Octavia II | Názor na koupi ojetiny
Re: Octavia II | Názor na koupi ojetiny
já měl možnost přesednout z Oct II 1.8TSI Scout (ve které sem nalítal cca 33tis km) do Scouta 2.0FSI (cca 100km) a..... ten motor je v porovnání s 1.8TSI hrozný, netáhne dole, nahoře je mrtvý, hlučný jaxfiňa a chlastá....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Octavia II | Názor na koupi ojetiny
PP: dej si prasek a sup sup spat. uz jednou jsem ti rikal, ze bys tento nesmysl nemel sirit . 2.0FSi je jeden z nejlepsich benzinvych atmo R4, ktery se daval do beznych aut.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Octavia II | Názor na koupi ojetiny
tak to v tym přypadku musel být ten konkrétní kus nějaký poštelovaný/nemocný
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Octavia II | Názor na koupi ojetiny
to je mozne a jiste se njdou zprasene kousky. ale ja ho opravdu projizdel v Golfu, passatu i OII a vzdy se mi libil. ale nikdy to nebyl Scout, mozno to bylo tim
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- Mattbaylesa
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 144
- Registrován: pon 09 led 22:11
Re: Octavia II | Názor na koupi ojetiny
On je ten motor i velmi spolehlivy a trvanlivy, coz se o jeho soudobych "nahraskach" bohuzel rici neda. Kus, o kterem mluvim je bezne v cervenych otackach(to je pak znatelne vyssi spotreba oleje) a urcite se nesetri a zatim krome ucpane palivove soustavy zadny problem. Dokazu si predstavit, ze ve scoutu to oproti 1.8tsi pusobi line. Ale to uz je pak na preferencich.