SuperB III.gen
Re: SuperB III.gen
Neska sem na D1 mezi LM a Lipt Hrádkem potkal (dojel a předjel) Sup III combi (face?) - vzadu neměl znak Schade ale nápis Škoda uprostřed a kolem toho širokou lesklou "chromovanou" lištu zasahující až do zadních světel (jako má např. Insignia). I ty zadní světla měly nějaký divný vzhled - sem na to zezadu snad 3x čuměl a divil se co to je za auto, než mi došlo, že Sup... takovýho sem teda fuckt ešče neviděl... (nebo sa blbě dívám)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5658
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: SuperB III.gen
Pp: takhle vypadají všechny poFl SIII tzn. pokud jsi poslední půlrok nebyl zavřený v jeskyni, tak jsi jich už určitě pár potkal...
2.9T RWD
Re: SuperB III.gen
Všechny ne. Lištu mají jen auta s "top" variantou zadních světel. Verze "sportline" má černou lištu.
Re: SuperB III.gen
Právě - face Sup III sem už párkrát viděl, ale tyhle divné zadní lampy a lištu mezi nima sem merčil poprvé. Kuju za vysvětlení.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: SuperB III.gen
Zřejmě budu kupovat nový Superb (viz jiné vlákno, po racionálním vyhodnocení jsem ostatní možnosti v podstatě zavrhnul).
Řeším teď některé prvky výbavy, jestli stojí za to, prosím o názory a zkušenosti:
- Parkovací asistent: opravdu funguje i na něco jiného než na nadměrečné mezery mezery? Zvládne třeba parkovací místo o 0,5m delší než délka auta? Raději bych připlatil za Area View (360°), ale to lze do Superbu jen u hybridu iV.
- Progresivní řízení ? Nezabíjí to cit pro auto a ovladatelnost při akčnější jízdě?
- Virtual cockpit. Přijdu o nějakou funkci, když budu mít auto bez něj? Jsem v podstatě konzerva, standardní budíky mi vyhovují a nevadí mi, že navi sleduji na obrazovce infotainmentu. Není ten Virtual cockpit náročnější na oči při delší jízdě? Jestli je to jen taková digitální hračička bez jiné přidané hodnoty, tak se mi připlácet nechce.
Řeším teď některé prvky výbavy, jestli stojí za to, prosím o názory a zkušenosti:
- Parkovací asistent: opravdu funguje i na něco jiného než na nadměrečné mezery mezery? Zvládne třeba parkovací místo o 0,5m delší než délka auta? Raději bych připlatil za Area View (360°), ale to lze do Superbu jen u hybridu iV.
- Progresivní řízení ? Nezabíjí to cit pro auto a ovladatelnost při akčnější jízdě?
- Virtual cockpit. Přijdu o nějakou funkci, když budu mít auto bez něj? Jsem v podstatě konzerva, standardní budíky mi vyhovují a nevadí mi, že navi sleduji na obrazovce infotainmentu. Není ten Virtual cockpit náročnější na oči při delší jízdě? Jestli je to jen taková digitální hračička bez jiné přidané hodnoty, tak se mi připlácet nechce.
Re: SuperB III.gen
progresivni rizeni je uzitecna vec, obzvlaste pro akcnejsi jizdu, to urcite. zbytek jsou jen hracky.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: SuperB III.gen
Parkovací asistent v aktuální verzi potřebuje délku vozidla +80cm na zaparkování a na vyparkování délku vozidla + 0,5 metru. Progresivní řízení znamená to, že je variabilní převod (jiná "hustota" drážek). Tzn. není třeba tolik točit volantem. V Superbu mám klasické a to je jak s autobusem. S digitálníma budíkama nemůžu sloužit. Já bych za to devět tisíc nedal s ohledem na to, že výrobně jsou levnější než klasické
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5658
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: SuperB III.gen
Parkovaci asistent je zbytocnost...ako pise Bojler, je tam potrebnych minimalne 80cm a to fakt vo velmi idealnej situacii a aby bol co najpresnejsi a zvladol taky manever, tak je nutne parkovat relativne dost pomaly. Kamery su urcite uzitocnejsia vec, iked uprimne, ta zadna na vacsinu situacii bohate staci.
Progresivne riadenie asi ano...skodu to minimalne ziadnu neurobi a ako pise Mmira, za urcitych situacii to dokaze pomoct pri akcnejsej jazde (neni potreba tolko ruckovat).
Virtual Cockpit a jemu podobne uprimne nenavidim. Hlavne v noci mi vadi to svetlo ktore z neho ide, kedze aj cierna farba je "podsvietena". Ale toto je skor moj osobny problem, ja chcem mat v noci v aute co najvacsiu tmu (vypnuty stredovy displej, vyponute ambientne osvetlenie, atd.). Clovek pride viacmenej len o moznost mat mapu miesto budikov, ale kedze nikdy nepouzivat vstavanu navi (iba Waze) tak mi to nikdy nechybalo.
Progresivne riadenie asi ano...skodu to minimalne ziadnu neurobi a ako pise Mmira, za urcitych situacii to dokaze pomoct pri akcnejsej jazde (neni potreba tolko ruckovat).
Virtual Cockpit a jemu podobne uprimne nenavidim. Hlavne v noci mi vadi to svetlo ktore z neho ide, kedze aj cierna farba je "podsvietena". Ale toto je skor moj osobny problem, ja chcem mat v noci v aute co najvacsiu tmu (vypnuty stredovy displej, vyponute ambientne osvetlenie, atd.). Clovek pride viacmenej len o moznost mat mapu miesto budikov, ale kedze nikdy nepouzivat vstavanu navi (iba Waze) tak mi to nikdy nechybalo.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: SuperB III.gen
ParkAssist ne, progresivní řízení ano, virtual cocpit ne.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time