Škoda Auto obecně
Re: Škoda Auto obecně
Při pokojové teplotě jako med, takový olej jsem ještě neměl.
Zimní a letní číslo řeší stav oleje v konkrétních teplotách a co se děje mezi není přesně definované, ale tohle je divné
Zimní a letní číslo řeší stav oleje v konkrétních teplotách a co se děje mezi není přesně definované, ale tohle je divné
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Škoda Auto obecně
Malé upřesnění: ten 0w-20 tekl jako "zahřátý" med, zatímco 5w-40 teče doslova jako voda (při pokojové těplotě). Je prostě ridší.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Škoda Auto obecně
Buď je chyba mezi volantem a sedačkou nebo SW bug - z (virtuální) přístrojovky zmizel otáčkoměr a nelze se doklikat k tomu ho tam vrátit/zviditelnit. Neska to auto jede do autorizáku (z jiných důvodů) tak na ně bude vzneses dotaz proč/čo s tým...
EDIT odpo: nebyl sem u toho, zprotředkovaně - prý se to stává a byl odhalen kouzelný čudlík, kterým lze otáčkověr zase zviditelnit.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Škoda Auto obecně
Jj, kolega vypravel, jak mu na jedne z prvnich O4 v noci, v lese, pri cca 100 km/h zhaslo uplne vsechno... I svetla
Re: Škoda Auto obecně
To je síla Není nad všudepřítomnou elektroniku, která byla, je a bude poruchová. Kámoš dělá šéfa autorizáku a z O4 byli zpočátku totálně naštvaní. Lidi jim tam s tím jezdili měsíc co měsíc Jak je to teď, nemám informace.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Škoda Auto obecně
Strýc si koupil Fabii 2 fl a normálně tam je zamykatelné víčko nádrže. To je nějaký renonc nebo to je fakt z výroby? Uzamykatelný víčko nádrže jsem viděl naposledy snad na favoritu (možná to měla ještě filcka v roce 2000 )
Re: Škoda Auto obecně
Je možné, že je to origo, ak je to v nejakej soc. výbave. Octavia II Tour (2024) to má rovnako.
Re: Škoda Auto obecně
je v tom 1.2 TSI 77kW, tak asi to nebude uplně junior výbava, ale nezkoumal jsem to.