SuperB III.gen
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28207
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: SuperB III.gen
Pravda...plastem se uvnitř nešetřilo. Tlačítka jsou na dotek snesitelná, na pohled odpudivá....a to jak na navigaci, tak kolem voliče převodovky.
No pain, no gain.
Vespa time![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Vespa time
![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Re: SuperB III.gen
Dvere jsou peklo? V Zeneve mel superb dverni vyplne z celkem slusne a hlavne polstrovane kozenky. Snad v produkcni verzi nema holy plast, jako octavka?Shr3k píše:Já jsem fotil známému inovovaný autosalón, tak jsme to měli možnost prolézat a zkoumat, protože mě SIII Combi zajímá jako budoucí auto (kvůli EA888 coby asi nejlepšímu dostupnému dvoulitrovému turbobenzínu dneška - do dieselu po 16 letech dieselování už nepůjdu). Zklamalo mě to, že je to ještě plastikovější než moje plastová mazda (moje předchozí mazda tolik plastová nebyla), a to včetně nepraktické celoplastové mřížky chladiče (vakuově chromované), ty výplně dveří to je doslova peklo. Podélně je v kabině místa královsky, napříč je to o chlup užší, sedačky vpředu stejně krátké, vzadu hodně krátké a hodně nízko. Jiný dekor než "klavírový" lak se prý zatím nechystá.
Nicméně proti oktávce je to změna a především proti starému Superbu je to znatelný pokrok (tam si jen nejsem jistý v materiálech - přijde mi, že SII měl lepší). Těch vakuově chromovaných plastů je prostě nějak moc - pravé ocelové/chromované zbývají prakticky už jen lišty okolo oken.
Naposledy upravil(a) lampa dne čtv 06 srp 17:39, celkem upraveno 1 x.
Re: SuperB III.gen
Tohle je prostě jedním slovem odpornost..
![Obrázek](http://www.autoforum.cz/tmp/magazin/si/Skoda_Superb_III_2015_nova_oficialni_vse_87_interier_800_600.jpg)
![Obrázek](http://www.autoforum.cz/tmp/magazin/si/Skoda_Superb_III_2015_nova_oficialni_vse_87_interier_800_600.jpg)
- noveautičko
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: stř 15 dub 19:17
- Bydliště: ČR
Re: SuperB III.gen
S tím se nedá nic dělat,hold majitel škodovky (VW) to tak chce..vědí že šáde je oblíbená,tak zkouší co zájemce snese a nebo vědí,že většina jde do firem a tam je to jedno.. ![Wink ;)](./images/smilies/3.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/3.gif)
Re: SuperB III.gen
Přesně, tvar jak Audi 100 C2 z poloviny 80. let. Ale ta audina měla aspoň tlusté výplně z nějaké umělé střiže, tohle plynule přechází jeden plast v druhý ("koženka"), přičemž ten druhý je trochu vypolstrovaný. To je fakt peklo. Nechápu proč to nějak nekoresponduje s čalouněním sedaček.lampa píše:Dvere jsou peklo? V Zeneve mel superb dverni vyplne z celkem slusne a hlavne polstrovane kozenky. Snad v produkcni verzi nema holy plast, jako octavka?
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Re: SuperB III.gen
Ještě jeden postřeh - pod pedály je docela málo místa, takže nic moc pro odložení nohou při jízdě na tempomat. A plyn visí seshora.
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28207
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: SuperB III.gen
to mi ani tolik nevadilo... Celkově je prostě vidět, že někomu nahoře ta Škodovka hodně vadí a tak jí alespoň degradují drobnostmi, které jsou více nebo méně patrné a důležité.
Ty levné matroše bych ještě třeba vzal na milost. I grafiku budíků z O1RS. Ale ty zrcátka s pidi ikonkou hlídání mrtvého úhlu; sedadla, ve kterých jsem si nenašel pohodlné místo ani za x set km, protože to řidičovo je prostě vysoko a nemá boční vedení; běžná práce podvozku - protože v krizovce podvozek podrží, ale při běžné jízdě mi to nastavení přijde hodně blbé nebo krok zpět s bixenony proti minulé generaci, to všechno jsou věci, které bych u svého daily car nepřekousl.
Ty levné matroše bych ještě třeba vzal na milost. I grafiku budíků z O1RS. Ale ty zrcátka s pidi ikonkou hlídání mrtvého úhlu; sedadla, ve kterých jsem si nenašel pohodlné místo ani za x set km, protože to řidičovo je prostě vysoko a nemá boční vedení; běžná práce podvozku - protože v krizovce podvozek podrží, ale při běžné jízdě mi to nastavení přijde hodně blbé nebo krok zpět s bixenony proti minulé generaci, to všechno jsou věci, které bych u svého daily car nepřekousl.
No pain, no gain.
Vespa time![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Vespa time
![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28207
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: SuperB III.gen
Podle mne svítí hůř než AFS ve druhé generaci. Chybí mi tam něco uprostřed a naopak na levé straně to svítí až moc...když jedu kolem světlé plochy vlevo, tak je to až nepříjemně "oslňující". IMO i G7 s bixenony svítí vyváženěji než Superb3.
Ale může to být jenom můj subjektivní pocit...i když na světla jsem dosti citlivý.
Ale může to být jenom můj subjektivní pocit...i když na světla jsem dosti citlivý.
No pain, no gain.
Vespa time![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Vespa time
![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Re: SuperB III.gen
Já teď jezdím taky Superbem a grafiku přístrojů má tedy jinou
ta na Bobových fotkách je fakt hrozná. Jinak zrcátka jsou fakt malá, mám ale látkové sedačky (elektrické, vyhřívané) a tam se naopak sedí velmi příjemně nízko.
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
Ain´t nobody got time for that