mattonecz píše: ↑pon 01 dub 14:08
To je husty stejne ty ceny novy to stalo tak o 100 vic ne?
Přesnou kupní cenu zjistím, ale tuším něco kolem 600 tis. Je to docela dobře vybavené. A ceny od 2017 jsou o 50% výš, podle toho se prodávají i ojetiny.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Mě se to stalo před 2 lety s C4 Cactus. Koupeno nové za 300 těsně před uvedením nového modelu. Po 4 letech a cca 30tKm jsem ho pouštěl v rámci rodiny a nejlevnější porovnatelné auto bylo za 320
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
vim že to tu jednou někdo psal, od tý doby si toho víc všímám: O4 ale i superb3 strašně oslňuje matrixama zezadu, předpokládám že to je režim bez dálek, hlavně levý světlo. včera sem si myslel že má superb za mnou dálky.. a o4 to dělá fakt každá. strašný. (nemám automaticky tlumený žándý zrcátko, skvělé kombinace výbav audi )
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
matrixy jo ale asi s vypnutyma dalkama. resp nejvic si toho vsimam v tunelech tak nevim jestli si to v tunelu zapina dalky. Q5 to nedelala myslim. zaroven q5 mela vsechny zrcatka automaticky cloneni tak sem si toho nevsimal u ostatnich. ja chci q5
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
mattonecz: To budou určitě aktivní matrix včetně dalkového režimu. Golf mi normálně používá adaptivní dálkové i v tunelech, na ulici s osvětlením a podobně.
Zároveň minimálně u O4 byly zpočátku výroby na oslňování docela stížnosti.
MG ZR MK2 105 - už není
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není