Škoda Auto obecně
Re: Škoda Auto obecně
Generálka motoru po 100tis je malý důvod si myslet, že koncern, jemně řečeno, přehnal optimalizaci nákladů na svoje produkty...?
MG - radost až na kost.
- Psycho vlk Wolf
- Mistr volantu
- Příspěvky: 827
- Registrován: stř 18 kvě 11:53
- Bydliště: Zoo Praha - oddělení šelem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
Někde se šetři musí
Peugeot 301 1.6VTi 85kw/115hp
Peugeot 406 Break 2.0HDi 80kw/110hp
Škoda Octavia I 1.6MPi 74kw/100hp
Peugeot 406 Break 2.0HDi 80kw/110hp
Škoda Octavia I 1.6MPi 74kw/100hp
Re: Škoda Auto obecně
Před více než 2 týdny jsem psal pár technických dotazů na infolinku do Škody. Po 8 dnech nic, tak urgence opět mailem, dnes telefonát. Bylo mi sděleno, že toho mají moc a jsem v pořadí. Technické dotazy neumí odpovídat a technická podpora neexistuje. Vše je v ranku smluvních prodejců. Nicméně se prý pokusí mi informace zjistit. Tak uvidím. Ale kde to jsme? Když infolinku mají, musí přece fungovat, musí jí posílit více lidmi, objemy výroby a zisky na to jsou. Ale to není jen v ČR, minulý týden jsem psal v D na centrum, které má na starosti vybírání koncesionářských tv poplatků. Urgoval jsem, že mi neodpověděli na doporučený dopis z prosince. Přišla automatická odpověď, že toho mají moc a odpoví možná až za více než 4 týdny. Čím dál víc je běžný zákazník pouze obtížný hmyz. Asi fakt jedeme na špatné koleji
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Škoda Auto obecně
To už delší dobu.
Byl jsem kdysi na brigádě v callcentru, jedna část byla vyhrazena pro infolinku vw a pamatuju si ze tam někdo zavolal s dotazem jak jsou chlazené brzdy. Telefonista po chvíli váhání a poradě s kolegy odpověděl ze brzdovou kapalinou, poté co zavěsil tak to ještě chvíli probírali a shodli se ze to tak asi bude.
Takže myslím ze nemá moc smysl se jich na něco ptát
Byl jsem kdysi na brigádě v callcentru, jedna část byla vyhrazena pro infolinku vw a pamatuju si ze tam někdo zavolal s dotazem jak jsou chlazené brzdy. Telefonista po chvíli váhání a poradě s kolegy odpověděl ze brzdovou kapalinou, poté co zavěsil tak to ještě chvíli probírali a shodli se ze to tak asi bude.
Takže myslím ze nemá moc smysl se jich na něco ptát
Pravda vyděsí
Re: Škoda Auto obecně
Infolinky uz jsou davno jen marketingova zalezitost, na technicke dotazy mame fora
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Škoda Auto obecně
Tisková konference škodovky na ženevském autosalonu 3.3.2015 v 10.10.hodin.
Bez bodů
Re: Škoda Auto obecně
Beru za slovo a obracím se na forum s otázkami, které jsem poslal na infolinku do fabriky. Týkají se O3 RS, v ofiko materiálech nikde nic podrobného, názory testujících novinářů se různí. Tady jsou ty otázky a díky za názory.ctrl_j píše:Infolinky uz jsou davno jen marketingova zalezitost, na technicke dotazy mame fora
Cituji:
1. Jak ovlivňují jednotlivé režimy Performance Mode Selection nastavení motoru, podvozku a řízení? Jedná se mi o podrobnější technickou specifikaci, kterou jsem nikde nenašel.
2. Jestliže koupím auto bez Performance Mode Selection, předpokládám, že tam není žádný zvukový generátor a slyším tedy jen mechanický zvuk motoru a výfuk. Můžete mi prosím moji domněnku potvrdit či vyvrátit?
3. Pokud koupím auto s Performance Mode Selection, je možno ve značkovém servisu nechat zvukový generátor odpojit, aniž by to mělo vliv na záruku?
Konec citace.
Od auta nečekám nic jiného než rychlejší, sportovnější potah pro univerzální použití. Pro radost z jízdy pokukuju po něčem jiném, momentálně po Z4 Coupé v 1a stavu. Ale to už patří do jiné rubriky.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Škoda Auto obecně
2. Není tam žádný generátor. Ja to tak mám. Ale s nějakým zajímavým zvukem nepočítej, vpodstatě tam nic není
Pravda vyděsí
Re: Škoda Auto obecně
To nic je lepší než to umělo. Slyšel jsem a to bych nedal, na to už jsem moc starej Taky těžko čekat, že to za 4 tis. udělá z auta sporťák. Štvou mi testéři, co řeknou, že to neurazí. Mě teda dost To nic nemění na tom, že je to v poměru cena/výkon dobrý auto, ale s trochu pomýleným jménem. Já bych to pojmenoval Octavia S-line, RS je nesmysl. Proto nakonec vezmu asi stříbrnou metalízu s chrom doplňky a nenápadně budu pelášit
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Škoda Auto obecně
Add 2) neni co dodat, bez PMS neni SG.
Add 3) Nevim jak v CZ, ale pamatuji vlakno z britskeho fora, kde to u popisovanych pripadu odmitli udelat, pripadne jen zvuk utlumili pres VCDS viz http://www.stemei.de/pages/coding/skoda ... passen.php
Pak existuje samo domo postup, kdy to odpojis na urovni kabelaze. Ten zvukovy bazmek je pred celnim oknem a staci odendat plastovou mrizku pod steraci mezi kapotou a oknem, nasledne odpojis kabel viz obr.
Add 3) Nevim jak v CZ, ale pamatuji vlakno z britskeho fora, kde to u popisovanych pripadu odmitli udelat, pripadne jen zvuk utlumili pres VCDS viz http://www.stemei.de/pages/coding/skoda ... passen.php
Pak existuje samo domo postup, kdy to odpojis na urovni kabelaze. Ten zvukovy bazmek je pred celnim oknem a staci odendat plastovou mrizku pod steraci mezi kapotou a oknem, nasledne odpojis kabel viz obr.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/