Karoq
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 22
- Registrován: pon 04 pro 10:44
Re: Karoq
Jo tak to s tím poskakováním aut s motorem 1.5 TSI je hodně vážné .
Volkswagen uznává problém s motorem 1,5 TSI Evo
Volkswagen uvedl, že si je vědom případné chyby svého benzinového motoru o objemu 1,5 litru - a nevylučuje případné stažení z trhu, které by mohlo postihnout tisíce vozů ve Velké Británii.
1.5-litrový benzinový motor TSI Evo debutoval v roce 2017 v Golfu a nyní je v prodeji v celém sortimentu jako náhrada starého turbodmychadla o objemu 1,4 litru. V současné době je k dispozici v modelech Golf, T-Roc a Arteon a dalších vozidel skupiny Volkswagen.
Společnost HonestJohn.co.uk kontaktovala společnost Volkswagen poté, co čtenář oznámil, že jeho příručka T-Roc 1.5 vyvinula "chladné" pocity při studeném počasí - něco, co jsme také zažili v našem dlouhodobém testovacím automobilu SEAT Arona .
Ve vyjádření společnosti Volkswagen v Německu společnost uvedla: "Společnost Volkswagen si je vědoma zpráv od zákazníků, kteří si stěžují, že některé vozy vybavené 1,5 litrovým motorem TSI Evo s manuální převodovkou mohou být v chladné fázi mírně váhavé.
"V současné době vyvíjíme řešení, které zabraňuje těmto vzácným účinkům v postižených vozidlech."
Když se rozhodlo, zda by to mohlo vést k odvolání všech 1,5-litrových Volkswagens ve Velké Británii, řekl mluvčí, že nemají "žádné další informace, které by mohly přidat k prohlášení v této fázi".
Při uvedení motoru o objemu 1,5 litru zkontroloval Volkswagen trend snižování, když nahradil čtyřválcový motor o objemu 125 kW 1,4 a 1,5 čtyřválce s výkonem 150 koní. Cílem tohoto kroku bylo zlepšit výkonnost a zajistit lepší spotřebu paliva v reálném světě.
Volkswagen uznává problém s motorem 1,5 TSI Evo
Volkswagen uvedl, že si je vědom případné chyby svého benzinového motoru o objemu 1,5 litru - a nevylučuje případné stažení z trhu, které by mohlo postihnout tisíce vozů ve Velké Británii.
1.5-litrový benzinový motor TSI Evo debutoval v roce 2017 v Golfu a nyní je v prodeji v celém sortimentu jako náhrada starého turbodmychadla o objemu 1,4 litru. V současné době je k dispozici v modelech Golf, T-Roc a Arteon a dalších vozidel skupiny Volkswagen.
Společnost HonestJohn.co.uk kontaktovala společnost Volkswagen poté, co čtenář oznámil, že jeho příručka T-Roc 1.5 vyvinula "chladné" pocity při studeném počasí - něco, co jsme také zažili v našem dlouhodobém testovacím automobilu SEAT Arona .
Ve vyjádření společnosti Volkswagen v Německu společnost uvedla: "Společnost Volkswagen si je vědoma zpráv od zákazníků, kteří si stěžují, že některé vozy vybavené 1,5 litrovým motorem TSI Evo s manuální převodovkou mohou být v chladné fázi mírně váhavé.
"V současné době vyvíjíme řešení, které zabraňuje těmto vzácným účinkům v postižených vozidlech."
Když se rozhodlo, zda by to mohlo vést k odvolání všech 1,5-litrových Volkswagens ve Velké Británii, řekl mluvčí, že nemají "žádné další informace, které by mohly přidat k prohlášení v této fázi".
Při uvedení motoru o objemu 1,5 litru zkontroloval Volkswagen trend snižování, když nahradil čtyřválcový motor o objemu 125 kW 1,4 a 1,5 čtyřválce s výkonem 150 koní. Cílem tohoto kroku bylo zlepšit výkonnost a zajistit lepší spotřebu paliva v reálném světě.
Re: Karoq
A už víc ti dál nenapsal nikdo?Škodovák65 píše:Jo tak to s tím poskakováním aut s motorem 1.5 TSI je hodně vážné .
Volkswagen uznává problém s motorem 1,5 TSI Evo
Volkswagen uvedl, že si je vědom případné chyby svého benzinového motoru o objemu 1,5 litru - a nevylučuje případné stažení z trhu, které by mohlo postihnout tisíce vozů ve Velké Británii.
1.5-litrový benzinový motor TSI Evo debutoval v roce 2017 v Golfu a nyní je v prodeji v celém sortimentu jako náhrada starého turbodmychadla o objemu 1,4 litru. V současné době je k dispozici v modelech Golf, T-Roc a Arteon a dalších vozidel skupiny Volkswagen.
Společnost HonestJohn.co.uk kontaktovala společnost Volkswagen poté, co čtenář oznámil, že jeho příručka T-Roc 1.5 vyvinula "chladné" pocity při studeném počasí - něco, co jsme také zažili v našem dlouhodobém testovacím automobilu SEAT Arona .
Ve vyjádření společnosti Volkswagen v Německu společnost uvedla: "Společnost Volkswagen si je vědoma zpráv od zákazníků, kteří si stěžují, že některé vozy vybavené 1,5 litrovým motorem TSI Evo s manuální převodovkou mohou být v chladné fázi mírně váhavé.
"V současné době vyvíjíme řešení, které zabraňuje těmto vzácným účinkům v postižených vozidlech."
Když se rozhodlo, zda by to mohlo vést k odvolání všech 1,5-litrových Volkswagens ve Velké Británii, řekl mluvčí, že nemají "žádné další informace, které by mohly přidat k prohlášení v této fázi".
Při uvedení motoru o objemu 1,5 litru zkontroloval Volkswagen trend snižování, když nahradil čtyřválcový motor o objemu 125 kW 1,4 a 1,5 čtyřválce s výkonem 150 koní. Cílem tohoto kroku bylo zlepšit výkonnost a zajistit lepší spotřebu paliva v reálném světě.
Re: Karoq
[quote="Škodovák65"]Jo tak to s tím poskakováním aut s motorem 1.5 TSI je hodně vážné .
Mám nového Karoka týždeň. Z garáže so studeným motorom vychádzam do dlhšieho strmého kopca, ale žiadne skákanie som nezaregistroval. Asi je to už vyriešené.
Mám nového Karoka týždeň. Z garáže so studeným motorom vychádzam do dlhšieho strmého kopca, ale žiadne skákanie som nezaregistroval. Asi je to už vyriešené.
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 22
- Registrován: pon 04 pro 10:44
Re: Karoq
Kolego ,to je jenom dobře že se to pohnulo k lepšímu, protože v pátek si jedu pro nového Karoqa také !! Dám vědět jak na tom je s tím poskakováním.
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 22
- Registrován: pon 04 pro 10:44
Re: Karoq
Tak týden uplynul ,najel jsem nějaké km a můžu zatím říci jen pozitiva ,nic neskáče ,jede plynule, bezvadně se řídí a má slušnou spotřebu . Dodržuji zajíždění a i tak se dá jet velmi svižně , moje spotřeba po kopcovitém terénu po Drahanské vrchovině, kde jsou samé zatáčky prudké stoupání a klesání včetně mnoho vesniček směr na Olomouc, tak mě spotřeba docela překvapila ,na palubce se objevilo po ujetí 105 km 5.9 l/100 km. Řazení rychlostí manuální převodovky podle doporučení palubního počítače.V kocích jsem raději volil nižší stupeň i když mě nabádal přeřadit 5-6 ,to jsem si netroufal ,otáčky na 6 padaly na 1700/min to pro záběh není zrovna v kopcích to pravé ořechové.
Tolik zatím ,jestli to zde vůbec někoho zajímá.
Tolik zatím ,jestli to zde vůbec někoho zajímá.
Re: Karoq
Spíš asi ne..jak vypadá tvé auto,máš fotky? jestli nějaké auto máš..Škodovák65 píše:Tak týden uplynul ,najel jsem nějaké km a můžu zatím říci jen pozitiva ,nic neskáče ,jede plynule, bezvadně se řídí a má slušnou spotřebu . Dodržuji zajíždění a i tak se dá jet velmi svižně , moje spotřeba po kopcovitém terénu po Drahanské vrchovině, kde jsou samé zatáčky prudké stoupání a klesání včetně mnoho vesniček směr na Olomouc, tak mě spotřeba docela překvapila ,na palubce se objevilo po ujetí 105 km 5.9 l/100 km. Řazení rychlostí manuální převodovky podle doporučení palubního počítače.V kocích jsem raději volil nižší stupeň i když mě nabádal přeřadit 5-6 ,to jsem si netroufal ,otáčky na 6 padaly na 1700/min to pro záběh není zrovna v kopcích to pravé ořechové.
Tolik zatím ,jestli to zde vůbec někoho zajímá.
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 22
- Registrován: pon 04 pro 10:44
Re: Karoq
Které auto máš na mysli?Mám jich pět .