Vysoké otáčky motoru a pěna u ventilů
Vysoké otáčky motoru a pěna u ventilů
Zdravím jedna se o favorit 135L obsah 1.3 je to na závody ale musel jsem měnit první díl výfuku čili jsem musel sundat sání abych mohl sundat vyfukovy svody jelikož byli stefty mezi svodem výfuku ze 4-1 a prvním dílem výfuku prasklé a svařené, když jsem to pak složil motor si sám přidává cca 20% plynu má točí vysoké otáčky a hrozně se zahřívá sundaval jsem hadičku s chlad. Kapalinou a je tepla takže sanim prochází u ventilů když jsem sundal víko je bílá pěna viz. Foto. Do motoru nebylo sahano bylo jen sundane to sání a výfuk a víko ventilů než sem to sundaval motor normálně běžel takže nechápu co se tam stalo motor startuje a i jede ale něco není v pořádku prostě budu to dávat mechanikovi ale zajímá mě co se tomu stalo nebo co jsem špatně udělal díky.
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vysoké otáčky motoru a pěna u ventilů
To,že si to přidává plyn,je netěsností sání,prostě to saje falešný vzduch.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Vysoké otáčky motoru a pěna u ventilů
Pěna znamená že máš vadné těsnění pod hlavou, nebo prasklou hlavu, s tím může souviset i ten volnoběh.
Re: Vysoké otáčky motoru a pěna u ventilů
ahoj chlape,podle vseho jsi nechal stare tesneni u hlavy a ted ti to prisava vzduch i vodu
Re: Vysoké otáčky motoru a pěna u ventilů
myslim tim tesneni pod potrubim ,ne pod hlavou
Re: Vysoké otáčky motoru a pěna u ventilů
To myslíš pod kterým potrubím prosimte, jinak dík za radu