Vytočení tachometru !!NAHORU
Napsal: úte 14 kvě 20:43
Ahoj,
mám takový dotaz ohledně vašeho názoru na problém s tachometrem...
Kupoval jsem auto už se stočeným tachometrem, věděl jsem o tom a prodávající nic nezatajoval. Mě to tehdy nevadilo, cena byla příznivá, konec konců, hodnotím stav auta, ne číslo na palubce.. K politování je, že auto bylo přitažený z reichu a do té doby km seděly, na dovozu bylo dokonce prověřený cebií a bylo čistý jako lilie, až tady, když ho první majitel v ČR strčil do nějakýho bazaru, tak ho tam před prodejem hezky stáhli... Auto bylo, po mém pátrání, stočeno přesně o 100 000 km. ECU, po připojení diganostiky, ukazuje přibližně o 100 000 km víc. Na cebii je stočení zaregistrované a +/- vše sedí. Nicméně, auto bych rád poslal do světa. Udělal jsem servis, autu jsem, za tu dobu co jsem ho měl, dal tu nejlepší péči, kterou jsem mohl, takže nájezdově má auto všechny intervaly v cajku. Akorát, lidé se k němu, právě kvůli stočení, na které, myslím si, že férově, i když možná si řeknete, že hloupě, upozorňuji už v inzerátu, moc nehrnou. Ačkoliv auto je pěknej kousek, jezdí dost dobře, na svůj věk a ten nájezd by mu člověk netipoval...
A teď na co bych rád znal váš názor - mělo by cenu a bylo by správné vytočit tachometr na +- původní hodnotu, když vím, jaká to byla (i když uznávám, že se pohybuju v nějakém rozmezi chybovosti)? Auto jsem si opravoval sám, krom statisíců km kilometry sedí, takže bych jen upozornil a případně přepsal v záznamech, že to nebylo dělané ve 1XX XXX km ale ve 2XX XXX km. Bohužel, díky silné mediální masáži a strašení lidí je stočenej tachometr NO GO a když to člověk přizná, tak nemá auto prakticky šanci prodat. Když to člověk nepřizná, zase může očekávat, že možná přijde novej majitel s tím, že jsem ho ojebal a bude chtít vrátit auto a buchví co, na což rozhodně nemám náladu a třeba nebudu mít už ani ty peníze..
Co si o tom myslíte?
mám takový dotaz ohledně vašeho názoru na problém s tachometrem...
Kupoval jsem auto už se stočeným tachometrem, věděl jsem o tom a prodávající nic nezatajoval. Mě to tehdy nevadilo, cena byla příznivá, konec konců, hodnotím stav auta, ne číslo na palubce.. K politování je, že auto bylo přitažený z reichu a do té doby km seděly, na dovozu bylo dokonce prověřený cebií a bylo čistý jako lilie, až tady, když ho první majitel v ČR strčil do nějakýho bazaru, tak ho tam před prodejem hezky stáhli... Auto bylo, po mém pátrání, stočeno přesně o 100 000 km. ECU, po připojení diganostiky, ukazuje přibližně o 100 000 km víc. Na cebii je stočení zaregistrované a +/- vše sedí. Nicméně, auto bych rád poslal do světa. Udělal jsem servis, autu jsem, za tu dobu co jsem ho měl, dal tu nejlepší péči, kterou jsem mohl, takže nájezdově má auto všechny intervaly v cajku. Akorát, lidé se k němu, právě kvůli stočení, na které, myslím si, že férově, i když možná si řeknete, že hloupě, upozorňuji už v inzerátu, moc nehrnou. Ačkoliv auto je pěknej kousek, jezdí dost dobře, na svůj věk a ten nájezd by mu člověk netipoval...
A teď na co bych rád znal váš názor - mělo by cenu a bylo by správné vytočit tachometr na +- původní hodnotu, když vím, jaká to byla (i když uznávám, že se pohybuju v nějakém rozmezi chybovosti)? Auto jsem si opravoval sám, krom statisíců km kilometry sedí, takže bych jen upozornil a případně přepsal v záznamech, že to nebylo dělané ve 1XX XXX km ale ve 2XX XXX km. Bohužel, díky silné mediální masáži a strašení lidí je stočenej tachometr NO GO a když to člověk přizná, tak nemá auto prakticky šanci prodat. Když to člověk nepřizná, zase může očekávat, že možná přijde novej majitel s tím, že jsem ho ojebal a bude chtít vrátit auto a buchví co, na což rozhodně nemám náladu a třeba nebudu mít už ani ty peníze..
Co si o tom myslíte?