SuperB III.gen
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: SuperB III.gen
Měla by být nově možnost volby DCC, což by bylo pro podvozek velké +.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: SuperB III.gen
Tak to je dobra zprava. Nebyt zvykly na V6 a full time, tak jako nahradu bych si to z toho co vidi me oci i umel predstavit.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: SuperB III.gen
vidím to podobně... Design mne vůbec neuráží, což se o II. generaci říct nedalo.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: SuperB III.gen
To je hnus, ta nešní automatická doba.... SIII bude (z mého "tunnel view" úhlu pohledu) stejná mizerie jako OIII = o benzínovým čtyřhrabu s ucházejícím motorem a 6MT si můžu nechat leda tak zdát...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: SuperB III.gen
V L&K standart.řidičBOB píše:Měla by být nově možnost volby DCC, což by bylo pro podvozek velké +.
Bez bodů
Re: SuperB III.gen
Vypadá to, že do třetice by se to mohlo podařit. SIII vypadá konečně k světu, uvidíme co ukáže v reálu. Nějak začíná mizet rozdíl mezi běžnými a tzv. prémiovými značkami. Zčásti pokrokem těch běžných, zčásti zlidověním těch prémiových, a to hlavně kvalitou. Pro běžného spotřebitele dobrá zpráva, pro toho kdo chtěl něco víc to znamená, že vyhazuje prachy za něco, co už tu hodnotu dávno nemá.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.