Škoda Auto obecně
Re: Škoda Auto obecně
PP: Tých 120tis km úplne sedí, aj keď 2L na 400km sú psycho v každej rovine. Sú nejaké indikácie, že by to dostávalo "sodu" za studena?
Nemôže byť zle dotiahnutý výpušťák/filter, prípadne iná netesnosť?
Ak to netečie niekam von, stavím si na krúžky...
Nemôže byť zle dotiahnutý výpušťák/filter, prípadne iná netesnosť?
Ak to netečie niekam von, stavím si na krúžky...
Re: Škoda Auto obecně
Louže pod tím není a kolega s tím do/z práce (celé v obci) jezdí umírněně.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
Ked to neni na zemi a ani nejde dym z pod kapoty (ak by kapal na vyfuk) a zaroven dym nejde ani z vyfuku, tak uz jedine ci to neni vo vode...nepribuda?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Škoda Auto obecně
Voda nepřibývá, zespod je to všude suché, nedýmí, ale kolega říkal, že když couvá, tak je vevnitř cítit smrad spál. woleje, jak si to cucne vzduch zpod auta. Jo, a prý to studené dýl startuje - točí ca 5 sekund než chytne.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Škoda Auto obecně
Tie studené štarty by smerovali ku kompresii, kurz na krúžky sa zvyšuje Smrad zas na netesnosť... poriadne zohriať a čumieť pod kapotu?
Re: Škoda Auto obecně
rozdělat hadici od Cooleru, pokud budou plný boty oleje, jde to přes turbo. 6l na 1000 je fakt hodně, to už by asi i kouřilo trochu. Ještě by mohl bejt problém v odvětrávání kliky. Když jsou špatný ventily umí si tam motor srknout olej, ani ho to nemusí sežrat. Každopádně je to věštění z koule.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Škoda Auto obecně
Chlopi dík za nápady, budu to průběžně řešit/hledat.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27914
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
Kolega s novou O4 dolejval litřík po 12t km. 150k TDI
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Škoda Auto obecně
Teda aby zmizely 2l oleje za 350km tak to buď: 1) leje na zem nebo se to musí 2) spálit ve válci. Já bych se vsadil, že to někde regulérně teče. Když by se to spalovalo, tak bude dým furt. Kryt motoru zespoda toho hodně udrží, takže při stání tam nic extra být vidět nemusí. Za jízdy, kdy se olej natlakuje to může cákat.
Re: Škoda Auto obecně
Zítra shodíme výtlačnou hadici za turbem a uvidíme, esli je zevnitř zawolejovaná, dyž jo, tak na vrakáči koupíme turbo, dyž nebude, tak kolega dostane novýho Skautíka (a tenhle zůstane na lítačku okolo komína než se rozpadne popř. neprojde ME).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.