Pro me jediny duvod, proc kupovat OIII RS oproti Golfovi je vyrazne nizsi cena pri srovnatelne vybave a velky kufr. Pokud bych nechtel velky kufr, tak bych do OIII RS nejspis nesel.mmira píše:s golfem jsem zatim nejel, tak nemuzu uplne srovnavat, ale u OIII je Performance Pack zbytecny. ledaze by jeho soucasti bylo plne vypinatelne ESP. a to neni ani u G. to auto LSD ani lepsi brzdy nepotrebuje, leda pro dobry pocit. takze proc z toho delat neco, co to nikdy nebude. je ty rychle, pohodlne, prostorne a soucasne docela zabavne, nic vic, nic min.EL_XEL píše:Kdyby ti pitomci nabízeli u té OIII i něco jako Performance Pack a adaptivní podvozek k GIV, bylo by to pro mě rázem mnohem atraktivnější auto. Na druhou cenu, když si nakonfiguruju ORS v podstatě naplno a GIV GTI tak, abych byl spokojený, tak, GTI je asi o 100 litrů dražší. A včil babo raď. Notabene když se občas hodí i ten kufr kvůli děckám :-/
DCC by na druhou stranu byt mohlo, o tom zadna.
jinak celkove, pokud se podivam na trojku OIII RS, GTI a Cupru, nevidim jediny duvod kupovat Golfa.
Ono je to i trosku o subjektivnich dojmech, pred soucasnym GTI jsem mel dvojkovou RS Oktavku. Bylo to velmi slusne auto, ale kdyz clovek sedi v Golfu a ve Skodovce, tak najednou vidi ty drobne rozdily vevnitr, ktere ale davaji jasne najevo, kdo je tady nad kym. Jasne, jsou to blbosti, ale na celkovem dojmu to muze udelat docela hodne.
Plus golf ma lepsi (ve smyslu ucinnejsi) predni svetla, protoze clona pri dalkovkach, coz je pro me dost dulezity argument (byt ty u Oktavky taky nejsou vubec spatne).
Na Cupre je zajimave to, ze objektivne vzato me to auto fascinuje, za velmi slusnou cenu vynikajici potah, ale subjektivne bych ho proste nechtel (mozna po svezeni bych zmenil nazor, ale treba interier v seatu mi prijde skaredy).