Octavia III

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.
Odpovědět
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Octavia III

Příspěvek od ctrl_j »

Bond007 píše:
ctrl_j píše:U DPF staci jen myslet na obcasne vypalovani. To je samozrejme pri stalem mestskem provozu problem, ale ne neresitelny.
No nevim, byt otrokem auta a jezdit tak, aby se mi samovolne neznehodnotilo, mi prijde uchylny
A kdyz nekdy jedes "pilu", brzda-plyn, tak taky hned po zastaveni vypinas motor? Bez dochlazeni brzd, turba, poklesu teploty chladici kapaliny?
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Octavia III

Příspěvek od Bond007 »

ctrl_j píše:
Bond007 píše:
ctrl_j píše:U DPF staci jen myslet na obcasne vypalovani. To je samozrejme pri stalem mestskem provozu problem, ale ne neresitelny.
No nevim, byt otrokem auta a jezdit tak, aby se mi samovolne neznehodnotilo, mi prijde uchylny
A kdyz nekdy jedes "pilu", brzda-plyn, tak taky hned po zastaveni vypinas motor? Bez dochlazeni brzd, turba, poklesu teploty chladici kapaliny?
Ja pilu nejezdim :D turbo ma samostatnej chladici okruh s nucenym chlazenim i po zastaveni.. A jinak chlazeni po ostre jizde je otazkou dvou minut klidnejsi jizdy, vypalovani dpf dve minuty netrva... Ostrou jizdu si rozhodnes sam, dpf se zanasi samovolne a vypalovani se spousti automaticky za specifickych podminek s nemuzes ho v podstate ovlivnit
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Octavia III

Příspěvek od ExFun »

Bond007 píše:Po meste s tim jezdila kolegyne a nas skladnik to ma v dodavce... U obou je interval problemu cca co 20 k km
ptal jsem se - co se sere?
Back to basics.
Příčina -> následek
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Octavia III

Příspěvek od Bond007 »

Bond007 píše:
ExFun píše:co se na nich sere?
Ten dpf.. Taky si ho vetsina "setrilku" co znam hned z auta kucha
A ja ti odpovedel
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Octavia III

Příspěvek od ExFun »

co to přesně dělá? Abych se připravil :D
Back to basics.
Příčina -> následek
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Octavia III

Příspěvek od Bond007 »

ExFun píše:co to přesně dělá? Abych se připravil :D
Ucpe se, zacne hlasit chybovy hlaseni, motor se obcas prepne do nouzaku... Vetsinou kdyz se to stane poprve, tak ho nejak vycisti.. Podruhe uz to nejde tak ho vymeni.. Pak vycisti, pak vymeni... Ti vetsina uzivatelu ho pak vetsinou kuchne..kolega to ma v o2 a tam s tim problemy nema, protoze jezdi prevazne dlouhy trasy..neznam auto s dpf co jezdi prevazne mesto a nema s tim problemy. Treba budes prvni. Na obranu musim rict, ze moc lidi s dieselem neznam :)
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Octavia III

Příspěvek od ExFun »

Když je všechny tak hezky očkuješ na benzín :D
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Octavia III

Příspěvek od ctrl_j »

Bond007 píše:
ctrl_j píše:
Bond007 píše: No nevim, byt otrokem auta a jezdit tak, aby se mi samovolne neznehodnotilo, mi prijde uchylny
A kdyz nekdy jedes "pilu", brzda-plyn, tak taky hned po zastaveni vypinas motor? Bez dochlazeni brzd, turba, poklesu teploty chladici kapaliny?
Ja pilu nejezdim :D turbo ma samostatnej chladici okruh s nucenym chlazenim i po zastaveni.. A jinak chlazeni po ostre jizde je otazkou dvou minut klidnejsi jizdy, vypalovani dpf dve minuty netrva... Ostrou jizdu si rozhodnes sam, dpf se zanasi samovolne a vypalovani se spousti automaticky za specifickych podminek s nemuzes ho v podstate ovlivnit
Pointa meho prispevku byla v tom, ze kazde auto vyzaduje dle zachazeni neco jineho. Ja bych si diesel ciste do mesta nekoupil, nicmene pokud ExFun pise o pomeru 40:60 ve prospech mesta nepovazoval bych to za tragicke avsak prizpusobil tomu mimomestsky provoz do sviznosti.
ExFun píše:… TDI mi vyhovuje, určitě je hladší než diesely od BMW. servíruje výkon hodně brzy a negraduje, ale to je tak jediné, co bych mu vytkl …
TSI dava v maximu TDIcka (tedy 3500 rpm) totozny vykon. Par Nm mu sice chybi, ale jinak je nastup momentu i rozsah u TSI priznivejsi. Jako dalo by se s tim benzinem jezdit charakterove hodne podobne jako s TDI.
Přílohy
o3rs_tsi_vs_tdi.jpg
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27928
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia III

Příspěvek od řidičBOB »

Bond007 píše:neznam auto s dpf co jezdi prevazne mesto a nema s tim problemy. Treba budes prvni.
Všichni taxikáři, co jezdí do našeho servisu...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Octavia III

Příspěvek od Bond007 »

řidičBOB píše:
Bond007 píše:neznam auto s dpf co jezdi prevazne mesto a nema s tim problemy. Treba budes prvni.
Všichni taxikáři, co jezdí do našeho servisu...
Tak provoz taxi je dost specificky a exfun neni uplne taxikar... Vzhledem k jeho kilometrovemu najezdu to vidim na vetsinovy poskakovani relativne studenym autem po meste s obcasnyma cestama mimo.. A uznej ze na to je rozhodne vhodnejsi volba tsi nez tdi s dpf ;) zas u 80% tsi na firme mame nekolikatej motor, ale to beru jako plus spis :D
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Odpovědět