Škoda Auto obecně
Re: Škoda Auto obecně
Jako ne že bych byl moc z Vystrčila nadšenej, ale spíš bych si tipl, že v konkurenci domácích automobilek prostě Škodovka už nemá místo. Prémie to není a jako value for money to nedává smysl.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Škoda Auto obecně
Ten Kovanda se vyjadřuje úplně ke všemu. I jaký vliv má sbírání hub na ekonomiku..
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
BTW: škodovka má jenom na Octávii 170 kritických dílů, kvůli kterým není schopna dodávat auta včas.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Škoda Auto obecně
Value for money nedava smysl nikde. Pokud teda nekdo neumi 20% slevu, coz asi ne. V cine bude asi o dost levnejsi
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Škoda Auto obecně
Mně třeba jo Nedělá to nic výborně, ale taky nic vyloženě špatně. Nikoho to nedráždí, ale zároveň to nevypadá jako budget volba. Ideální auto, když člověk chce předstírat jiný sociální rozměr a zároveň se mu o tom nechce přemejšlet.
https://stock-cars.skoda-auto.com/260/c ... X8PY045172
Před pár lety za to sice bylo RSo v plný, ale tak co se dá dělat
Nicméně ty čínský povozy vypadaj lákavě. Třeba do dvou let kluci něco zajímavýho stihnou na CZ trh dostat
https://stock-cars.skoda-auto.com/260/c ... X8PY045172
Před pár lety za to sice bylo RSo v plný, ale tak co se dá dělat
Nicméně ty čínský povozy vypadaj lákavě. Třeba do dvou let kluci něco zajímavýho stihnou na CZ trh dostat
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Škoda Auto obecně
vidíš, za 810 oktávka bez motoru a výbavy. jerry tu furt básní o svém rs který koupil do 700? to pak smysl dává
já za cenu oktávky sehnal A4, ale to byl kup století
já za cenu oktávky sehnal A4, ale to byl kup století
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
Stepan: zajímavě to vypadá, dokud v tom nebudeš bourat
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Škoda Auto obecně
ve vetsine tech, co se nevyvazi ven a jsou jen pro Cinsky trh, tak je pravdou, ze jsou to papirove bazmeky.
ale trebas NIO na NCAP OK
https://www.euroncap.com/en/results/nio/es8/43499
problem je v te cene, trebas ES8 zacina okolo 70k USD. 1.6M CZK?
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
Re: Škoda Auto obecně
Přesně to bylo 560. To smysl mělo Střídám 3 auta podle chuti a potřeby, tak si ji zatím nechávám "nafurt".
Naposledy upravil(a) jerry dne stř 21 pro 07:48, celkem upraveno 1 x.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
Jaggie: jasně. Někde to ošulit musíš A jako u drtivé většiny výrobků z Číny, je to právě cost of material.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time