Jak se bránit
Napsal: úte 22 črc 19:08
Dobrý den,
chtěl bych poprosit o pomoc a radu. Poprvé v životě jsem byl nucen vyhledat servis, poněvadž se porouchal nedávno zakoupený archivní kousek dodávky Peugeot J5. Konkrétně šlo o řazení - šly zařadit pouze pozice 5 a "6"= zpátečka, při které však auto také vyrazilo kupředu. Nejde o popis závad apod. Potřebuji pomoc s autoservisem, který mě, podle mého, parádně oškubal. Předběžná cena byla stanovena na 5000Kč. Mechanik se autu věnoval max. 24 hodin (pokud by dělal 24/7), ale účet zní 9100 Kč. Nezlobte se na mě, ale materiál za 1500 (olej 1300, pomocný materiál 50 a simerink 150) a práce za 7600 (z toho 5000 oprava převodovky)? Je tohle normální? Navíc řazení je MNOHEM HORŠÍ než před závadou. Moje otázka je, jak se bránit? Kam zavolat, co dělat, pokud se cítíte poškozeni? Existuje nějaká kontrola provedené práce? Za tuhle cenu bych čekal kompletní výměnu převodovky (samozřejmě z vrakáče). Díky za pomoc.
chtěl bych poprosit o pomoc a radu. Poprvé v životě jsem byl nucen vyhledat servis, poněvadž se porouchal nedávno zakoupený archivní kousek dodávky Peugeot J5. Konkrétně šlo o řazení - šly zařadit pouze pozice 5 a "6"= zpátečka, při které však auto také vyrazilo kupředu. Nejde o popis závad apod. Potřebuji pomoc s autoservisem, který mě, podle mého, parádně oškubal. Předběžná cena byla stanovena na 5000Kč. Mechanik se autu věnoval max. 24 hodin (pokud by dělal 24/7), ale účet zní 9100 Kč. Nezlobte se na mě, ale materiál za 1500 (olej 1300, pomocný materiál 50 a simerink 150) a práce za 7600 (z toho 5000 oprava převodovky)? Je tohle normální? Navíc řazení je MNOHEM HORŠÍ než před závadou. Moje otázka je, jak se bránit? Kam zavolat, co dělat, pokud se cítíte poškozeni? Existuje nějaká kontrola provedené práce? Za tuhle cenu bych čekal kompletní výměnu převodovky (samozřejmě z vrakáče). Díky za pomoc.