odvzdušňovani serva
odvzdušňovani serva
Ahojte chlapi nevite nekdo jak odvzdusnit servo u felicie? Strasne moc to specha dekuji...
Re: odvzdušňovani serva
Provádí se to tak, že nastartuješ a motáš volantem na jednu i na druhou stranu vždy nadoraz, to opakuješ několikrát (cca 5 krát) než volant začne jít jak má.....po té už by měl chodit normálně, je nutné průběžně kontrolovat stav oleje ve vyrovnávací nádržce, aby si to nenacuclo vzduch.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: odvzdušňovani serva
No to vim taky ale odvzdusnovat to s otevrenou nadrzkou nebo uzavrenou? Asi uzavrenou... A vodu odvzdusnovat tak samo ze?
Re: odvzdušňovani serva
Zavřenou.
Vodu v chladiči? To se odvzdušní samo při běhu motoru (jen dát naplno topení, hlídat hladinu)
Vodu v chladiči? To se odvzdušní samo při běhu motoru (jen dát naplno topení, hlídat hladinu)
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: odvzdušňovani serva
Nadobka otevřená, současně dost aut má víčko s odvodem. Nelít doplna ať to zbytečně nepřeteče.
Voda se odvzdušňuje taky odvzdušňovák většinou na chladiči a na hadicích topení, ale nemusí to být pravidlem
Voda se odvzdušňuje taky odvzdušňovák většinou na chladiči a na hadicích topení, ale nemusí to být pravidlem
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko