Stránka 1 z 2

Výměna motoru

Napsal: pát 14 srp 16:08
od apolo
Dobry den,chtěl bych se zeptat jestli by šlo po papírové stránce a po praktické stránce výměnit motor ze škody octavie bych ho chtěl dat do bmw z4 kvůli spotřebě paliva . Škoda octavie váží přibližně 1890kg a bmw z4 pouze cca 1560kg. Byl by to stejný druh paliva a vím že po výměně se bmw z4 sníží výkon motoru (možná ne když bmw je lehčí ) ale jde mi spíš o spotřebu paliva .. A jestli by to šlo , když bmw má pohon zadní nápravy a octavie přední ? A jestli zaleží spotřeba paliva jen na motoru a nebo i na dalších častech ? A jestli by to povolili úřady ?..

PS: Škoda octavie je jen příklad může to byt zcela jiné auto

Myslíte že by to bylo realné uskutečnit tuto výměnu motoru ??? :O

Učím se za Oprávaře zemědělských stroju a zajmalo by mě do budoucna jestli by to takhle šlo udělat

Nevím zdá to patří do tehle sekce

Re: Výměna motoru

Napsal: pát 14 srp 16:35
od Spectral
Já myslím, že toho trollingu už stačilo, ne?

Re: Výměna motoru

Napsal: pát 14 srp 16:54
od PalaS
Papierovo je to nemožné a technicky takmer nemožné. Vydrž rok-dva, menej píš, viacej čítaj a budeš múdrejší.

Re: Výměna motoru

Napsal: pát 14 srp 17:17
od niemand10
konecne bude Z4 dokonale auto - s 1.9 tdi x_x x_x

Re: Výměna motoru

Napsal: pát 14 srp 17:20
od Pe2ek
Zdá se že nekonečné tropy si začínají vybírat svoji daň.
1) možné je vše, technicky
2) spolkne to tolik financí, že by Z4 musela najet půl milionu kilometrů aby se investice vrátila
3) proč to proboha dělat
4) motor ze Z4 pak dej do octavie a máš sleeper

Re: Výměna motoru

Napsal: pát 14 srp 17:41
od d1.8t
Řešil bych to instalací dvoulitrový nafty M47 z 320d e46. Z4 má základ v e46, takže řada technických celků je stejná. V podstatě se jedná o LEGO by BMW a pro opraváře zemědělských strojů by výměna motoru neměla být složitá už po absolvování druhého ročníku. Nákup agregátu bych řešil sehnáním 320d bouraný na zadek, člověk tak sežene kompletní set dílů plug and play. Vyjde to levně, úsporu ve spotřebě paliva bych vyčíslil 3-4l/100km a návratnost maximálně po najetí 10tis. km.

Re: Výměna motoru

Napsal: pát 14 srp 18:38
od Pe2ek
Návratnost do 10tkm? Při nelepší vůli vidím návratnost 50-60tkm při úspoře 1kč/km. Nepočítejme mraky hodin práce a to, že po cca 50tkm bude na svým a u té nafty se nesmí mezitím nic rozbít...

Re: Výměna motoru

Napsal: pát 14 srp 19:07
od M.Z.
To byl ftip...

Re: Výměna motoru

Napsal: pát 14 srp 20:29
od Pe2ek
jak jsem psal horko si začíná vybírat svoji daň :-D

Re: Výměna motoru

Napsal: sob 15 srp 05:07
od apolo
d1.8t píše:Řešil bych to instalací dvoulitrový nafty M47 z 320d e46. Z4 má základ v e46, takže řada technických celků je stejná. V podstatě se jedná o LEGO by BMW a pro opraváře zemědělských strojů by výměna motoru neměla být složitá už po absolvování druhého ročníku. Nákup agregátu bych řešil sehnáním 320d bouraný na zadek, člověk tak sežene kompletní set dílů plug and play. Vyjde to levně, úsporu ve spotřebě paliva bych vyčíslil 3-4l/100km a návratnost maximálně po najetí 10tis. km.
Oukej a na kolik by to tak cca vyšlo ?? %-(