Cukání při 2000 otáčkách
Cukání při 2000 otáčkách
Zdravím borci, potřebuju radu, pořídil jsem Octavku 1.2 TSI 77kw, 2012. Když jsem jí zajížděl před koupí, tak vše v poho, ale teď doma, když se motor ohřeje, tak se někdy stane, že nejčastěji při rychlostním stupni 3 a 4 a otáčkách okolo 2000 jakoby škubne ale normálně jede dál. Je to tedy míň a míň častější, ale stejně mě to znepokojuje. Na diagnostice u nás ve škodovce vyskočila jediná chyba a to, že nesvítí kontrolka baterie na palubovce z důvodu, že chybí zapojený konektor na alternátoru (úplně chybí, jen holé drátky tam jsou, což nechápu, jak mohli takhle nechat) , to už jsem objednaný na nápravu u autoeletrikáře. Je možný, že by to cukání mohlo být tím konektorem nebo máte s tím cukáním někdo zkušenost? Je to jen když je motor ohřátý a vždy okolo těch 2000 otáček. Děkuju moc za tipy chlapi
Re: Cukání při 2000 otáčkách
No je to přímý vstřik tuším takže to může být LSPI, viz Google. Zkusil bych lepší palivo, klidně 100 oktan a trochu to protáhnout po dálnici. A nejezdit pod 2 tis ot, není to dyzl
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw