SuperB III.gen
Re: SuperB III.gen
Po D11 už se vesele prohání kombi...zepředu maskovaný jako rádoby peugeot. V téhle stříbrné.
Re: SuperB III.gen
Nevadilo by mi ho mítřidičBOB píše:GŘ už ho nafasoval...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: SuperB III.gen
Dneska jsem na mladoboleslavské potkal dva maskované kombajny:
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: SuperB III.gen
Tak jsem si dneska u "konkurence" ze zvedavosti pustil test S3 co mi nabidl xichtbuk (ackoli jsem jim svuj palec nedal!) a nevim jestli se mam smat nebo brecet
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: SuperB III.gen
Tak jsem měl dneska právo "první noci" a projel SuperB 2.0TDI 190k DSG ve výbavě LK.
Motor: jelikož mělo auto najeto pouhých 0km, tak byl dosti letargický. Z tohoto ohledu jsem jej ani nijak netrápil. Vím, jak jezdí 184k v O3 RS, tak si umím i představit, jak to bude jezdit tady. Žádný závodník to nebude, ale pro slušný přesun dostatečné.
Prostor: všude hodně. Tady se v podstatě nic nezměnilo - auto je na prostor velkorysé.
Výbava: LK byl našláplej - taky tomu odpovídá cena. Trochu mně štve, za ty peníze, zpracování detailů u voliče převodovky - přijde mi až příliš levně plastové. Hlídání mrtvého úhlu, které se zobrazuje pidi ikonkou v zrcátku, je dnes již (i v koncernu) překonané. Ale jinak asi bez výhrad.
Spotřeba: na nezajetý motor a cca 100km, co jsem ujel, slušná.
Motor: jelikož mělo auto najeto pouhých 0km, tak byl dosti letargický. Z tohoto ohledu jsem jej ani nijak netrápil. Vím, jak jezdí 184k v O3 RS, tak si umím i představit, jak to bude jezdit tady. Žádný závodník to nebude, ale pro slušný přesun dostatečné.
Prostor: všude hodně. Tady se v podstatě nic nezměnilo - auto je na prostor velkorysé.
Výbava: LK byl našláplej - taky tomu odpovídá cena. Trochu mně štve, za ty peníze, zpracování detailů u voliče převodovky - přijde mi až příliš levně plastové. Hlídání mrtvého úhlu, které se zobrazuje pidi ikonkou v zrcátku, je dnes již (i v koncernu) překonané. Ale jinak asi bez výhrad.
Spotřeba: na nezajetý motor a cca 100km, co jsem ujel, slušná.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: SuperB III.gen
Měl jsme možnost si ho konečně prohlídnout naživo v klidu. Vzhledem k tomu, že SUP1 byl v nataženej Passat, SUP2 pokračoval v podivném jezevčíkoidním tvaru, tak SUP3 se mi konečně líbí. Šel bych do něj, pokud by byl i s řidičem, abych to využil vzadu:-) Ale vážně, spíš mi vadí nemožnost manuálního řazení k některým motorizacím a chybí mi tam větší motory. Takto je to vlastně jen větší O3, která mu v lepší výbavě může plně konkurovat.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: SuperB III.gen
No to asi ne...jerry píše:Takto je to vlastně jen větší O3, která mu v lepší výbavě může plně konkurovat.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: SuperB III.gen
Bobe, jasně, úmyslně jsem trochu nadsazoval. Jasně, že superb je větší, utlumenější, vybavenější, tedy komfortnější. Na druhou stranu když porovnávám auto nižší a vyšší střední třídy, tak bych v tom větším čekal hlavně lepší motorizaci. A ta tam není, motory jsou stejný. To je prostě ten rozdíl z dob mého mládí a z nynější doby, kdy se plno věcí tváří jen tak jako. Jinak jak jsem psal, design konečně k světu po té předchozí hrůze. Ale to už je můj subjektivní názor, ta motorizace je objektivní.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: SuperB III.gen
Tak to není dneska nikde...když i v X5 máš motor 2.0d nebo v 5er tříválec. Prostě takový je trend a kdo ho nechce akceptovat, zatím má možnost volby. Třeba já jsem ho nebyl schopný akceptovat a proto jsem si ani Sup3 a ani B8 nekoupil a musel jsem jít do Audi (za zcela jiné peníze!), kde je V6 pořád k mání.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time