Octavia III
Re: Octavia III
Extrem (a s nim spojena extremni spotreba) asi neni tim pravym vyrazem, ktery by charakterizoval moji obcasnou rychlou jizdu. Se sofery, kteri dokazou z auta skutecne vyzdimat maximum, se nemuzu rovnat. Urcite pak TSI pojede i za dvacet, ja toho ale nedosahnu. "Muj extrem" je proste cca 13+, rychleji jet proste nedokazu. Respektive, rychleji (a s vetsi spotrebou) nedokazu jet v beznem provozu - a na okruhu nebo v Alpach jsem jeste nebyl. Dalsi vec je, jak casto clovek takhle pojede. Ja proste jen obcas. 90% meho jezdeni bych popsal jako svizne a rychle, bez omezovani prave nohy. Kdyz na to mam chut slapnout, nedesim se naskakujicich cisel na displeji, protoze vim, ze v tomto mem nejcasteji provozovanem rezimu se proste VZDY vejdu do deseti litru, coz pro me byla a stale je jakasi psychologicka hranice, kterou jsem ochoten akceptovat.
Druha vec je, a to mozna Kony nezohlednil, ze pokud ja pojedu s TSI za 13 a on v TDI za 10, ja budu s TSI o galaxii rychlejsi. 10 je pro TDI opravdu extrem (v beznem provozu). Znovu plati obecna rovnice: TDI proste pojede o cca 2 litry na sto min. Predpisova jizda: TDI 5,5, TSI 7,5. Klidna jizda: TDI za 6, TSI za 8. Svizna jizda bez omezovani: TDI za 8, TSI za 10. Jízda á la bezmozek: TDI 10, TSI 13.
Ty dva litry za ten vykon navic, za celkove měkčí, kultivovanější, pružnější a celkově ochotnější agregát imho prostě stojí. Šel jsem do benzínu po šesti letech s dieselem (Honda 2,2 i-ctdi), kde jsem mel dlouhodobou spotrebu 7,6 litru. Coz nikdo na foru Hondaclubu nechapal, vsichni jezdili do sesti. Takze bud jezdim desne rychle, nebo nevim.
Kolega ma 335i coupe (jeste verze s dvema turby). Jeste donedavna muj dream car, malem jsem ho od nej koupil. Ale dlouhodobych 12,5 je pro me proste neakceptovatelne - a to ani nezminuju to, ze kolega jezdí klobouk, na padla ani nesahne a ze automat drzi motor neustale mezi 1000 - 2000 otackama. Kdyz jsem si od nej tohle auto pujcil, zcela normalne se s nim projel (tak, jak bych jezdil já bezne), mel jsem spotrebu 17 litru. I to byl jeden z duvodu, proc jsem do toho nakonec nesel a prestal po podobnych autech koukat. Nove TSI motory jsou proste relativne usporne, je to tak. A jak rikam, do extremu, kde si samozrejme radi cucnou jako kazdy turbomotor, se clovek dostane malokdy.
Druha vec je, a to mozna Kony nezohlednil, ze pokud ja pojedu s TSI za 13 a on v TDI za 10, ja budu s TSI o galaxii rychlejsi. 10 je pro TDI opravdu extrem (v beznem provozu). Znovu plati obecna rovnice: TDI proste pojede o cca 2 litry na sto min. Predpisova jizda: TDI 5,5, TSI 7,5. Klidna jizda: TDI za 6, TSI za 8. Svizna jizda bez omezovani: TDI za 8, TSI za 10. Jízda á la bezmozek: TDI 10, TSI 13.
Ty dva litry za ten vykon navic, za celkove měkčí, kultivovanější, pružnější a celkově ochotnější agregát imho prostě stojí. Šel jsem do benzínu po šesti letech s dieselem (Honda 2,2 i-ctdi), kde jsem mel dlouhodobou spotrebu 7,6 litru. Coz nikdo na foru Hondaclubu nechapal, vsichni jezdili do sesti. Takze bud jezdim desne rychle, nebo nevim.
Kolega ma 335i coupe (jeste verze s dvema turby). Jeste donedavna muj dream car, malem jsem ho od nej koupil. Ale dlouhodobych 12,5 je pro me proste neakceptovatelne - a to ani nezminuju to, ze kolega jezdí klobouk, na padla ani nesahne a ze automat drzi motor neustale mezi 1000 - 2000 otackama. Kdyz jsem si od nej tohle auto pujcil, zcela normalne se s nim projel (tak, jak bych jezdil já bezne), mel jsem spotrebu 17 litru. I to byl jeden z duvodu, proc jsem do toho nakonec nesel a prestal po podobnych autech koukat. Nove TSI motory jsou proste relativne usporne, je to tak. A jak rikam, do extremu, kde si samozrejme radi cucnou jako kazdy turbomotor, se clovek dostane malokdy.
Re: Octavia III
Trochu odbočím - nevíte, jaký výrobce dodává škodovce litá kola? Nebo kvalitativně jaké značce kol (dá-li se to tak říct) odpovídají škodovácké liťáky?
Pomalu začínám uvažovat o zimních kolech (ne, že bych je chtěl přezout, ale nechci pak shánět disky i gumy na poslední chvíli) a na zimu půjdu o palec níž na 17. Tak rozmýšlím, jestli jít do Škodováckých nebo se poohlédnout jinde.
Pomalu začínám uvažovat o zimních kolech (ne, že bych je chtěl přezout, ale nechci pak shánět disky i gumy na poslední chvíli) a na zimu půjdu o palec níž na 17. Tak rozmýšlím, jestli jít do Škodováckých nebo se poohlédnout jinde.
Re: Octavia III
(humidor) Tvuj rozbor o spotrebe TSI jsem musel dat precist svoji manzelce takle trefne,dokonale .....Palec nahoru!
To ze budes s TSI pri 13l o galaxii rychlejsi nez ja pri 10l s TDI o tom nepochybuju
Trosku mi pripominas meho dobreho kamarada,kterej dokonale rozebere vse co se tice aut a velmi se vyzna.
Je majitelem RS ll lift TDI cip 139kw.AT. plna vybava a je to skodovak telem i dusi.Dokonce i horala si poridil ve znacce Skoda Pred eresem mel octavku prvni rady 18T a tu jsi nemohl vynachvalit.Dodnes na ni vzpomina i pres dokonale vybavenou masinu,co ma ted.Rika,mekci-pruznejsi-hravejsi-rychlejsi to je benzin! I ta spotreba nebyla spatna a to je celkem strelec.
Ja to snad jeste na ten benzin zmenim?!
Ja vlastnil 4 vozy a vse byla Skoda (skodovak) 1.favorit 13i 2.felicie combi 19D. 3. I octavka combi 19 TDI 81kw
4. II octavka combi 2.0TDI 103kw a za par tejdnu opet TDI a Skoda rs.
Sama nafta:-) radsi stim benzinem jeste par let pockam
To ze budes s TSI pri 13l o galaxii rychlejsi nez ja pri 10l s TDI o tom nepochybuju
Trosku mi pripominas meho dobreho kamarada,kterej dokonale rozebere vse co se tice aut a velmi se vyzna.
Je majitelem RS ll lift TDI cip 139kw.AT. plna vybava a je to skodovak telem i dusi.Dokonce i horala si poridil ve znacce Skoda Pred eresem mel octavku prvni rady 18T a tu jsi nemohl vynachvalit.Dodnes na ni vzpomina i pres dokonale vybavenou masinu,co ma ted.Rika,mekci-pruznejsi-hravejsi-rychlejsi to je benzin! I ta spotreba nebyla spatna a to je celkem strelec.
Ja to snad jeste na ten benzin zmenim?!
Ja vlastnil 4 vozy a vse byla Skoda (skodovak) 1.favorit 13i 2.felicie combi 19D. 3. I octavka combi 19 TDI 81kw
4. II octavka combi 2.0TDI 103kw a za par tejdnu opet TDI a Skoda rs.
Sama nafta:-) radsi stim benzinem jeste par let pockam
Re: Octavia III
EL_XEL píše:Trochu odbočím - nevíte, jaký výrobce dodává škodovce litá kola? Nebo kvalitativně jaké značce kol (dá-li se to tak říct) odpovídají škodovácké liťáky?
Pomalu začínám uvažovat o zimních kolech (ne, že bych je chtěl přezout, ale nechci pak shánět disky i gumy na poslední chvíli) a na zimu půjdu o palec níž na 17. Tak rozmýšlím, jestli jít do Škodováckých nebo se poohlédnout jinde.
Ja to budu resit neskodovacky.Znamej mi prodal cerny alu protoze mu vycnivali z blatniku.Nejety.Znacka Ronal (petipaprsek)
Jsou rozmerove 225/45/17 8J ET 31 Takze ve vysledku jsou skoro zaroven s blatnikem auta.
Gumi aby byli rovne s hlinikem by meli mit rozmer 230/45/17 ale ja dam 225/45/17 a na hliniku budou mirne utopeny dovnitr.
Pruser u RSlll je ten,ze original hliniky jsou zaprve drahy a maji ET51 a tim jsou hodne zalezli pod blatnikem auta.
Gemini antracit original skoda ET51.Vyresim podlozkami.Dopredu 1.5cm dozadu 2cm ale to jsem odbocil....
Za me bych urcite neapeloval na originalech a poohlednul jse jinde a predevsim bral hliniky ktery jsou urceny na zimu.
Re: Octavia III
kola pro škodoffku lijou na nové huti v ostravě (hayes lemmerz) - a.... radši ses ani neměl ptát... mají několik verzí předpisu na kvalitu slitiny, ze které to lejou.... a zkus hádat, kterou směs používají, dyž lijou šáde.... ti co tam dělají, tak to pojmenovali asi takle: pozametáme bordel ze země, a nasypem to do pece, pro škodovku dobrý....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27900
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
i Ronal Jičín pro ně občas dělá - je to otázka ceny.
BTW: je to stejné, jako s těma gumama... Z automobilek je tlak na cenu a tak se na vstupech šetří...takže i ty gumy stojej za howno.
ad 335i: v dlouhodobce za 12,7/100 jezdí buď výhradně město nebo ne klobouka. Mám zkušenost s 335i coupé 6MT i 335i kombi 8AT a obě auta mne překvapila velmi příznivou spotřebou - v extrémním tempu (ustálená okresková 100-120) to bralo i pod 7 litrů. A při dálničním tempu kolem 200 se spotřeba vešla do 11.
BTW: je to stejné, jako s těma gumama... Z automobilek je tlak na cenu a tak se na vstupech šetří...takže i ty gumy stojej za howno.
ad 335i: v dlouhodobce za 12,7/100 jezdí buď výhradně město nebo ne klobouka. Mám zkušenost s 335i coupé 6MT i 335i kombi 8AT a obě auta mne překvapila velmi příznivou spotřebou - v extrémním tempu (ustálená okresková 100-120) to bralo i pod 7 litrů. A při dálničním tempu kolem 200 se spotřeba vešla do 11.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia III
To bych moc nedoporučoval. Vždycky je lepší když přečnívá pneu a chrání disk před odřením. Měl jsem to jak navrhuješ a nikdy bych to už neudělal.kony píše:Gumi aby byli rovne s hlinikem by meli mit rozmer 230/45/17 ale ja dam 225/45/17 a na hliniku budou mirne utopeny dovnitr.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Re: Octavia III
Jenyk píše:To bych moc nedoporučoval. Vždycky je lepší když přečnívá pneu a chrání disk před odřením. Měl jsem to jak navrhuješ a nikdy bych to už neudělal.kony píše:Gumi aby byli rovne s hlinikem by meli mit rozmer 230/45/17 ale ja dam 225/45/17 a na hliniku budou mirne utopeny dovnitr.
Kdyz bude obrubnik u silnice s tebou kamosit,tak to bude v pohode ne,mas pravdu.Parkrat jsem to vydel a dost se mi to paciloJeste to zvazim......casu dost.
Re: Octavia III
sem schvalne mrknul na Potenzy RE050A trakce A a Treadwear pouze 140, maji cca 60 za sebou a jeste tam nejaky vzorek jectrl_j píše:ContiSportContact 2 maji Wear rating "jen" 280 a trakci AA (mekci lepivejsi gumy), coz spolu s kombinaci ostrejsiho zachazeni dava holt vyrazneji rychlejsi ubytek vzorku.
jinak co se tyce rozmeru drzel bych se udaju v TP
Re: Octavia III
280 je tvrdoguma...
RE050A (jak výše napsáno treadwear 140) byly dokonalé adhezí za sucha.... ale vzadu vydržely sotva 18tis km (a to už z nich lezly chlupy, doslova) - 255/40 R17 Runflat
P-zero mám treadwear 220 a vydrží..... taky 18tis, ale to tam ešče sou tak 2 mm a nelezou chlupy.... adheze je ovšem o něco horší než u těch bridží...
tožtak z reálného plnohodnotného života s 272mnichovanských kobyl@1715kilo kerb weight
jo, a 258 bičem poháněných mnichovských hřebců @1450kilo + LSD (255/30 R19 non RFT) = 7000km a sou fuč
RE050A (jak výše napsáno treadwear 140) byly dokonalé adhezí za sucha.... ale vzadu vydržely sotva 18tis km (a to už z nich lezly chlupy, doslova) - 255/40 R17 Runflat
P-zero mám treadwear 220 a vydrží..... taky 18tis, ale to tam ešče sou tak 2 mm a nelezou chlupy.... adheze je ovšem o něco horší než u těch bridží...
tožtak z reálného plnohodnotného života s 272mnichovanských kobyl@1715kilo kerb weight
jo, a 258 bičem poháněných mnichovských hřebců @1450kilo + LSD (255/30 R19 non RFT) = 7000km a sou fuč
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.