Rychlodotazy

Volné diskuse na libovolná témata...
Odpovědět
retron
Letec
Příspěvky: 1412
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od retron »

jo přesně tak ale spíš obecně poškození při parkování, obvykle promáčklina
Uživatelský avatar
mánička
Autoškolák
Příspěvky: 56
Registrován: sob 15 bře 13:22
Bydliště: Valachian Kingdom

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od mánička »

Díky, translator mi to nepřeložil a do klasického gůgla mě to napsat nenapadlo.. Ostuda..
Autobus a malé veselé autíčko
Uživatelský avatar
Píí
Pan Řidič
Příspěvky: 289
Registrován: sob 21 čer 09:27

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od Píí »

Nemáte tu někdo zkušenosti s Fiatem Cromou 2,2 v automatu? Známý se po tom ohlíží, ale zatím jsem pro něj nenašel moc dobré zprávy. Prý to hodně žere olej.
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od oxik »

Znamy ho ma, myslim ze si stezoval na predni napravu, dost dilu tam rychle odchazi..a dily uplne levne nevychazeji
Uživatelský avatar
vonkreuz
Letec
Příspěvky: 1136
Registrován: stř 08 srp 22:02

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od vonkreuz »

Podívej se na fiatcromaklub.cz a snad se nepletu, že ten samej motor se dával do AR159 AR Brera, takže alfisti.cz.
Uživatelský avatar
Píí
Pan Řidič
Příspěvky: 289
Registrován: sob 21 čer 09:27

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od Píí »

Ten motor by měl být od Opelu snad se značil ještě MPI.
Uživatelský avatar
bambus
Pan Řidič
Příspěvky: 270
Registrován: pát 09 zář 11:26
Bydliště: <>

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od bambus »

V Cromě je použitá verze bez přímého vtřiku. Stejný motor měla i géčková Astra, áčková Zafira, Saab 900 nebo Vectry B (po faceliftu) a C (před faceliftem), pro pohon rozvodů je použit řetěz což zde není moc výhra (napínací lišta se opotřebovává) a dále motor trpí na zmíněnou výšší spotřebu oleje a na svůj objem moc nejede. Čemuž ovšem moc neodpovídá spotřeba.
Uživatelský avatar
Píí
Pan Řidič
Příspěvky: 289
Registrován: sob 21 čer 09:27

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od Píí »

Ono by bylo asi lepší sáhnout po dieselech, které jsou v tomto případě hodně povedené ať už 1,9 JTD nebo 2,4JTD. No asi to není pro něho moc dobré. On totiž jezdí celkem málo (do 15t km za rok?) a jezdí stylem. Start - 10km - Stop - 10km - Stop a někdy je to mnohem míň. Nevím, jak jsou na tom ty moderní nafty, ale staré diesely tímto hodně trpěly.
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od ctrl_j »

Pro popsany zpusob pouzivani auta je volba naftoveho pohonu absolutne nevhodna. V zime se to ani neohreje, nebude to topit, hodne castych startu s kratkymi pojezdy bude zdimat aku atd.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
Píí
Pan Řidič
Příspěvky: 289
Registrován: sob 21 čer 09:27

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od Píí »

Přesně to jsem si myslel. No mu se toto auto hodně líbí a když 2,2 MPI je špatná volba a 1,8 nemá na takové auto dost výkonu, tak to nebude žádná hitparáda.
Odpovědět