RX450h peklo proti Kodiaqu? Ale ty kecko...řidičBOB píše:jerry: tomu rozumím. Kupodivu tchýně, která má po výměně kolenního kloubu, si Kodiaq velmi oblíbila. Mají Octávii a z toho se jí vystupuje mnohem hůř.
Teď jezdím Lexusem RX450h a to je peklo v pravém smyslu slova! Zlatej Kodiaq!!!
Kodiaq
Re: Kodiaq
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Kodiaq
jerry-Strejcu ma Fkovou X5, predtim mel Fkovou 7er. Pak ale koupil hotel s rybnikem a poslednich 500 metru k nemu dojizdel na ctyrkolce, no to nasere, kdyz tam chovas a chytas ryby. V Xku neresi, jede, zima nezima. Kdyz mu nevyjde zasobovani, narve do kufru zasoby zradla pro celou restauraci na pet dni dopredu.
Ted pristavuje kus fabriky a jezdi po stavenisti. Se 7er v M packetu by si mohl ojednat tech narazniku rovnou 5 do zasoby.
V lete to hodi na vlek katamaran a jede k mori. To teda delal i se 7er, ale za tou X5 je to pry o dost lepsi.
Jo a na firme mame Landcruisera na tahani vleku. A kdyz v zime nasnezi, hodim na ochranej ram takovou homemade radlici a prohrnuju cestu kamionakum. Multifunkcni kram
Ted pristavuje kus fabriky a jezdi po stavenisti. Se 7er v M packetu by si mohl ojednat tech narazniku rovnou 5 do zasoby.
V lete to hodi na vlek katamaran a jede k mori. To teda delal i se 7er, ale za tou X5 je to pry o dost lepsi.
Jo a na firme mame Landcruisera na tahani vleku. A kdyz v zime nasnezi, hodim na ochranej ram takovou homemade radlici a prohrnuju cestu kamionakum. Multifunkcni kram
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Kodiaq
Tak to je góljerry píše:nejsem žádný mladík, jedu už šestý gumy.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27943
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kodiaq
Každý má svoje. Jeden kolega je vcelku prostorově výrazný, takže SUV je pro něj jasnou volbou. Druhý tahá koně, takže také logicky sahá po SUV.
Já se do Miaty nevejdu a necítím se v tom dobře
Já se do Miaty nevejdu a necítím se v tom dobře
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27943
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kodiaq
Hele, vnitřní zpracování je pekelné. Tváří se to luxusně, ale ta tlačítka a ovládání je jak zroku dva. Na volantu dtto. To je něco, na co se musím koukat pořád. Takže zde jednoznačně Kodiaq.honziss píše: RX450h peklo proti Kodiaqu? Ale ty kecko...
Co se týče motoru, tak je to totálně zdechlé. Já rozumím proč s nevytýkam to tomu autu. Jenom konstatuji. Převodovku a její reakce na přidání plynu ani nekomentuju.
Psanou spotřebu to má tuším 6,5l. Jedem za dvojnásobnou a to na španělské dálnici se moc skotačit nedá, protože je tady radar snad každých 100m
Asi jsem ještě na tuhle japonskou slátaninu moc mladý
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne úte 20 úno 12:38, celkem upraveno 1 x.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Kodiaq
Stepan: OK, to je ten případ, kdy bych SUV taky volil. Ale většina lidí nejezdí mimo silnici a netahá přívěsy, to je i můj případ. Tak proč bych kupoval pak SUV? Já jsem v tomhle už "stará konzerva".
driver: To víš, léta letí To je ta jediná spravedlnost světa, že čas nikdo nezastaví
BOB: Postupně to začínám chápat. Nabídka SUV zacílila na poměrně širokou skupinu zákazníků, kterým normální auta byla malá. Někomu do výšky, někomu do šířky, někomu obé. To bude asi nejvíc případů. A pak je ta menšina, co to využije i jinak (terén, přívěsy).
driver: To víš, léta letí To je ta jediná spravedlnost světa, že čas nikdo nezastaví
BOB: Postupně to začínám chápat. Nabídka SUV zacílila na poměrně širokou skupinu zákazníků, kterým normální auta byla malá. Někomu do výšky, někomu do šířky, někomu obé. To bude asi nejvíc případů. A pak je ta menšina, co to využije i jinak (terén, přívěsy).
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27943
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kodiaq
jerry: původně asi ano. Dneska SUVčkem nazývají i Opel Mokka. Což není ani velké a prostorné, ani do terénu a také to nic neutáhne. Ale to je jiná.
A tu klasickou skupinu hodně degradují blondýny, co to mají proto, že někomu udělali pusou párkrát dobře.
Já to beru jako možnost - když to někdo chce, tak proč ne.
A tu klasickou skupinu hodně degradují blondýny, co to mají proto, že někomu udělali pusou párkrát dobře.
Já to beru jako možnost - když to někdo chce, tak proč ne.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Kodiaq
Nový Touareg by mohl být velká paráda.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27943
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kodiaq
To bude Q7 přes kopírák.
Já jsem navíc konzerva, přežiju start/stop a mnoho jiných ptákovin, ale LCD panel místo budíků je něco, co asi zatím nejsem schopný akceptovat. Takže jsem si koupil raději nového toho dosluhujícího. Počítám, že i v terénu bude pořád jedničkou.
Já jsem navíc konzerva, přežiju start/stop a mnoho jiných ptákovin, ale LCD panel místo budíků je něco, co asi zatím nejsem schopný akceptovat. Takže jsem si koupil raději nového toho dosluhujícího. Počítám, že i v terénu bude pořád jedničkou.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Kodiaq
Znam obe auta, kodiaqa i RX450h, v obouch jsem jezdil, v RX450h pravda vic. Objektivne ma skodovka vetsi kufr, lepsi infotaiment a v nafte lepsi spotrebu, ale to je asi tak vsechno.řidičBOB píše:Hele, vnitřní zpracování je pekelné. Tváří se to luxusně, ale ta tlačítka a ovládání je jak zroku dva. Na volantu dtto. To je něco, na co se musím koukat pořád. Takže zde jednoznačně Kodiaq.honziss píše: RX450h peklo proti Kodiaqu? Ale ty kecko...
Co se týče motoru, tak je to totálně zdechlé. Já rozumím proč s nevytýkam to tomu autu. Jenom konstatuji. Převodovku a její reakce na přidání plynu ani nekomentuju.
Psanou spotřebu to má tuším 6,5l. Jedem za dvojnásobnou a to na španělské dálnici se moc skotačit nedá, protože je tady radar snad každých 100m
Asi jsem ještě na tuhle japonskou slátaninu moc mladý
Add spotreba u RX450h, tu ma nejhorsi na dalnici a stejne na trase Pha-Blava-Pha pri 140-150 neumi sezrat vic jak 10l...
5 let stary RX minuly generace s 100tkm na hrbu se prodavaj za cenu novejch kodiaqu a je po nich sakra schanka..proc asi?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k