lampa píše:Presne tak. Drive byly v golfu petivalce, sestivalce, v passatu dokonce V8, ale stejne všichni kupovali ctyrvalce.
Tak je potřeba říct, že dnešní 2.0TSI v GolfuR si velmi pravděpodobně po stránce dynamiky a celkové použitelnosti v provozu vytře s nějakou VR6 v Golfu IV. zadek. Objektivně asi není důvod po tom VR6 vlastně toužit. A těch, co si koupí horší auto kvůli pocitům, no těch fakt moc nebude.
V tom souhlasím, průser dnešní doby jsou tří- a dvouválce, to bych nedal. Mám "trauma" z dětství na přelomu šedesátek a sedmdesátek, tehdejší traboše a warťáky byly už pro malého kluka totální shit.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Od začátku srpence už mám nalítáno asi 6tis km (a už sem si taky vyjel celý měsíční limit na CCS, fčera sem už musel platit jinou kartou, no...) a během celé té doby za kniplem sem potkal JEDNU jedinou Scalu. Nejsou nebo to nikdo nekupuje?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.