Karoq
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 2
- Registrován: čtv 20 dub 06:51
Re: Karoq
Měl jsem ji půjčenou na test a tak hrozné nepřišlo, jasně vzadu je to menší, ale i větší postava (183cm) si za sebe sedla a úplně nekomfortně to na malé SUV nevypadalo viz. příloha - a to jsou ty Varioflexy, jak tu někdo kritizoval. Vepředu pak úplně v pohodě. Co mi spíš vadilo byla lenost 1.6 TDI v kombinaci s DSG při rozjezdech, jinak myslím že v základu s tou výbavou co to má je to jedno z lepších SUV, co se dá dnes koupit, když tedy pomineme ten univerzální vzhled - dle mého i Ateca vypadá líp.Michal220 píše:Me stacilo si sednout do Karoqa do predu i dozadu a pri mych 182cm docela malo mista pro hlavu i nohy(mel stresni okno) jako ve fabii.Takze plus vidim jen v nastupovani-vystupovani.Spotreba bude jak Octa plus 1litr.
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 3
- Registrován: ned 11 úno 19:30
Re: Karoq
Minulý víkend jsem testoval, jak Kodiaqa, tak Karoqa. Kodiaqa vynechám hned, protože nestojí ani za řádek slov. Karoq je v porovnání s Kodiaqem prostě lépe zpracovanější. Interiér vypadá kvalitněji, nikde nic nevrže. Prostor je dostatečný, ale rozhodně mi nepřijde (jak ve škodovce prezentují) "enormně prostorný". Prostě klasické tuctové SUV s tradičním konzervativním desingem. Už jen, když jsem do vozu nastupoval, chtělo se mi spát. Vynechám tedy část desingu, protože o tom prostě není, co psát.
Měl jsem shodou okolností také 1.6D v kombinaci s DSG a nevím, co v boleslavi vyváděli, ale rozhodně, to nebyla DSG, kterou znám třeba ze Superbů (Ať už druhá nebo třetí generace). Řadila naprosto pomateně, jak po flašce Becherovky. Chápu, že se jedná o poklidné rodinné SUV a chtít po něm něco rychlejšího, je lepší už zvolit jízdu na kole, ale i řadit v manuálu se třemi promilemi by mi šlo lépe. To, co ale opravdu hodně rychle ukončilo mojí jízdu, byl podvozek. Měl jsem sice obutý 19' kola, ale i výbuch jaderné bomby by byl tižší, než rány, které podvozek vydává. Nehledě na absolutní plavbu a nemožnou kontrolovatelnost toho, kam Vám vlastně kola míří.
Upřímně, moc nerozumím tomu, jak tohle může být trhák pro spousty lidí, když konkurence nabízí kvalitnější, lépe zpracovanější a lepší auta. Škoda je pro mě bohužel už jen škodou peněz.
Měl jsem shodou okolností také 1.6D v kombinaci s DSG a nevím, co v boleslavi vyváděli, ale rozhodně, to nebyla DSG, kterou znám třeba ze Superbů (Ať už druhá nebo třetí generace). Řadila naprosto pomateně, jak po flašce Becherovky. Chápu, že se jedná o poklidné rodinné SUV a chtít po něm něco rychlejšího, je lepší už zvolit jízdu na kole, ale i řadit v manuálu se třemi promilemi by mi šlo lépe. To, co ale opravdu hodně rychle ukončilo mojí jízdu, byl podvozek. Měl jsem sice obutý 19' kola, ale i výbuch jaderné bomby by byl tižší, než rány, které podvozek vydává. Nehledě na absolutní plavbu a nemožnou kontrolovatelnost toho, kam Vám vlastně kola míří.
Upřímně, moc nerozumím tomu, jak tohle může být trhák pro spousty lidí, když konkurence nabízí kvalitnější, lépe zpracovanější a lepší auta. Škoda je pro mě bohužel už jen škodou peněz.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karoq
Tak jsem pátral po tom mlžení světel a prý je to známá “vada” Kodiaqů.
Pokud tam nejsou uvnitř kapky, tak je oficiální doporučení s autem jezdit a ono se to vstřebá Kapičky se řeší výměnou.
Vada je známá a výrobce od toho dává ruce pryč a poukazuje na fakt, že světla byly vyrobeny na základě požadavků Š-A. Takže tam to nějaký chytrý MBA. s letitou praxí namaloval v PowerPointu, odprezentoval a poslal do výroby
Pokud tam nejsou uvnitř kapky, tak je oficiální doporučení s autem jezdit a ono se to vstřebá Kapičky se řeší výměnou.
Vada je známá a výrobce od toho dává ruce pryč a poukazuje na fakt, že světla byly vyrobeny na základě požadavků Š-A. Takže tam to nějaký chytrý MBA. s letitou praxí namaloval v PowerPointu, odprezentoval a poslal do výroby
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Karoq
Prošel jsem si manuál k RS. Píšou, že mlžení světel je normální. Tak proč ne u Koďáka? Zkrátka jsou na vše připraveni. Náš zákazník, náš pán
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.