Octavia III

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.
Odpovědět
kony
Adept autoškoly
Příspěvky: 19
Registrován: ned 24 srp 21:41

Re: Octavia III

Příspěvek od kony »

Diky za nazor.Taky to tak udelam.Po najezdu 5tis.letim na vymenu.Jak rikas,nic tim nezkazis naopak.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27897
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia III

Příspěvek od řidičBOB »

Aha, tak to já tam mám na obou jíné pneu...určitě ne Conti. A vzorek se ztrácí před očima :-(
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Octavia III

Příspěvek od ctrl_j »

Z hlavy co si vzpomenu bys tam mohl mit Dunlop SportMax nebo Bridgestone Potenza.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
humidor
Autoškolák
Příspěvky: 47
Registrován: úte 17 pro 16:31

Re: Octavia III

Příspěvek od humidor »

Vymenu oleje jsem probiral jeste pred koupi s prodejcem. Tohle je moje treti nove auto v rade - a u kazdeho jsem delal prvni vymenu oleje cca v 5 tisicich (a pak pokracoval v 15 tisicich intervalech), nezavisle na tom, co rikal palubni pocitac ci servisni manual.
A ted poprve jsem se rozhodl jinak - a to tak, ze budu striktne dodrzovat dopruceni vyrobce. V OIII RS je interval plovouci, to znamena, ze kdyz tomu davate na frak, auto se samo prihlasi o servis driv, nez v tech 30 000 km (coz mi pochopitelne pripada silene moc). Podobne to maji tusim BMW. Ted mam najeto onech 18 000 a prvni vymenu oleje bych mel provest za cca 9000km. Tohle moje rozhodnuti (ktere bych jeste pred rokem sam odsuzoval) jsem udelal ale az ve chvili, kdy jsem se rozhodl pro prodlouzenou zaruku na 4 roky. A tak dlouho mit auto nebudu - respektive hned po skonceni leasingu (3 roky) hodlam menit za nove. Jestli se neco posere, servis to zdarma vyresi. Upozornuju, ze prodejce nebyl zadny jouda a tohle jsme spolu dlouho resili. Budu proste respektovat to, o co si auto samo rekne, byt je to pocitove spatne. Ale na druhou stranu: po 18 000 km neubyla ani deci oleje a moje zena uz najela statisice s nekolika TDI - a vzdy jen na longlife intervaly 30 000km (nikdy by neinvestovala do auta vic, nez co je "nutne") - a bez jedinyho problemu (mozna zazrak, kdo vi). Nekamenujte me, kdybych nemel tu prodlouzenou zaruku, menim olej hned po zajeti.
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1920
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Octavia III

Příspěvek od Zajda »

Tento pragmatický přístup má jen jedno riziko - že při současném tempu legislativní kanibalizace aut za 3 roky vyhovující náhradu neseženeš :-)
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4061
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Octavia III

Příspěvek od HondaMan »

Já bych se toho zase tolik nebál. V podstatě všechny služební a značná část soukromých aut jezdí na longlife a nic se neděje.

Zajda: Tohle IMHO platilo pár let zpět. Dnes už se zase dělají "dobrá" auta :-)
2.9T RWD
humidor
Autoškolák
Příspěvky: 47
Registrován: úte 17 pro 16:31

Re: Octavia III

Příspěvek od humidor »

To vim uz ted. I kdyz kandidatu je vic. :)
A jedno OT zjisteni: kolega touzil po njk starsim sportaku jen tak pro radost - nakonec vybral skoro deset let stary Nissan 350Z (280 koni) - a dnes jsme se poprve projeli a porovnali nesrovnatelne: muj rodinny predohrabý liftback a jeho sportovni vuz klasicke koncepce. Neda se nic delat, pjanda ma recht, i pres papirove vyssi vykon nema atmosfera proti turbu sanci v drtive vetsine zrychleni, pocitove i objektivne jede proste RS lepe. Nezkouseli jsme tedy zadny okresovy handling (tam by se asi RS nechytala), ale v ramci zrychlovani v primce vzdy RS dominovalo. Pro me docela prekvapeni, cekal jsem maximalne vitezstvi v ramci pruzneho zrychleni z urcitych otacek, ale RS vitezila vzdy, i tehdy, kdy mel kolega adekvatne podrazeno. Tim nechci rozpoutavat zadny flame turbo vs atmosfera, jen me to samotneho prekvapilo.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27897
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia III

Příspěvek od řidičBOB »

ctrl_j: Dunlopy tam jsou...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1920
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Octavia III

Příspěvek od Zajda »

HondaMan píše:Zajda: Tohle IMHO platilo pár let zpět. Dnes už se zase dělají "dobrá" auta :-)
Ano, teď se dívám že doba nádechu bude trochu delší, 95g CO2/km pokutová hranice začne platit později než jsem myslel. Do té doby jsme z toho se stop&starty a turby vyšli lacině. Takže až o další auto by se měl humidor už starat :-)
humidor píše:Nezkouseli jsme tedy zadny okresovy handling (tam by se asi RS nechytala)
Já bych spíš i řekl že pokud by se měl chytat Nissan, zažíval by jeho řidič intenzivní pocit že konec je blízko :-)
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
kony
Adept autoškoly
Příspěvky: 19
Registrován: ned 24 srp 21:41

Re: Octavia III

Příspěvek od kony »

NoSwear píše:Prvni prispevek nebyl zadna hitparada a v druhym nam to teprve vysvetlil! ;) By mne zajimalo to tvoje tezky "slapani" a kombinace za 7, hej vole py.co hlavne ze to mas objednadny v dehtu.

Jeste, ze tu jsou lide jako Brus u kterych je to spravne... :ymhug:

Tady musim odpovedet.
Co mas ty vole py.co proti dieslu?? (cituji te) myslis ze to neni motorizace!

Tebe sacuju na toho frajera co v kazdy knajpe vylozi klicky od auta na stul s vysackou svoji znacky a ze ma odjezdeno a pred duchodem se clovek nedopatra...

Predne-normalni/nenormalni kombinace jsem odpovedel Brusovi a to IRONICKY.Inteligent by to v hlave sesrotoval a takle priblbe nereagoval.

Hrstka lidi kolem me. Bracha- ww toureg 3.0TDI V6 r-line 4*4 total vybava.Manzelka- octavka 2.0 TDI cip 125kw Strejda-bmw 3.0 TDI biturbo a to bych mohl pokracovat do nekonecna.Myslis, ze se na to se neda slapnout a jezdit za prijatelnou spotrebu??
Znam lidi ktery jezdili v mercedesu apod a dnes vlastni lllrsa opet v TDI atd.. ono je to milej zlatej o uhlu pohledu cloveka na danou vec.

Humidor psal luxusne o sve spotrebe RSlll TSI. Nema problem pokorit 13l a dlouhodobe jezdit kolem 8-9l. Tim nechci rict nic zleho na TSI.Je to o tridu lepsi motorizace.Otazka zni-kolik lidi si muze dovolit slapat na TSI a nasledne jezdit do benziny dvakrat do tejdne? Je to prece RS tak nebudu lechtat plyn.Jo,ale.....jsou tu jine veci na zvazeni.

IIIRS NENI SPORTOVNI AUTO.Je to pouze stupen vybavy.Nic vic.
IIIRS je velice schopny,rychli,multifunkcni auto za prijatelny penize pro masu lidi.
IIIRS dava na vyber.TSI/TDI. Tak proc bych nemel mit (cituji te) sazomet?!

Vlasnil jsem nekolik motorizaci TDI od 81kw do 135kw a nikdy jsem nemel problem se dlouhodobe vejit do 7 litru.A to jsem nejezdil vlazne. Tak proc bych mel problem ze 7 litry?!

Hele nez vypustit takovej blabol,tak premejslej a pak reaguj.
Odpovědět