Octavia III
Re: Octavia III
Tam je opravdu přímé měření nebo (pravděpodobněji) jen kontrola odvalování z čidel ABS (jak to má koncern VW)? Jinak tlačítko už není, podle mě je to v menu v nastavení vozidla.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
Přímé určitě ne. Je tam nepřímé a kalibrace někde být musí...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia III
Je tam neprime a nastaveni je v radiu. Tlacitko Car, pak symbol ozubenych kol a jeste cosi
Pravda vyděsí
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
Pri vozidlách s výbavou infotainment Návod na obsluhu – infotainment, kapitola Nastavenia vozidla (tlačidlo CAR).
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia III
Koukám, že se hezky rozjela debata na téma jak to znovu nakalibrovat, děkuju za rady. Položku v menu jsem našel a rekalibroval. Teď při cestě zpátky se to rozsvítilo znova. Stačí jet cca 3 hod trochu rychleji, projet cca 15 rychlých zatáček trochu na hraně a rozsvítilo se to zase. Dnes ráno jsem to kontroloval na benzínce a vše ok. Zítra to zkontroluju zase, ale bude to jako dycky.
Včera to bylo levé přední, dneska pravé přední. Předtím nevím, nekalibroval jsem to.
Otázka je, jestli to je takhle blbě nastavené jen u těch důchodcovských 1.6TDI? U nějakého RSa by to přece muselo vadit všem, co to někdy vezmou na okruh a malinko se jim to smýkne nebo se ohřeje jedna strana víc než druhá (tím si ta falešná hlášení vysvětluju).
Včera to bylo levé přední, dneska pravé přední. Předtím nevím, nekalibroval jsem to.
Otázka je, jestli to je takhle blbě nastavené jen u těch důchodcovských 1.6TDI? U nějakého RSa by to přece muselo vadit všem, co to někdy vezmou na okruh a malinko se jim to smýkne nebo se ohřeje jedna strana víc než druhá (tím si ta falešná hlášení vysvětluju).
Re: Octavia III
Za 35k km se mi to rozsvitilo bezduvodne jednou a to navic bylo kratce po startu (rs)
Pravda vyděsí
Re: Octavia III
No a nebo ti vynechava nektery cidlo ABS, zajed si nekam na diagnostiku. Protoze systemy mereni pres cidlo otacek (abs) mivaj jinak docela velkou toleranci na to aby se spoustely jentak...iv0 píše:Koukám, že se hezky rozjela debata na téma jak to znovu nakalibrovat, děkuju za rady. Položku v menu jsem našel a rekalibroval. Teď při cestě zpátky se to rozsvítilo znova. Stačí jet cca 3 hod trochu rychleji, projet cca 15 rychlých zatáček trochu na hraně a rozsvítilo se to zase. Dnes ráno jsem to kontroloval na benzínce a vše ok. Zítra to zkontroluju zase, ale bude to jako dycky.
Včera to bylo levé přední, dneska pravé přední. Předtím nevím, nekalibroval jsem to.
Otázka je, jestli to je takhle blbě nastavené jen u těch důchodcovských 1.6TDI? U nějakého RSa by to přece muselo vadit všem, co to někdy vezmou na okruh a malinko se jim to smýkne nebo se ohřeje jedna strana víc než druhá (tím si ta falešná hlášení vysvětluju).
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Octavia III
Ja měl tech Octavií půjčeno nejméně 5 různých (vše 1.6 TDI s manuálem) a dělala to skoro každá...
Re: Octavia III
U RS se mi to rosvítilo jednou, když jsem po výměně letní/zimní neprovedl kalibraci. Ale rozsvítilo se to až po najetí cca 200 km. Rozměŕ ráfku i pneu letí i zimní stejný. Po kalibraci již ok. Pokud to dělá každá 1,6 TDI, ptal bych se po tom v servisu, to přece není normální
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.