Octavia III
Re: Octavia III
Se vsim se da vicemene souhlasit, dodal bych jen ze pokud clovek nema sirokou nohu, respektive sirokou podrazku u bot, je docela problem s meziplynama pri brzdeni... A myslim, ze nejsem sam
Re: Octavia III
S meziplynem při brzdění mám kvůli malé noze č.41 problém skoro u každého auta. Prostě s tím u dnešních aut ani nepočítají. Řeším to tak, že si před zatáčkou rychle podřadím s meziplynem a pak jdu na brzdy. Jak jsem psal DSG by určitě řadila rychleji než já, ale nejezdím závody, prostě si jízdu užívám
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Octavia III
pod tim je takova věcička aby auto neslo zmerit, takze prekryti je nutny, ale ne tou hnusnou odrazkouBrus píše:A co je pod tím? Ze bych to taky sundal. Já mám auto červené, takže za světla to zaniká, v noci to ale samozřejmě svítí.
Ta reakce na plyn je beztak jen to, ze to v první části dráhy zabírá víc a pak dal už tam není takový rozdíl.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Octavia III
Podle me jezdi draha dost pomalu, ale vzhledem k ruznym ochrannym prvkum je pravda ze rychlost presunu moc neresi. Jezdi dost po meste, ale myslim ze pomerove je to s mimomestem a dalnici rovnomerne. Pokud se s tim po dalnici specha za provozu, není problém s tim jet za 15+ při nikterak drasticke jizde, viz obrazekjerry píše:
Ještě reakce k Bondovu názoru. Určitě si nemyslím, že je to nejlepší auto na trhu, ale v poměru cena/výkon, který od toho čekám, tohle vidím nejlepší. I včetně pomalejšího klesání ceny oproti jiným značkám. Preference Škody u veřejnosti má zdůvodnění asi spíš více citové než logické, ale je to prostě realita. Navíc nehodlám do auta na potah investovat majlant, raději si ten zbytek schovám na něco už míň praktického pro volné chvíle. A to může být dle vkusu u každého jiná volba např. cabrio, sporťák, youngtimer, oldtimer atd. Já momentálně pokukuji po nějakém youngtimeru ze starých dobrých časů bmw. Ještě k těm 10,5 litrům spotřeby Bondovo drahé polovičky. Buď jezdí hodně po městě nebo má dřevěnou nohu nebo jezdí na ženskou slušnou palbu. To jsem zvědav, co platí?
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Octavia III
tak ono asi zalezi na hustote dopravy a taky na tom ze naftova verze zase moc nejede tzn nemá moc hladovych koniřidičBOB píše:Tak to naftová verze je na tom o dost líp
ale musim rict ze oproti M3 je to dost uzrany, holt naskok diky technice
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
tak rychlostní průměr je skoro stejný...akorát na cca dvojnásobné vzdálenosti...
Ale pravdou je, že naftová verze nežere tolik ani při zátěži, což se o TSI verzi říci nedá.
BTW: i na 3.6FSI jsem musel šlapat hodně, abych měl spotřebu přes 14.
Ale pravdou je, že naftová verze nežere tolik ani při zátěži, což se o TSI verzi říci nedá.
BTW: i na 3.6FSI jsem musel šlapat hodně, abych měl spotřebu přes 14.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia III
možná blbý dotaz na místní majitele OII, řešil někdo možnost větší nádrže nebo se prostě nevleze a ani to nikdo nedělá? u některých modelů aut se dají za příplatek najít v ceníku, ale zde jsem nenašel... tak jenom jestli to někdo neřešil, stát u pumpy co 350-400km mi přijde úchylné
Re: Octavia III
porsche a mercedes to nabízí, ale u octy ta moznost, pokud vim, neniGEQ píše:možná blbý dotaz na místní majitele OII, řešil někdo možnost větší nádrže nebo se prostě nevleze a ani to nikdo nedělá? u některých modelů aut se dají za příplatek najít v ceníku, ale zde jsem nenašel... tak jenom jestli to někdo neřešil, stát u pumpy co 350-400km mi přijde úchylné
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW