Octavia III
Re: Octavia III
tohle není hejtování za každou cenu, jasně jsem vysvětlil, co mi vadí. Každý se jasně vyjádřil, jakou zkušenost má a sdílel svoje dojmy. Tys nepřispěl vlastně ničím, jen rýpáním.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
A co chceš slyšet? Že ani jeden kus RS TDI/TSI, co mi prošel pod rukama, nevykazoval nedostatky, které jsi dal do placu? Vysvětlilo ti to tady dost jiných uživatelů, že v tom, co jsi psal, nemáš pravdu. A když Bond napíše, že to zrychluje, tak ani v tom nemusím sedět a vím, že kdyby to tak nebylo, tak to nikdy nenapíše...
#sorryjako
#sorryjako
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia III
Pochopitelně těžko srovnávat auto za 1.600 tis a druhé za 700 tis. Bylo by smutné, kdyby to bylo stejné. Ale zrovna v těch brzdách to plně srovnatelné je, za tím si stojím. A údajně máslové brzdy O3 RS byly zdrojem dizkuze.
Btw O3 RS asi musí ležet hodně lidem v žaludku, po tom co projela kolem nich a zmizela v dálce. Důležité je, kolik kilo musí každej koník v motoru tahat. A tam jsou na tom dvoutunová auta většinou dost hůř. A pak ještě ty 2 tuny ubrzdit a složit do zatáčky
Btw O3 RS asi musí ležet hodně lidem v žaludku, po tom co projela kolem nich a zmizela v dálce. Důležité je, kolik kilo musí každej koník v motoru tahat. A tam jsou na tom dvoutunová auta většinou dost hůř. A pak ještě ty 2 tuny ubrzdit a složit do zatáčky
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Octavia III
každý umí číst sám, tak ať si taky závěr udělá sám... Nakonec, vlastní zkušenost je k nezaplacení
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 284
- Registrován: pon 09 úno 13:42
Re: Octavia III
Predvadzacky/nahradne vozidla maju celkom tazky zivot, pri 10tisc km na tachu by som sa ani necudoval ak by tie brzdy uz boli na odpis.
Re: Octavia III
jak jsem psal - kolegy služební, žádná předváděčka
Re: Octavia III
řidičBOB píše:A co chceš slyšet? Že ani jeden kus RS TDI/TSI, co mi prošel pod rukama, nevykazoval nedostatky, které jsi dal do placu? Vysvětlilo ti to tady dost jiných uživatelů, že v tom, co jsi psal, nemáš pravdu. A když Bond napíše, že to zrychluje, tak ani v tom nemusím sedět a vím, že kdyby to tak nebylo, tak to nikdy nenapíše...
#sorryjako
Kua, když i Bond pochválí ochcávku, tak to asi pojede fakt solidně.
Někdy se v tom musím povozit.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Octavia III
Hele od te doby co jezdim hlavne x5 tak cokoli v benzinu a v manualu je pro me uzasny... ale zas jak jsem postoval tu fotku, brno - spindl s jizdnim prumerem okolo 120 km/h v mirne hustejsim provozu vubec neni spatny, ten motor se ma krasne k svetu a brzdy ani po x brzdenich z 200+ nebyly ani hlucny ani nevadly... samozrejme na M to absolutne nema, ale tak to je celkem logicky.M.Z. píše:řidičBOB píše:A co chceš slyšet? Že ani jeden kus RS TDI/TSI, co mi prošel pod rukama, nevykazoval nedostatky, které jsi dal do placu? Vysvětlilo ti to tady dost jiných uživatelů, že v tom, co jsi psal, nemáš pravdu. A když Bond napíše, že to zrychluje, tak ani v tom nemusím sedět a vím, že kdyby to tak nebylo, tak to nikdy nenapíše...
#sorryjako
Kua, když i Bond pochválí ochcávku, tak to asi pojede fakt solidně.
Někdy se v tom musím povozit.
Jeste ke srovnani s4 a rs.. jako je jasny ze po presednuti rs nenadchne, materialy, zpracovani a kvalita jsou zcela rozdilny... ale stezovat si na stabilitu, brzdy atd... to mi prijde dost mimo
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Octavia III
Asi bude problémek v tom, že každý, kdo má silnou káru, je taky okamžitě přesvědčený, jak tomu rozumí a hned ví co a jak.
Bohužel tam přímá úměra není.
Bohužel tam přímá úměra není.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Octavia III
Tak jsem to přesně myslel, když jsem psal, že cena s4 oproti rs skoro 3x vyšší, ale jízdní kvality určitě tolikrát lepší ne. Platí se za značku, kvalitu interiéru, někdo pak podlehne nekritickému dojmu, že za ty prachy to je i 3x vyšší liga.Bond007 píše:Jeste ke srovnani s4 a rs.. jako je jasny ze po presednuti rs nenadchne, materialy, zpracovani a kvalita jsou zcela rozdilny... ale stezovat si na stabilitu, brzdy atd... to mi prijde dost mimo
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.