Tady bych si dovolil oponovat, pri dalnicnich 150kmh zere NX300h cca 10-11, NX200t cca 12-13. Vetsina hybridu asistuje spalovaku do 150ti km/h + pri ustalene jizde drzi nizsi otacky. Nicmene jizda v benzinovym crossoveru na dalnici je rozhodne prijemnejsi a za ty propaleny 2l navic urcite stoji. Diesel podobny velikosti a vahy (Kuga) je na dalnici za 8-9l.řidičBOB píše:jel jsi už někdy s hybridem po dálnici nebo v terénu?? Tam totiž hybrid nedává vůbec žádný smysl, jelikož je jeho spotřeba vyšší než u klasického benzínového provedení
Karoq
Re: Karoq
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Karoq
Oxiku, cos to přikoupil za 2,5litr?
Jinak výjimka může potvrzovat pravidlo. Příbuzný, v současné době 70+, býval svého času opravdu střelec. Z dětství si pamatuji hlášku "Otevři si okno, přivři mi zrcátko a já už se kolem toho kamionu protáhnu". Pronesené po brždění z dvoukila za kamion na místní okresce. Naštěstí ho dohnala sebereflexe a vědomí si vlastní fyzických limitů, pořídil naftové SUV (dřív byla v garáži třeba i 750i E65, tehdy žhavá novinka) a jezdí už pohodu, limity +10, vč. dálnice. V noci, na delší vzdálenosti, radši nechá řídit někoho jiného. 100x radši potkám na silnici někoho takového než strejce ve Fábii, co vyznává Pomalu=bezpečně.
@honziss: S obstarožním Tucsonem (2.0CRDi, 103kw) bylo cokoliv pod 7,5 na dálnici maximální ekojízda, 130 tacho a plynule. Letní gumy a musel sedět i profil trasy. Od nás do Prahy vždy o litr míň než z Prahy k nám.
Jinak výjimka může potvrzovat pravidlo. Příbuzný, v současné době 70+, býval svého času opravdu střelec. Z dětství si pamatuji hlášku "Otevři si okno, přivři mi zrcátko a já už se kolem toho kamionu protáhnu". Pronesené po brždění z dvoukila za kamion na místní okresce. Naštěstí ho dohnala sebereflexe a vědomí si vlastní fyzických limitů, pořídil naftové SUV (dřív byla v garáži třeba i 750i E65, tehdy žhavá novinka) a jezdí už pohodu, limity +10, vč. dálnice. V noci, na delší vzdálenosti, radši nechá řídit někoho jiného. 100x radši potkám na silnici někoho takového než strejce ve Fábii, co vyznává Pomalu=bezpečně.
@honziss: S obstarožním Tucsonem (2.0CRDi, 103kw) bylo cokoliv pod 7,5 na dálnici maximální ekojízda, 130 tacho a plynule. Letní gumy a musel sedět i profil trasy. Od nás do Prahy vždy o litr míň než z Prahy k nám.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 22
- Registrován: pon 04 pro 10:44
Re: Karoq
OXIK napsal:
To už jsi Teda ve věku, kdy bys pomalu mohl jit RP dobrovolně odevzat, a ne pokukovat po novém autě. Stepan mě předběhl s těma lekama..
Nevím zda to patřilo na mě ale budiž,autobusem jezdí kámoši i v 70ti letech a rozhodně bezpečněji než mladej 20 letej frajer.Můj táta jezdil autem do posledních 91let.Věk není to správné měřítko.Zdravotní stav je rozhodující.Zrak, reakce,znalost předpisú,zkušenost,rozvaha,tolerance vůči slabším a naopak šílencům na silnici.A jistě najdete ještě další vlastnosti pro přežití na silnici, které jsou nutné brát na zřetel.
Léky budete také jednou brát na prostatu ,PÁNOVÉ........bacha na pochechtávání ,ten nahoře to vidí.
p.s.
Mazda CX 5 v benzínu 2litry bez turba dokáže jet za 6-6.5l/100 ,(Česká recenze) to dokáži akceptovat.Jestli Karoq vezme na dlouhé trati benzín 5.8-6,4l je to jistě dobrá volba.(vypínání václú tam není pro legraci)
Já jezdím celý život na úsporu paliva a vše co je nad 7l/100km je v mém případě nepřijatelné.Každý ať si jezdí jak chce a čím chce ,třeba Hummerem .Je to jeho volba.
To už jsi Teda ve věku, kdy bys pomalu mohl jit RP dobrovolně odevzat, a ne pokukovat po novém autě. Stepan mě předběhl s těma lekama..
Nevím zda to patřilo na mě ale budiž,autobusem jezdí kámoši i v 70ti letech a rozhodně bezpečněji než mladej 20 letej frajer.Můj táta jezdil autem do posledních 91let.Věk není to správné měřítko.Zdravotní stav je rozhodující.Zrak, reakce,znalost předpisú,zkušenost,rozvaha,tolerance vůči slabším a naopak šílencům na silnici.A jistě najdete ještě další vlastnosti pro přežití na silnici, které jsou nutné brát na zřetel.
Léky budete také jednou brát na prostatu ,PÁNOVÉ........bacha na pochechtávání ,ten nahoře to vidí.
p.s.
Mazda CX 5 v benzínu 2litry bez turba dokáže jet za 6-6.5l/100 ,(Česká recenze) to dokáži akceptovat.Jestli Karoq vezme na dlouhé trati benzín 5.8-6,4l je to jistě dobrá volba.(vypínání václú tam není pro legraci)
Já jezdím celý život na úsporu paliva a vše co je nad 7l/100km je v mém případě nepřijatelné.Každý ať si jezdí jak chce a čím chce ,třeba Hummerem .Je to jeho volba.
Re: Karoq
Kolega v praci ma CX 5 2litr benzin 4kolku v automatu a rikal mi ze prumer 7l ma tez a to je super vysledek.Karoq bude jezdit za stejne pokud s tim pojede tentyz sofer ktery se presouva z bodu A do B a nejede na cas a nebo po dalnici 150.Ja mam RSo a taky mezi 7.5-8l prumer.
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 22
- Registrován: pon 04 pro 10:44
Re: Karoq
Díky za info ,konečně věcná reakce ,našel jsem jednu zajimavou recenzi ,koukněte prosím:
https://www.youtube.com/watch?v=x4mzrqOtOlQ&t=7s
https://www.youtube.com/watch?v=x4mzrqOtOlQ&t=7s
Naposledy upravil(a) Škodovák65 dne pon 04 pro 20:29, celkem upraveno 1 x.
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 22
- Registrován: pon 04 pro 10:44
Re: Karoq
OK , omlouvám se ale nešlo to jinak
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 22
- Registrován: pon 04 pro 10:44
Re: Karoq
Jestli je zde někdo kdo má Karoqa, tak ho prosím o jeho zkušenost se spotřebou na dlouhé trati.Tato informace je pro mě důležitá.
Díky.
Díky.