Škoda Auto obecně
Re: Škoda Auto obecně
Jediný low-end co má škoda je podle mě rapid (stojí na už dost staré platformě). Jinak bych řekl, že je lepší "mainstram"řidičBOB píše:A co je podle tebe hi-end?
Re: Škoda Auto obecně
Platforma je čistě technologická záležitost. Nechápu co na tom jako spotřebitelé pořád řešíte.
Když se něco séře v míře větší než malé, je to prostě křáp i s měkčenými plasty a škrabkou v nádrži.
Když se něco séře v míře větší než malé, je to prostě křáp i s měkčenými plasty a škrabkou v nádrži.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28207
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
Nemyslím si, že problém s TSI automaticky říká, že je něco křáp. Hlavně ne při množství aut, které koncern produkuje.
To by pak obdobně bylo možné říct, že BMW jsou taky křápy, protože mají stejné problémy s řetězy?!
Tvůj myšlenkový pochod je trošku zaostalý.
To by pak obdobně bylo možné říct, že BMW jsou taky křápy, protože mají stejné problémy s řetězy?!
Tvůj myšlenkový pochod je trošku zaostalý.
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne ned 15 bře 20:18, celkem upraveno 1 x.
No pain, no gain.
Vespa time![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Vespa time
![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Re: Škoda Auto obecně
Jako, v malé sérii se dneska dělá co? RR? Ferrari? BMW, AUDI, MB to tam práská rychlejš než ta Škoda, Peugeot nebo opel.Honza42 píše:Platforma je čistě technologická záležitost. Nechápu co na tom jako spotřebitelé pořád řešíte.
Když se něco séře v míře větší než malé, je to prostě křáp i s měkčenými plasty a škrabkou v nádrži.
Re: Škoda Auto obecně
Ano, pokud BMW není schopen vyrobit motory tak, aby 99% motorů najelo alespoň 350.000km bez vážnější (dražší) poruchy, jsou to křápy. Ale to snad není v případě BMW žádné překvapení.
Uznávám, že jsem velmi zaostalý jedinec. O kvalitním strojírenském výrobku mám zcela předpotopní představy, poplatné minulému tisíciletí. Dnešní HI-END se rozpozná zejména podle počtu měkčených schránek na 1,5 l Petky.
Tož inovativní mládí do servisů vpřed s otevřenou šrajtoflí, hip hip hurá.
Uznávám, že jsem velmi zaostalý jedinec. O kvalitním strojírenském výrobku mám zcela předpotopní představy, poplatné minulému tisíciletí. Dnešní HI-END se rozpozná zejména podle počtu měkčených schránek na 1,5 l Petky.
Tož inovativní mládí do servisů vpřed s otevřenou šrajtoflí, hip hip hurá.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28207
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
To, že kvalita (a netýká se to jenom aut) jde obecně dolů, je fakt. Ale také si vzpomeň, pokud jsi tedy někdy kupoval nějaké nové auto, kolik si za něj dával před třeba 5ti lety a kolik za stejné auto zaplatíš dnes?! Já zrovna nedávno prodával několik Golfů VI a O2...a místo nich nakupoval nové. Možná by ses pak tak blbě nepozastavoval nad kvalitou...která velmi úzce s cenou souvisí.
Přiznej si sám - když jdeš něco nakupovat, zda je sleva pro tebe důležitá nebo nikoliv...se strojírenstvím to nemá nic společného.
Přiznej si sám - když jdeš něco nakupovat, zda je sleva pro tebe důležitá nebo nikoliv...se strojírenstvím to nemá nic společného.
No pain, no gain.
Vespa time![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Vespa time
![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Re: Škoda Auto obecně
Ta auta se sypou kvůli mizerné konstrukci, to nemá s výrobní cenou nic moc společného. Vzdělanost evropanů jde dolů, technická vzdělanost tuplem. Není to pláč "vševědoucího starce" nad těmi "mladými blbci", protože klidně připustím, že i já jsem horší technik než ti dědci, které jsem před 30 lety nahradil.
Navíc způsob řízení automobilového průmyslu je katastrofa sama o sobě (moje dlouholeté zkušenosti), a toto jsou výsledky. Věř, že ani tento jev nemá s cenou nic moc společného.
Navíc způsob řízení automobilového průmyslu je katastrofa sama o sobě (moje dlouholeté zkušenosti), a toto jsou výsledky. Věř, že ani tento jev nemá s cenou nic moc společného.
Re: Škoda Auto obecně
To je pravda, cena nových aut je o dost dole, navíc pořád se dělají motory, co vydrží dost. Jinak dřív 350tis motor vydržel, ale takové máš i dneska a stejně tak dřív se vyrobil křáp a nevydržel do prvního servisu, jako dneska. Samozřejmě, že dneska se přidává dost píčovin, kvůli emisím, ale zase bych to neviděl tak černě. Mmj. ten RR by těch 350 dát mělřidičBOB píše:To, že kvalita (a netýká se to jenom aut) jde obecně dolů, je fakt. Ale také si vzpomeň, pokud jsi tedy někdy kupoval nějaké nové auto, kolik si za něj dával před třeba 5ti lety a kolik za stejné auto zaplatíš dnes?! Já zrovna nedávno prodával několik Golfů VI a O2...a místo nich nakupoval nové. Možná by ses pak tak blbě nepozastavoval nad kvalitou...která velmi úzce s cenou souvisí.
Přiznej si sám - když jdeš něco nakupovat, zda je sleva pro tebe důležitá nebo nikoliv...se strojírenstvím to nemá nic společného.
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28207
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
Honza: nevěřím, protože se v automobilovém průmyslu pohybuji docela dlouho. Mám prošlé jak výrobní linky, tak téměř všechny výrobce komponentů pro auta - od světel, přes pneumatiky, až po táhla k otevírání kapoty
Jsem každý týden v nějaké z těch fabrik a bavím se s lidmi ve výrobě, takže vím, jaké jsou tlaky na ceny a jak se na úkor ceny snižují nároky na kvalitu.
Zrovna u těch řetězů u TSI to mělo být špatnou konstrukcí, kterou později fabrika poupravila, ale řetěz se natahoval pořád a kladka praskala dál.
Přesvědčovat o něčem jiném mne sice můžeš, ale já věřím tomu, co vidím skoro každý den na vlastní woči.
Prdola: 350 dá dneska kdejaké auto... Dokonce i ty křápy od VW.
![Wink ;-)](./images/smilies/3.gif)
Zrovna u těch řetězů u TSI to mělo být špatnou konstrukcí, kterou později fabrika poupravila, ale řetěz se natahoval pořád a kladka praskala dál.
Přesvědčovat o něčem jiném mne sice můžeš, ale já věřím tomu, co vidím skoro každý den na vlastní woči.
Prdola: 350 dá dneska kdejaké auto... Dokonce i ty křápy od VW.
No pain, no gain.
Vespa time![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Vespa time
![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)