SuperB III.gen

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28207
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: SuperB III.gen

Příspěvek od řidičBOB »

Vždyť to je to, co jsem psal - výbava LK a budíky jak od kolotočů...když už přehlídnu, že už jednou byly použity v O1RS.
Má sedadla ve světlé kůži, elektrika s pamětí + výhřev/ventilace - čili proto asi vysoké posezení...nicméně nepohodlné.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
charger
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: úte 08 bře 10:03
Bydliště: ČR

Re: SuperB III.gen

Příspěvek od charger »

Jo, sorry, nečetl jsem důsledně, to co mám já je Style.
Ain´t nobody got time for that
Uživatelský avatar
x2005
Letec
Příspěvky: 1253
Registrován: úte 01 bře 11:08

Re: SuperB III.gen

Příspěvek od x2005 »

Zrovna jsem si uvědomil, jak v době uvedení Superbu2 bylo pracoviště velmi hodnotně až luxusně zpracované na tehdejší dobu. A taky že Sup2 dostal jako první k koncernu nové AFS světla, která svítila fakt super podle jízdních režimů. A jako jeden z prvních v koncernu mel Sup2 aktivní Park Assist.

Teď když porovnám Sup3 a Passat B8, tak mi přijde Sup3 naschvál ošizený. Pracoviště řidiče podivně splácaný, navi naroubovaná na středovém panelu, čalounění zavazadlovýho prostoru nějakým low-cost filcem, odhlučnění podběhů ještě horší než B8 (kde je to taky ostuda). Sup3 není špatný auto, ale za ty prachy to nevypadá. A v porovnání s B8 při stejné ceně,,,,,,,
Uživatelský avatar
charger
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: úte 08 bře 10:03
Bydliště: ČR

Re: SuperB III.gen

Příspěvek od charger »

No, zcela upřímně, ta cena tak úplně stejná není, Passat je o kus dražší...jinak však jde vidět, jak Volkswagenu leží v žaludku, že Škodovka vydělává více a často i sklízí větší ovace za své vozy.
Ain´t nobody got time for that
Uživatelský avatar
Shr3k
Mistr volantu
Příspěvky: 796
Registrován: pát 19 srp 11:15

Re: SuperB III.gen

Příspěvek od Shr3k »

Jsem téhož názoru, design, karosérie, platforma, motory v rámci možností fajn, ale ty materiály a zpracování, tam mi přijde jinak tvarově nemožný a na úzké platformě postavený SII jako lepší. Ale chápu, že ty startstopy, DPF, SCR, virtuální redukce CO2 a jiné povinné vychytávky je třeba někde nákladově nahnat. Taková auta se prostě dnes staví a jde to od nižších tříd čím dál výše.
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28207
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: SuperB III.gen

Příspěvek od řidičBOB »

charger: zrovna ráno jsem se bavil s vedoucím prodeje na VW a ten mi říkal, že hodně lidí mu spílá, že ten Sup3 je vlastně stejný, ale o dost levnější. Takže je vezme, ať si sednou do Supu a pak do B8 - ten rozdíl pozná každý. Já jsem mu říkal, že bych byl ještě odvážnější a nebál bych se člověka ze Supu3 Laurin-Klement, šoupnout do Golfu7 ve výbavě HL. Protože i to je markantní rozdíl!
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
charger
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: úte 08 bře 10:03
Bydliště: ČR

Re: SuperB III.gen

Příspěvek od charger »

Bohužel musím souhlasit...osobně mě teda interiér Superbu vyloženě neuráží, ale je jinde, než by být měl, připomíná mi to Mazdu 6 před faceliftem.
Ain´t nobody got time for that
Uživatelský avatar
Shr3k
Mistr volantu
Příspěvky: 796
Registrován: pát 19 srp 11:15

Re: SuperB III.gen

Příspěvek od Shr3k »

charger píše:Bohužel musím souhlasit...osobně mě teda interiér Superbu vyloženě neuráží, ale je jinde, než by být měl, připomíná mi to Mazdu 6 před faceliftem.
...v sociální verzi ... mně kůže v 6 před faceliftem neuráží:
Obrázek
...na rozdíl od tohoto povrchu, který je v 6 před faceliftem kolem řadicí páky, a který se stal ve Škodě (ale i VW/Seatu) fetišem v celém interiéru:
Obrázek
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Uživatelský avatar
charger
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: úte 08 bře 10:03
Bydliště: ČR

Re: SuperB III.gen

Příspěvek od charger »

Pravda, já jezdil několik týdnů hlavně se základní šestkou, tohle vypadá lépe, byť celkově ten interiér nebyl nic extra, po faceliftu na mě působí mnohem líp.
Ain´t nobody got time for that
Uživatelský avatar
Shr3k
Mistr volantu
Příspěvky: 796
Registrován: pát 19 srp 11:15

Re: SuperB III.gen

Příspěvek od Shr3k »

charger píše:po faceliftu na mě působí mnohem líp.
Tak dobrý je návrat k nízké palubní desce, ne dřív jak ta plastová barikáda z CX-5 a konečně bez imitace klavírového laku. Ale elektrická brzda, roleta "chlebníku" a čalouněné okraje tunelu místo široké posuvné opěrky, to je IMO velký mínus. Navíc ani linuxový tablet uprostřed není příliš rychlý a neustále se jeho firmware (made by NNG Hungary) flashuje na nové a nové verze.
Lepší materiál okolo řadičky:
Obrázek
Chlebník s neexistující opěrkou:
Obrázek

Superb III ... čím víc vakuově chromovaného plastu a imitace klavíru, tím vic Adidas (designéři asi moc jezdí mezi tunery na Wörthersee, kde se to začalo objevovat tak před 10 lety). Kupříkladu, tahle kompletně plastová mřížka určitě vydrží hodně zásahů kamínky a hodně nalepeného hmyzu:
Obrázek
Klavírový fetiš jak v mazdě, u Superbu komplet středový tunel včetně palubní desky. Nechybí chlebník, naštěstí ne tak rozměrný jako ten z Hirošimy:
Obrázek
Poznáte rozdíl mezi těmito umělými materiály? Jeden je jen o něco měkčí, jinak struktura stejná:
Obrázek
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Odpovědět