Motor/Spotřeba 1.4 TSI 90kw CAXA
Re: Motor/Spotřeba 1.4 TSI 90kw CAXA
Hm , zírám........není TSI jako TSI, bohužel.
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 64
- Registrován: čtv 28 bře 14:52
Re: Motor/Spotřeba 1.4 TSI 90kw CAXA
Ahoj.
Tak rozvody vyměněny,zároveň s filtry,olejem,a vodní pumpou,to vyšlo na 13,5.Vše origo.
Rozvody samotné (řetěz,napínák,vodítka,nastavovač vačky,ozub.lolečka) 6,5.
Natažený řetěz.
Mám podezření,že v 155 kkm vyměnily jen napínák,zbytek nechali...
Když jsme to kupovali,tak jsem si říkal,že rozvody vyměním preventivně po 100 kkm.
Uvidíme co to vydrží nyní.
Když jsme A 3 koupili,zakázal jsem ženě rozjezdy na 2(předchozí 1.6 atmo,lehce upravená z 55 na 70kW,to zvládala ochotně),nejezdit pod 2000 ot,ikdyž už v 1400 pěkně táhne,a tankuje minimálně 98...
Občas to pořádně proženu,aby se neusazoval na ventilech karbon.Třeba z Kunštátu do Rozseče 3 km do pěkného kopce plný plyn,atd.
Tomhai:Pod 2000 aby nedocházelo k dynamickým rázům.
Sice to neklepe jako 120,ale rázy tam jsou,a řetěz trpí.
Koncern prý zkoušel i rozvodový řetěz z 900 motorky.Taky se natáhl.
řB:G7 už má řemen,a přímé i nepřímé vstřikování benzínu.U těchto motorů se jim podařilo spotřebu dost snížit.
V práci máme O3,1.4 110kW.Když jsme jeli do Dánska( dost svižně,abychom stihli trajekt)v D často i 160,vešli jsme se do 6,5L.
Kdybych tohle věděl dříve,tak jsme u A 3 připlatili na novější motor
Tak rozvody vyměněny,zároveň s filtry,olejem,a vodní pumpou,to vyšlo na 13,5.Vše origo.
Rozvody samotné (řetěz,napínák,vodítka,nastavovač vačky,ozub.lolečka) 6,5.
Natažený řetěz.
Mám podezření,že v 155 kkm vyměnily jen napínák,zbytek nechali...
Když jsme to kupovali,tak jsem si říkal,že rozvody vyměním preventivně po 100 kkm.
Uvidíme co to vydrží nyní.
Když jsme A 3 koupili,zakázal jsem ženě rozjezdy na 2(předchozí 1.6 atmo,lehce upravená z 55 na 70kW,to zvládala ochotně),nejezdit pod 2000 ot,ikdyž už v 1400 pěkně táhne,a tankuje minimálně 98...
Občas to pořádně proženu,aby se neusazoval na ventilech karbon.Třeba z Kunštátu do Rozseče 3 km do pěkného kopce plný plyn,atd.
Tomhai:Pod 2000 aby nedocházelo k dynamickým rázům.
Sice to neklepe jako 120,ale rázy tam jsou,a řetěz trpí.
Koncern prý zkoušel i rozvodový řetěz z 900 motorky.Taky se natáhl.
řB:G7 už má řemen,a přímé i nepřímé vstřikování benzínu.U těchto motorů se jim podařilo spotřebu dost snížit.
V práci máme O3,1.4 110kW.Když jsme jeli do Dánska( dost svižně,abychom stihli trajekt)v D často i 160,vešli jsme se do 6,5L.
Kdybych tohle věděl dříve,tak jsme u A 3 připlatili na novější motor
Re: Motor/Spotřeba 1.4 TSI 90kw CAXA
Zdravím,
manželka má Rapida s 1,4 90kw CAXA v automatu. Koupeno s 60tkm. Na D s plynulou jízdou to řadí až na 7q a vůbec nepřekračuje při přeřazení z q na q 2000 ot. S lehkou nohou je to schopné držet kvalt klidně na 1200 -1400 ot, a s lehkou nohou to po překročení 1600 - 1800 ot přeřadí na vyšší kvalt. Pokud se na to šlápne razantněji, tak v pohodě se vytočí přes 2000 i více až přes 3000 a až potom přeřazuje. Vše záleží na pravé noze. Stačí trošku povolit plyn a hned je tam vyšší kvalt.
Taky mám obavu co na to řetěz. Zrána si zachrastí a hned ztichne.
Je fakt, že má spotřebu do 6 l. Běžně jezdí za 5,8 l. Měřeno dle tankování. PC lže. Denně jede cca 50 km ráno + 50 km odpoledne. Minimum krátkých jízd po městě a žádná dálnice, ale neloudá se. Výkon to má a pokud je potřeba, tak na to dupne a v pohodě předjede. Pravidelně při tankování (jen Benzina nebo EuroOil a 95ku) dává VIF, ať se nezanáší vstřiky. Podle mě je to znát na výfuku. Už není tak černý jak byl ze začátku. Sem tam si ho projedu a jede to pěkně.
Známá má tento motor v Superbu s manuálem a po 100 tkm jí přeskočil řetěz. Naštěstí jen o zub. Doskákala s tím do servisu.
manželka má Rapida s 1,4 90kw CAXA v automatu. Koupeno s 60tkm. Na D s plynulou jízdou to řadí až na 7q a vůbec nepřekračuje při přeřazení z q na q 2000 ot. S lehkou nohou je to schopné držet kvalt klidně na 1200 -1400 ot, a s lehkou nohou to po překročení 1600 - 1800 ot přeřadí na vyšší kvalt. Pokud se na to šlápne razantněji, tak v pohodě se vytočí přes 2000 i více až přes 3000 a až potom přeřazuje. Vše záleží na pravé noze. Stačí trošku povolit plyn a hned je tam vyšší kvalt.
Taky mám obavu co na to řetěz. Zrána si zachrastí a hned ztichne.
Je fakt, že má spotřebu do 6 l. Běžně jezdí za 5,8 l. Měřeno dle tankování. PC lže. Denně jede cca 50 km ráno + 50 km odpoledne. Minimum krátkých jízd po městě a žádná dálnice, ale neloudá se. Výkon to má a pokud je potřeba, tak na to dupne a v pohodě předjede. Pravidelně při tankování (jen Benzina nebo EuroOil a 95ku) dává VIF, ať se nezanáší vstřiky. Podle mě je to znát na výfuku. Už není tak černý jak byl ze začátku. Sem tam si ho projedu a jede to pěkně.
Známá má tento motor v Superbu s manuálem a po 100 tkm jí přeskočil řetěz. Naštěstí jen o zub. Doskákala s tím do servisu.