Jakou vybrat motorizaci
Re: Jakou vybrat motorizaci
Pokud jde jen o platformu, pak je pro tu motorizaci a většinu řidičů dostačující.
Nepřu se o to, že je Fabia3 konstrukčně o kousek dál. Dovedou-li to vůbec zákazníci tohoto segmentu rozlišit či ocenit, je věc jiná.
Ale ok, výběr je mezi Fabia 3 a Octavia, pak určitě Fabia s výbavou.
Nepřu se o to, že je Fabia3 konstrukčně o kousek dál. Dovedou-li to vůbec zákazníci tohoto segmentu rozlišit či ocenit, je věc jiná.
Ale ok, výběr je mezi Fabia 3 a Octavia, pak určitě Fabia s výbavou.
Re: Jakou vybrat motorizaci
Můžeš to dát prosím podrobněji, kde jsou ty zásadní konstrukční rozdíly? Ptám se protože to nevím, nechytračím
Kromě toho, že PQ26 je prakticky jen zmodernizovaná PQ24, což tak nějak vím...
Kromě toho, že PQ26 je prakticky jen zmodernizovaná PQ24, což tak nějak vím...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jakou vybrat motorizaci
Je vcelku jedno, kde jsou konstrukčně rozdíly a jestli to byla modernizace nebo nová platforma. Podvozek a jízdní vlastnosti jsou ve výsledku úplně někde jinde, než byla Fabia 2/Rapid.
BTW: nechci, aby to vyznělo, že Rapid je extrémní sračka. Není. Absolvoval jsem s ním i okruh v Mostě a dal to s grácií. Fábie 3 je ale opravdu o notný kus jinde. Je mnohem jistější, mnohem ovladatelnější...
BTW: nechci, aby to vyznělo, že Rapid je extrémní sračka. Není. Absolvoval jsem s ním i okruh v Mostě a dal to s grácií. Fábie 3 je ale opravdu o notný kus jinde. Je mnohem jistější, mnohem ovladatelnější...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Jakou vybrat motorizaci
S tím souhlasím, ale když pozoruju, jak jezdí většina lopat v provozu, pak je to ve finále jedno a ocení to jen málokdo.
Já bych spíš ocenil, kdyby se ty auta modernizoval ve smyslu, že by tahala k pravému okraji vozovky, fackovala za nedání blinkru a problikla ledkou do očí, když se nesledujou zrcátka.
Ale to už jsem OT.
Já bych spíš ocenil, kdyby se ty auta modernizoval ve smyslu, že by tahala k pravému okraji vozovky, fackovala za nedání blinkru a problikla ledkou do očí, když se nesledujou zrcátka.
Ale to už jsem OT.
Re: Jakou vybrat motorizaci
V tolede, čo je brat rapidu som sa viezol iba chvíľočku, ale prišlo mi to úplne v poriadku. Miesta na dĺžku dosť, na šírku by to možno ešte trochu chcelo. Moc to nedrncalo a dokonca aj s 1,6 Tdi to bolo tiché. A fascinovalo ma, že to na 4ke točilo pri 60tke snáď 1400,1500 otáčok a aktuálnu spotrebu to ukazovalo snáď 2 litre
Myslím si, že bežný uživateľ s tým autom môže byť naozaj spokojný.
Inak k fábií, v 1 a 2 som sa cítil tak nejako príliš blízko spolujazdca vedľa mňa, v 3ke to je lepšie ?
Myslím si, že bežný uživateľ s tým autom môže byť naozaj spokojný.
Inak k fábií, v 1 a 2 som sa cítil tak nejako príliš blízko spolujazdca vedľa mňa, v 3ke to je lepšie ?
Re: Jakou vybrat motorizaci
Problem rapidu je ale ten, ze je to strasny lowcost (aj ked vobec nestoji malo). Clovek si opre laket o opierku na dverach a zavrze cela palubovka.
Ja by som riesil auto podla konkretneho cenoveho limitu.
Ja by som riesil auto podla konkretneho cenoveho limitu.
Cupra ST 265 manual (2016), Lancer 1.8mivec (2010)
Re: Jakou vybrat motorizaci
Presne tak. Nechapem ludi, co kupuju predrazene vozy od Skodovky. Konkurencia v rovnakej cene ponuka obvykle auto o triedu vacsie, alebo v triede rovnakej, ale s podstatne vyssou vybavou.Jenyk píše:Rychle bych se koukl po jiné značce. Včera jsem například jel novou Astrou. Proti OIII daleko lepší auto a věřím, že i cenově bude příznivější.
OIII občas služebně jezdím a upřímně řečeno kupce tohoto zázraku nechápu. To je fakt za trest.
Celkom zaujimava je aj ponuka od korejcov, vzdy lepsie ako Fabia a vzdy podstatne lacnejsie ako Octavia.