Ta je v prodeji dobře přes 4 roky, odhaduju že rally tak úplně nesleduješ
Stejně jako u předchozí S2000 jde asi o nejúspěšnější auto své třídy, která je teda bohužel až druhá nejvyšší v aktuálním rallysportu.
Nyní se do zákaznického prodeje dostala vylepšená R5 Evo, poté co s ní továrna už odjela pár závodů.
Že může na silnici je sice pravda, ale jen v době konání závodu po stanovené přejezdové trase
Zajda píše:Ta je v prodeji dobře přes 4 roky, odhaduju že rally tak úplně nesleduješ
Stejně jako u předchozí S2000 jde asi o nejúspěšnější auto své třídy, která je teda bohužel až druhá nejvyšší v aktuálním rallysportu.
Nyní se do zákaznického prodeje dostala vylepšená R5 Evo, poté co s ní továrna už odjela pár závodů.
Že může na silnici je sice pravda, ale jen v době konání závodu po stanovené přejezdové trase
Správně, ale měl jsem pocit, že může na silnici všude a kdy chce a kde chce.
Takto to vypadá, že má jen závodní RZ se závodní STK, což musíš mít i platnou závodní licenci a platné povolení na přejezd, což?
Takto je to ale pro širokou veřejnost nepoužitelné...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Podrobnosti ti neřeknu, ale abys mohl legálně přejíždět mezi jednotlivými uzavřenými úseky (rychlostními zkouškami), musíš být přihlášen do závodu pořádaného oficiální sportovní autoritou. Tedy Autoklubem ČR.
Nakolik případný odklon od schválené přejezdové trasy/koridoru může trestat PČR nevím, ale určitě ho potrestá pořadatel podle povinného GPS trackeru. Stejně jako překročení rychlosti na přejezdu.
R5 opravdu není ani náznakem myšleno pro širokou veřejnost. I kdyby to někdo individuálně dostal na normální značky, provozní náklady by byly násobné než u silničního supersportu. Krom časté repase motoru a transmisí to taky vyžaduje závodní palivo v ceně asi 150 Kč za litr.
Nemám co dělat, venku už skoro hodinu hřmí a každou chvíli to spadne (doufám, aspoň se ochladí), taxem jen tak cvičně (letos už inovovat vozový park ve firmě nehodlám) zabrousil do konfigurátoru Schade i FolksVágnu.
Když sem naposled totéž udělal asi před 2 nebo 3 rokama, tak zhruba stejně nakonfigurovaný Golf Variant (4x4) vycházel zhruba na stejný penys jako Oftáka Scout - rozdíl nebyl větší než 50-70 tis kaček.
Fčíl je tam !! třistatisíc !! rozdíl - Scout cca 850, VW 1.150
Takže tak.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
pavproch 27.září 2015 píše:jak ňa ten trottl pořád séře, tak v tomhletom s ním musím souhlasit.... OftákaIII je fakt dražší než G7 ... už sem to tu psal - nedávno sem si nakonfiguroval OIII Combi Elegance 4x4 1.6CrD a stejně vybavený G7 Variant .... golf vyšel v katalogových cenách o padesátku levnějš...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
muze mi nekdo osvetlit jak ma Kodiaq vymysleny denni sviceni? Respektive sviceni zadnich svetel?
Dnes jsem jel za jednim tydytem a protoze jel jak kloboukar tak jsem mel cas se kochat zadnimi svetly
A nejak jsem to nepochopil. Nejdriv to nesvitilo. Pak se to rozsvitilo tak jsem si rikal ze si zapnul denni sviceni? Coy mi prislo divny kdyz dnes je to snad vse automaticky. No jo ale ono mu to za par minut zase zhaslo. Rozsvitilo se to az pri brzdeni a svitilo zase nejakou dobu. Jakoby stal na brzdach ale normalne jel a prislo mi ze to nebyly brzdovky. A zase to po case zhaslo dokud nezacal brzdit.
Bud teda fakt solichal brzdu i kdyz nebrzdil nebo nevim