Zkus to bez čtyřkolky a v manuálu a jezdí to rychle a úsporně, nebo automat ale né 4x4 a jakž takž.řidičBOB píše: Sup 140kW TDI 6DSG L&K 4x4 pár postřehů.
hlučné a nejede to Spotřeba také není nijak přívětivá
6DSG když už bych dával přes milion za škodovku, chtěl bych asi "poslední výkřik"
DCC. Individual OK
infotainment zapatlané. postrátám HW tlačítka.
hoši, co ladili podovzek na B8, šli podívat do Kvasin, jak se to dělá.
nemožnosti posunout si sedák víc pod kolena
Kéž by tak šlo nastavit i svícení zadních světel při SPDS.
Když jsme u těch světel, tak si dovolím tvrdit, že po motoru je to druhé a poslední slabé místo Superbu.
DLA není jen LA daň za jeho "stáří".
Celkově se jedná o povedé auto, které vůbec neuráží svým vzhledem, interiérem nebo možností příplatkové výbavy. Při rozumné volbě motoru z toho může vypadnout zajímavé auto pro rodinu i dálniční přesuny. V této konfiguraci ale na řadu přichází oprávněná otázka, jestli za ty peníze Škoda stojí...
Hluk je takový normální. Jako v Octavii 2 2004. Takový dunivý hrom Nepotřebuješ ani Soundactor
DSG7Q se začíná dávat nyní i do 140kW u VW, tak Sup to dostane později.
DCC je u Supa víc plavné díky většímu rozvoru.
Sedák mám vysunutý furt nejen na dálnici a je to základ, to bude chybět...
SPDS i zadní jde na diagnostice /skandinávie/
infotaiment sklo bez HW koleček=však to ovládáš hlasem a volantem, mi to nevadí a kdo chce, tak místo té nejvyšší Columbus je i verze Navi co má 2x kolečka asi cca 8" display, má ji VW, tak nevím, zda i škoda... Ale ten Columbus 9.2" je top!
DLA funguje i v Sharanu od roku 2010, takže v Supu je to jen důvod, protože to lidi nechtějí, nebo si škoda myslí, že by to neobjednávali, jinak to není problém a dle mě LA funguje v Supu3 i O3 obstojně, jako v Golfu. Akorát ty kamiony za svodidly nevidí, ale tak brnkneš do páčky no... Svítí to jak Sharan, prostě dobře ale doba je jinde, B8 má nejen 4x led ale ještě každá svítí mnohem více než Xenon, a když jezdíš s Matrix, tak jsi zhýčkaný...
Celkově to je super auto na kratší dálniční trasy. Prostě Praha Brno, kde budeš půl hodiny ještě stát v koloně úplně v poho. Srovnávat to s auty 2x-3x dražšími nejde... Touareg je Phaeton v SUV...
Arteon stojí jako Sup3+Fabia dohromady
Znám asi 20lidí co mají Supa3 a všichni bez navi a 110kW nafta a řeknou ti, že lepší auto neměli. Holt jsou přesně cílovka a víc nepotřebují.
Podle mě je to z hlediska VW-AG geniální, jak si jednotlivé modely dělí trh, a nemůžeš očekávat od Supa že bude válcovat A4 nebo B8, on má svou pozici hned pod nimi.