Asi toto, ne?pavproch píše: chceme fotky!
SuperB III.gen
- noveautičko
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: stř 15 dub 19:17
- Bydliště: ČR
Re: SuperB III.gen
raději tomu pravou rukou pomohla..
Re: SuperB III.gen
Viezol ste sa niekto na 1,4tsi 92kw vo vybave Active? Nikde ho nemaju ako predvadzacku a rad by som vedel, ci to nie je totalne podmotorovane, alebo ten motor na jazdu pana klobuka staci... Co si inak myslite o tejto motorizacii v takomto aute?
thesis, c3, bravo
Re: SuperB III.gen
Vzhledem k evropskym zvyklostem naprosto ok. 110kW je hodnota atmo dvoulitru, coz se povazovalo za optimalni motor pro stredni tridu, byt v dobach, kdy ty auta mely 4.5 metru. Navic ta ctrnactka ma lepsi kroutak. V americe bys to neprodal, ale u nas jako zaklad proc ne. Jedina prekazka je pocit, ze na tak velke auto je to maly objem, coz je pravda.
Re: SuperB III.gen
a aky je rozdiel medzi 110kW 1,4tsi v CR a 92kW 1,4tsi v SR? ked neratam to vypinanie dvoch valcov pri 110kW motore...
thesis, c3, bravo
Re: SuperB III.gen
Řekl bych že na Slovensku je nižší výkon daný snahou vejít se do nižší výkonové třídy, aby byl nižší poplatek za nově přihlášené auto.
Re: SuperB III.gen
Bohužel nemám aktuální čísla, ale říká se, že V6 byla velmi prodávaná motorizace. V mém okolí jich je překvapivé množství.goes píše: A s ohledem na to, kolik se tech V6 prodalo, tak proste to asi nedava smysl.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Re: SuperB III.gen
Jo V6 se nakupovala predevsim do statni spravy, jen na jednom ministerstvu jich jezdilo desitky.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: SuperB III.gen
Jezdím teď chvíli ve verzi 2.0TDI DSG Laurin/Klement a nedá mi, abych se trošku nepodělil o dojmy.
Nebudu mluvit o motoru/nemotoru, který je hlučný a nejede - dole ještě, nahoře už. To je bohužel daň za Euro6. Je akorát smutné, že to je to naftové NEJ, co si lze do Superbu3 pořídit.
Začnu ale od sedadel, která jsou masivní, elektricky seřiditelná, odvětrávaná a pohodlná. I tak mi ale notnou chvíli trvalo než jsem si v nich našel to správné místo a stejně to není ono. Sedadla jsou na můj vkus příliš masivní, nemají žádné boční vedení a člověk (i mé postavy) se v nich tak nějak povaluje. Je to škoda, protože v koncernu lze nalézt auta, která podobné sedačky umějí lépe. řekl bych, že zde je komfort spíš na obtíž.
Když jsem se konečně usadil, tak jsem koukal na ta titěrná zrcátka, která mne mají ukazovat okolí toho velkého auta. Přiznám se - mám rád velká zpětná zrcátka, protože mám rád přehled o dění kolem. Tady mám ale smůlu a je to velká škoda. Design převážil nad zdravým rozumem.
K zrcátkům mám další mínus. Resp. se to ani tolik netýká zrcátek... Na ploše zrcátek je totiž ikonka sledování mrtvého úhlu. Fajn věc! ALe opravdu nechápu, proč se někdo ze Š-A inspiroval u rejže a umístil do zrcátka ikonku, která se rozsvicuje oranžově, je opravdu drobná a v tomto slunečném počasí není vůbec, ale vůbec vidět! Opět zde musím konstatovat, že v koncernu jsou auta, která to umějí lépe a bylo by lepší, inspirovat se tam.
Objevuji tlačítko "MODE", které umožňuje nastavit, mimo jiné, tuhost podvozku. Opět si říkám - bomba! Poprvé ve Škodovce, poprvé v Superbu! Jelikož jsem již s DCC najezdil docela dost set tisíc km, tak jsem si říkal, že tohle bude fakt fajn. Není! Nastavení "comfort" je nepoužitelné, protože ve městě se auto houpe jako 2CV a na dálnici je tento mód hodně nestabilní a auto se chová, jako člun na vodě. Tak jsem přemáčknul na "sport" - což je tedy druhý extrém. Ve městě nepoužitelné, protože to poskakuje jako potrefená koza a jízda je vyloženě nepříjemná. Na dálnici by to bylo OK, kdyby nebylo našich silnic. Ale i tak, ve vysokých rychlostech, jsem si nebyl úplně jistý, že vím, co ten podovzek bude dělat. Podivné poskakování moc jistoty nenabízelo. Tak jsem opět volil ovladač a přepnul na "normal", který je takový univerzál. Nefunguje úplně dobře, hlavně na dálnici ne, ale je to kompromis, kdy se auto ani nehoupe a ani neposkakuje. Režim "eco" jsem nezkoušel a ani nechci. Bohužel, znovu musím říct, že v koncernu tohle rozhodně umějí lépe.
S podvozkem souvisí asi i hluk, který se ve vyšších rychlostech objevuje v kabině auta a je vcelku dost patrný i na zadních sedačkách. Podle cílové skupiny Superbu3 bych očekával, že na palubě bude ticho a klid.
Parkovací kamera by si zasloužila lepší rozlišení...couvat do mlhy není úplně příjemné.
Poslední věcí, která mi, jako řidiči vadí, je pohled na obrazovku navi. Neumím asi říct proč, ale přijde mi to hrozně nepřirozené.
No, a když už jsem byl u toho klíčku, tak bych se ještě rád zastavil u budíků, které jsou přesně ve stylu klíčku (i když nové verze klíčku už mají pochromované části) - vypadají hrozně lacině a mne se tedy vůbec nelíbí, resp. tohle v autě, které je v základu za mega, nemá co dělat. Jinak interiér působí velmi hodnotně a použité materiály jsou na dotek i pohled příjemné. Foto opět dole.
Možná to vypadá, že jsem si na Superb3 nějak zasedl a lecjaký fanda mne už v duchu fackuje, ale: Superb3 je jako celek velmi dobré auto. Nedalo mi ale nesrovnávat některé věci, které znám z jiných koncernových aut, kde jsou řešeny lépe. Řada z nich se u Superbu objevila poprvé, takže je možné si říct, že se jedná o dětské nemoce, které budou časem (třeba u FL) upraveny nebo doladěny.
Samozřejmě, že Superb získává velké plusové body svou prostorností a celkově funkčním přístupem k řidiči a posádce.
BTW: jak milé je být na konci dne zelený ...klíček: ...budíky:
Nebudu mluvit o motoru/nemotoru, který je hlučný a nejede - dole ještě, nahoře už. To je bohužel daň za Euro6. Je akorát smutné, že to je to naftové NEJ, co si lze do Superbu3 pořídit.
Začnu ale od sedadel, která jsou masivní, elektricky seřiditelná, odvětrávaná a pohodlná. I tak mi ale notnou chvíli trvalo než jsem si v nich našel to správné místo a stejně to není ono. Sedadla jsou na můj vkus příliš masivní, nemají žádné boční vedení a člověk (i mé postavy) se v nich tak nějak povaluje. Je to škoda, protože v koncernu lze nalézt auta, která podobné sedačky umějí lépe. řekl bych, že zde je komfort spíš na obtíž.
Když jsem se konečně usadil, tak jsem koukal na ta titěrná zrcátka, která mne mají ukazovat okolí toho velkého auta. Přiznám se - mám rád velká zpětná zrcátka, protože mám rád přehled o dění kolem. Tady mám ale smůlu a je to velká škoda. Design převážil nad zdravým rozumem.
K zrcátkům mám další mínus. Resp. se to ani tolik netýká zrcátek... Na ploše zrcátek je totiž ikonka sledování mrtvého úhlu. Fajn věc! ALe opravdu nechápu, proč se někdo ze Š-A inspiroval u rejže a umístil do zrcátka ikonku, která se rozsvicuje oranžově, je opravdu drobná a v tomto slunečném počasí není vůbec, ale vůbec vidět! Opět zde musím konstatovat, že v koncernu jsou auta, která to umějí lépe a bylo by lepší, inspirovat se tam.
Objevuji tlačítko "MODE", které umožňuje nastavit, mimo jiné, tuhost podvozku. Opět si říkám - bomba! Poprvé ve Škodovce, poprvé v Superbu! Jelikož jsem již s DCC najezdil docela dost set tisíc km, tak jsem si říkal, že tohle bude fakt fajn. Není! Nastavení "comfort" je nepoužitelné, protože ve městě se auto houpe jako 2CV a na dálnici je tento mód hodně nestabilní a auto se chová, jako člun na vodě. Tak jsem přemáčknul na "sport" - což je tedy druhý extrém. Ve městě nepoužitelné, protože to poskakuje jako potrefená koza a jízda je vyloženě nepříjemná. Na dálnici by to bylo OK, kdyby nebylo našich silnic. Ale i tak, ve vysokých rychlostech, jsem si nebyl úplně jistý, že vím, co ten podovzek bude dělat. Podivné poskakování moc jistoty nenabízelo. Tak jsem opět volil ovladač a přepnul na "normal", který je takový univerzál. Nefunguje úplně dobře, hlavně na dálnici ne, ale je to kompromis, kdy se auto ani nehoupe a ani neposkakuje. Režim "eco" jsem nezkoušel a ani nechci. Bohužel, znovu musím říct, že v koncernu tohle rozhodně umějí lépe.
S podvozkem souvisí asi i hluk, který se ve vyšších rychlostech objevuje v kabině auta a je vcelku dost patrný i na zadních sedačkách. Podle cílové skupiny Superbu3 bych očekával, že na palubě bude ticho a klid.
Parkovací kamera by si zasloužila lepší rozlišení...couvat do mlhy není úplně příjemné.
Poslední věcí, která mi, jako řidiči vadí, je pohled na obrazovku navi. Neumím asi říct proč, ale přijde mi to hrozně nepřirozené.
No, a když už jsem byl u toho klíčku, tak bych se ještě rád zastavil u budíků, které jsou přesně ve stylu klíčku (i když nové verze klíčku už mají pochromované části) - vypadají hrozně lacině a mne se tedy vůbec nelíbí, resp. tohle v autě, které je v základu za mega, nemá co dělat. Jinak interiér působí velmi hodnotně a použité materiály jsou na dotek i pohled příjemné. Foto opět dole.
Možná to vypadá, že jsem si na Superb3 nějak zasedl a lecjaký fanda mne už v duchu fackuje, ale: Superb3 je jako celek velmi dobré auto. Nedalo mi ale nesrovnávat některé věci, které znám z jiných koncernových aut, kde jsou řešeny lépe. Řada z nich se u Superbu objevila poprvé, takže je možné si říct, že se jedná o dětské nemoce, které budou časem (třeba u FL) upraveny nebo doladěny.
Samozřejmě, že Superb získává velké plusové body svou prostorností a celkově funkčním přístupem k řidiči a posádce.
BTW: jak milé je být na konci dne zelený ...klíček: ...budíky:
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: SuperB III.gen
Já jsem fotil známému inovovaný autosalón, tak jsme to měli možnost prolézat a zkoumat, protože mě SIII Combi zajímá jako budoucí auto (kvůli EA888 coby asi nejlepšímu dostupnému dvoulitrovému turbobenzínu dneška - do dieselu po 16 letech dieselování už nepůjdu). Zklamalo mě to, že je to ještě plastikovější než moje plastová mazda (moje předchozí mazda tolik plastová nebyla ), a to včetně nepraktické celoplastové mřížky chladiče (vakuově chromované), ty výplně dveří to je doslova peklo. Podélně je v kabině místa královsky, napříč je to o chlup užší, sedačky vpředu stejně krátké, vzadu hodně krátké a hodně nízko. Jiný dekor než "klavírový" lak se prý zatím nechystá.
Nicméně proti oktávce je to změna a především proti starému Superbu je to znatelný pokrok (tam si jen nejsem jistý v materiálech - přijde mi, že SII měl lepší). Těch vakuově chromovaných plastů je prostě nějak moc - pravé ocelové/chromované zbývají prakticky už jen lišty okolo oken.
Nicméně proti oktávce je to změna a především proti starému Superbu je to znatelný pokrok (tam si jen nejsem jistý v materiálech - přijde mi, že SII měl lepší). Těch vakuově chromovaných plastů je prostě nějak moc - pravé ocelové/chromované zbývají prakticky už jen lišty okolo oken.
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ