Škoda Auto obecně
Re: Škoda Auto obecně
A pak, že dvakrát do jedné řeky nevstoupíš..... právě sem (po 7-mi letech odloučení) osedlal Scoutíka Oct. II FL 1.8TSI a dovezl ho domů z firmy, dyž zítra kvačím do Plzně.... kura, nato že to má natočeno už 191tkm je to stále až neuvěřitělně tiché (motoricky i podvozkově), speciálně ten motor fakt jako jo - 2.0TSI (EA888) v Leguánovi je oproti tomu "strašně hlasitý" motor.....
Zítra večur dám zprávy z Plzně, jaxe mi to líbilo .....
EDIT: Jo a ještě k vnitřnímu prostoru - je ho tam asitak 3x víc než v 3er.... připadám si tam skoro ztracený....
Zítra večur dám zprávy z Plzně, jaxe mi to líbilo .....
EDIT: Jo a ještě k vnitřnímu prostoru - je ho tam asitak 3x víc než v 3er.... připadám si tam skoro ztracený....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Škoda Auto obecně
Tak, 450km v mém (bývalém) skautíkovi.
Na to, že to má "jenom" deklarovaných 118kW a 192tis km na hrbu to jede jak šlak (samozřejmě tomu ale do brambora něco chybí). Akorát v zatáčkách to nemožu ani zdaleka tak řezat jak s 3er.
Emoce tam taky kupodivu nějaké sou, mnohem víc než v Leguánovi, ale o dost míň než v 3er.
A ten zvýšený a poměrně měkký skautí podvozek + 225/50 R17 je geniální kombinace na tankodrom,co sa nazývý honosně D1.
Myslím, že do doby, než budu mít 3er opravený, budu Martina o skautíka zkracovat častěji....
PaCha sem za celých 450km ani nezahlíd a že sem měl wočišťata jak na šťopkách....
Na to, že to má "jenom" deklarovaných 118kW a 192tis km na hrbu to jede jak šlak (samozřejmě tomu ale do brambora něco chybí). Akorát v zatáčkách to nemožu ani zdaleka tak řezat jak s 3er.
Emoce tam taky kupodivu nějaké sou, mnohem víc než v Leguánovi, ale o dost míň než v 3er.
A ten zvýšený a poměrně měkký skautí podvozek + 225/50 R17 je geniální kombinace na tankodrom,co sa nazývý honosně D1.
Myslím, že do doby, než budu mít 3er opravený, budu Martina o skautíka zkracovat častěji....
PaCha sem za celých 450km ani nezahlíd a že sem měl wočišťata jak na šťopkách....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Škoda Auto obecně
Nevím jak se dívate na ten Německej sajrajt co tady vytvářej ale Škoda jako taková skončila Favoritem,dělal jsem v Německu a slyšel jsem názory jaký tam byly a to, že východní Němci nám vlasanacer.t píše:ten už je asi mrtvý ne ? nebo oživili koncept ?
ě zazdily SUPER autíčko----ano žíji v jiné frekvenci možná ,kdyby Škodu koupil Francek nebylo by těch problémů ale to je dnes mimo mě
Re: Škoda Auto obecně
Vsak to ted muzeme sledovat v primem prenosu jak PSA bude „vylepsovat“ Opel.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Škoda Auto obecně
Včera jsme dali výměnu svíček na O3 2.0tsi a ty zapalovaci moduly nechtěli zaboha ven.(moduly:natahuji se jak sprcguma a pořád na svicce drží a jsou dvoudilne).
Re: Škoda Auto obecně
Nemusíš na nic čekat, je to dnes vidět s Daciíctrl_j píše:Vsak to ted muzeme sledovat v primem prenosu jak PSA bude „vylepsovat“ Opel.
A co je lepší, vyrábět Dustera nebo Karoq/Kodiaq? Vyrábět Sandero a nebo Fabii/Rapid.....
Re: Škoda Auto obecně
Pobavilo, diky. Doted jsem netusil, ze Dacia mela v devadesatkach etablovanou modelovou radu konkureschopnou leaderum segmentu na zapadnich trzich.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Škoda Auto obecně
Ona tu etablovanou řadu neměla ani Škodovka
Moje myšlenka byla jiná, než tvoje. Mě nešlo o to poukázat na zničení Opelu, ale kam se vývoj dokázal dostat pod vedením němců (Škoda) a kam pod vedením francouzů (Dacia). A ten rozdíl je markantní.
Že do budoucna bude Opel dělat jen francouzská auta převlečená do jiného kabátu nám už ukázaly modely CrosslandX a GrandlandX.
Moje myšlenka byla jiná, než tvoje. Mě nešlo o to poukázat na zničení Opelu, ale kam se vývoj dokázal dostat pod vedením němců (Škoda) a kam pod vedením francouzů (Dacia). A ten rozdíl je markantní.
Že do budoucna bude Opel dělat jen francouzská auta převlečená do jiného kabátu nám už ukázaly modely CrosslandX a GrandlandX.
Re: Škoda Auto obecně
Fčíl na otočku Brno (mým bývalým) skautíkem - a chvíli sem měl pocit, že nestíhám a tak sem chvíli spěchal - Skautík se (podvozkově) dost bránil ostřejší jízdě.... halt (snížený a přitvrzený ) 3er to není....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.