Octavia III
Re: Octavia III
ještě ke zvuku: prijde mi ze i v eco rezimu to zvuk motoru torksu dokresluje skrz reproduktory, v jinych režimech to dokresluje dost vyrazne, z venku se to přitom chova skoro jako elektromobil
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Octavia III
Strecha taky popraskavala, v ramci garance vypodlozen tapecírunk a od te doby hrobove ticho. Jinak pazvuky nikde zadne. Ale combi ma tu strechu celo-panoramatickou, zejo? Tam to asi bude na vrzani nachylnejsi.
Re: Octavia III
Já jsem si ty volby profilu nebral, takže žádný generátor zvuku nemám už od výroby. A nevím o tom, ze bych díky tomu přišel o nějaké jiné esp.
A ten chromováný rámeček mi přijde hrozny prakticky u každé barvy. A pak taky nechápu co za význam ma ten pruh odrazek přes cely zadní nárazník.
A ten chromováný rámeček mi přijde hrozny prakticky u každé barvy. A pak taky nechápu co za význam ma ten pruh odrazek přes cely zadní nárazník.
Pravda vyděsí
Re: Octavia III
Ja ani nevedel, ze jde volby jizdniho profilu nemít, myslel jsem, ze je to standard pro RS. Paklize je nemas, zvuku litovat nemusis, ale moznosti nastavit si tuzsi rizeni a ostrejsi reakce na plyn ano. Tyhle dve veci "musim" mit, rizeni je v rezimu normal az prilis snadne / mekke / lehke. A odrazka je proste jenom snaha mit tam neco v ramci designu jinak, me osobne to nijak nevadi, ale taky z toho nijak nesilim obdivem, proste to tam tak je
Re: Octavia III
A co je pod tím? Ze bych to taky sundal. Já mám auto červené, takže za světla to zaniká, v noci to ale samozřejmě svítí.
Ta reakce na plyn je beztak jen to, ze to v první části dráhy zabírá víc a pak dal už tam není takový rozdíl.
Ta reakce na plyn je beztak jen to, ze to v první části dráhy zabírá víc a pak dal už tam není takový rozdíl.
Pravda vyděsí
Re: Octavia III
Pročetl jsem vaše zkušenosti, díky za ně. Začnu tím, co mi asi nejvíc vadí a to je ten zvukový generátor. Pokud jde v servisu odpojit bez vlivu na záruku, tak to je pro mě dobrá zpráva. Volbu profilu vezmu, oželím i ztrátu zvuku opravdového výfuku, ale tohle šidítko opravdu ne. Montáž nějakého jiného výfuku, byť se všemi atesty by asi měla vliv na záruku, tak si nechám zajít chuť.
Kola vezmu 18, je to zlatá střední cesta. Volba barvy je samozřejmě ryze subjektivní záležitost, co se jednomu líbí, to by druhý nesnesl. Asi je ta různost vkusu dobře, jinak by na plno lidí nezbyl životní partner Ale vážně, bílou bych bral s černými doplňky, modrou s chromovými a stříbrnými. K tomu u bílé červené prošití sedadel, u modré šedé. To že modrých jezdí tolik, znamená, že se mainstreamu líbí a zřejmě bude lépe i po letech prodejná. To už je racionální úvaha, ale proč i jí nevzít v potaz? Ještě bych chtěl vidět na živo tu bílou metlu, asi bude výrazně jiná než normální bílá, ale to se musí vidět. Obvolám hendlery v okolí, třeba ji někdo má na krámu.
Ještě reakce k Bondovu názoru. Určitě si nemyslím, že je to nejlepší auto na trhu, ale v poměru cena/výkon, který od toho čekám, tohle vidím nejlepší. I včetně pomalejšího klesání ceny oproti jiným značkám. Preference Škody u veřejnosti má zdůvodnění asi spíš více citové než logické, ale je to prostě realita. Navíc nehodlám do auta na potah investovat majlant, raději si ten zbytek schovám na něco už míň praktického pro volné chvíle. A to může být dle vkusu u každého jiná volba např. cabrio, sporťák, youngtimer, oldtimer atd. Já momentálně pokukuji po nějakém youngtimeru ze starých dobrých časů bmw. Ještě k těm 10,5 litrům spotřeby Bondovo drahé polovičky. Buď jezdí hodně po městě nebo má dřevěnou nohu nebo jezdí na ženskou slušnou palbu. To jsem zvědav, co platí?
Kola vezmu 18, je to zlatá střední cesta. Volba barvy je samozřejmě ryze subjektivní záležitost, co se jednomu líbí, to by druhý nesnesl. Asi je ta různost vkusu dobře, jinak by na plno lidí nezbyl životní partner Ale vážně, bílou bych bral s černými doplňky, modrou s chromovými a stříbrnými. K tomu u bílé červené prošití sedadel, u modré šedé. To že modrých jezdí tolik, znamená, že se mainstreamu líbí a zřejmě bude lépe i po letech prodejná. To už je racionální úvaha, ale proč i jí nevzít v potaz? Ještě bych chtěl vidět na živo tu bílou metlu, asi bude výrazně jiná než normální bílá, ale to se musí vidět. Obvolám hendlery v okolí, třeba ji někdo má na krámu.
Ještě reakce k Bondovu názoru. Určitě si nemyslím, že je to nejlepší auto na trhu, ale v poměru cena/výkon, který od toho čekám, tohle vidím nejlepší. I včetně pomalejšího klesání ceny oproti jiným značkám. Preference Škody u veřejnosti má zdůvodnění asi spíš více citové než logické, ale je to prostě realita. Navíc nehodlám do auta na potah investovat majlant, raději si ten zbytek schovám na něco už míň praktického pro volné chvíle. A to může být dle vkusu u každého jiná volba např. cabrio, sporťák, youngtimer, oldtimer atd. Já momentálně pokukuji po nějakém youngtimeru ze starých dobrých časů bmw. Ještě k těm 10,5 litrům spotřeby Bondovo drahé polovičky. Buď jezdí hodně po městě nebo má dřevěnou nohu nebo jezdí na ženskou slušnou palbu. To jsem zvědav, co platí?
Naposledy upravil(a) jerry dne ned 08 úno 08:36, celkem upraveno 2 x.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Octavia III
Něco jiného k O3, tentokrát nový Scout. Dostal se mi do ruky lednový Autobild a tam srovnávali na sněhu různá auta 4x4, viz odkaz pod textem. Jak píšou sami, srovnávali jablka s hruškami, ale přece jen mi výsledky překvapily. Měřili dojezd do sjezdovky v metrech, slalom na sněhu a jízdu po části ledové dráhy na čas. A jak to dopadlo? Scouta dali celkově na 2.místo. A dílčí výsledky? Snad si to ještě pamatuju. Na ledové dráze Scout myslím vyhrál. Slalom vyhrála Panda, což je díky lehkosti pochopitelné, ale Scout byl asi druhý. Do sjezdovky vyhrál Dodge, což je zase k pochopení, protože je to hodně specifická disciplína, Scout byl někde uprostřed. Takže celkově Scout dost dobrý i oproti značně dražším autům. Trávím pracovně hodně času v německy mluvících zemích a můžu potvrdit, že tam má Škoda lepší image než u nás doma. A ač jsem na domácí situaci dost naštvanej, přece jen to člověka potěší, když je něco z Česka pozitivně bráno. Já vím, teď uslyším, že Škoda je VW, ale rozhodně to není žádná montovna, prostě ty auta navrhujou a vyrábí většinově český lidi. Představte si, kdyby to byla tehdy dostala ta firma s oblíbeným Zemanovým slovem ve znaku
http://www.autobild.de/artikel/4x4-auto ... 61036.html
http://www.autobild.de/artikel/4x4-auto ... 61036.html
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Octavia III
Jsem se teď díval a v mrazech po městě mám teď po půl nádrži spotřebu 11.1
Pravda vyděsí
Re: Octavia III
Tak to je na město dobrý, s O2 RS to nedám ani v létě Pjanda jezdil v testu dlouhodobě za 11,3 a toho určitě nelze vinit z nějakého loudání. Hodně taky ovlivňuje sám řidič, na stejné trase jedu s O2 RS rychleji a za míň než moje drahá. Možná tak nějak to bude i u Bondů
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.