si rozhodnes sam, dpf se zanasi samovolne a vypalovani se spousti automaticky za specifickych podminek s nemuzes ho v podstate ovlivnitctrl_j píše:A kdyz nekdy jedes "pilu", brzda-plyn, tak taky hned po zastaveni vypinas motor? Bez dochlazeni brzd, turba, poklesu teploty chladici kapaliny?Bond007 píše: No nevim, byt otrokem auta a jezdit tak, aby se mi samovolne neznehodnotilo, mi prijde uchylny
TSI dava v maximu TDIcka (tedy 3500 rpm) totozny vykon. Par Nm mu sice chybi, ale jinak je nastup momentu i rozsah u TSI priznivejsi. Jako dalo by se s tim benzinem jezdit charakterove hodne podobne jako s TDI.ExFun píše:… TDI mi vyhovuje, určitě je hladší než diesely od BMW. servíruje výkon hodně brzy a negraduje, ale to je tak jediné, co bych mu vytkl …
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
Všichni taxikáři, co jezdí do našeho servisu...Bond007 píše:neznam auto s dpf co jezdi prevazne mesto a nema s tim problemy. Treba budes prvni.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia III
Tak provoz taxi je dost specificky a exfun neni uplne taxikar... Vzhledem k jeho kilometrovemu najezdu to vidim na vetsinovy poskakovani relativne studenym autem po meste s obcasnyma cestama mimo.. A uznej ze na to je rozhodne vhodnejsi volba tsi nez tdi s dpf zas u 80% tsi na firme mame nekolikatej motor, ale to beru jako plus spisřidičBOB píše:Všichni taxikáři, co jezdí do našeho servisu...Bond007 píše:neznam auto s dpf co jezdi prevazne mesto a nema s tim problemy. Treba budes prvni.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW