Lyžárna
Re: Lyžárna
jj, švagrová říkal, že do pátklu do oběda tady byla zima a pak to zase propuklo....
grrrrrr!
grrrrrr!
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Lyžárna
Poslední 3 dny jsem měl možnost vyzkoušet Elan Amphibio WF14, třeba mé poznatky někomu pomohou:
160cm - 125/74/104 - R12,7m
Klady:
- snadno ovladatelná
- stabilní i ve vyšších rychlostech a delších obloucích
Zápory:
- nedrží na hraně
- rocker na vnější hraně = při současném naklopení obou lyží, zabere každá v jiný okamžik
- nedrží na hraně,nedrží na hraně,nedrží na hraně,nedrží na hraně
- do krátkých oblouků se jí moc nechce
- v muldách nakopává pod vázáním
Od počátku jsem byl dost zmatený chováním - výše popsaný vliv rockeru pouze na jedné hraně. V podstatě si nevybavuju nic, z čeho bych byl u ní nějak pozitivně nadšený. Nevýrazný "všeuměl", co všechno nějak udělá (a relativně snadno), ale v ničem nenadchne. Nemůžu si pomoct, ale podle mě je celý WF jen marketingový trik, který zastírá měkké jádro torzním vyztužením. Na easy ježdění, a smýkání nemusí být nezajímavá, jinak nuda.
Zároveň jsem měl možnost dnes krátce vyzkoušet Lusti SCTw - 166cm - 130/77/112- R13m. Úplně jiná lyže, plná charakteru. Neskutečně drží na hraně a projete muldu (na hraně) jako tank. Chce to víc síly a techniky, ale odmění se. Prostě carver se vším všudy. Smýkaný se mu vůbec nelíbí - hodně kouše patkama, ale k tomu nebyla stvořena - SCTw musí jezdit hranu... Z carvového oblouku je problém ji vytrhnout. Nic pro začátečníky.
160cm - 125/74/104 - R12,7m
Klady:
- snadno ovladatelná
- stabilní i ve vyšších rychlostech a delších obloucích
Zápory:
- nedrží na hraně
- rocker na vnější hraně = při současném naklopení obou lyží, zabere každá v jiný okamžik
- nedrží na hraně,nedrží na hraně,nedrží na hraně,nedrží na hraně
- do krátkých oblouků se jí moc nechce
- v muldách nakopává pod vázáním
Od počátku jsem byl dost zmatený chováním - výše popsaný vliv rockeru pouze na jedné hraně. V podstatě si nevybavuju nic, z čeho bych byl u ní nějak pozitivně nadšený. Nevýrazný "všeuměl", co všechno nějak udělá (a relativně snadno), ale v ničem nenadchne. Nemůžu si pomoct, ale podle mě je celý WF jen marketingový trik, který zastírá měkké jádro torzním vyztužením. Na easy ježdění, a smýkání nemusí být nezajímavá, jinak nuda.
Zároveň jsem měl možnost dnes krátce vyzkoušet Lusti SCTw - 166cm - 130/77/112- R13m. Úplně jiná lyže, plná charakteru. Neskutečně drží na hraně a projete muldu (na hraně) jako tank. Chce to víc síly a techniky, ale odmění se. Prostě carver se vším všudy. Smýkaný se mu vůbec nelíbí - hodně kouše patkama, ale k tomu nebyla stvořena - SCTw musí jezdit hranu... Z carvového oblouku je problém ji vytrhnout. Nic pro začátečníky.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Lyžárna
pavproch neska na OF píše:Sem v těžké deprézi.... se stavem sněhu je to v ta3 ještě mnohem děsnější něž bylo v prosinci, sice v ta3lomnici neska nebylo moc lidí, parkoviště poloprázdné, ale .... úzký sopel bílo-hnědé uměliny pod lanovkou a toť vsjo. Přírodní sních začíná na J, Z svazích nad 1800mnm, v S a V se zdá být krapet níž - stejně ale jenom tak lehce pocukrováno.... nešní noční sněžení temu tež nepomohlo...pavproch v prosinci píše:Tak nevím, esli ňa to má těšit nebo.... slovenské hory sou na tom stejně nebo ešče hůř než beskydy...
na bielej vode kežmarskej je změna s parkováním - zmizela bouda hlídače, klády vymezující parkovisko a cedule s placeným P..... bavil sem s páru pěšákama, co šli z brnčaly (nelyžaři), podle jejich názoru se na lyžích bude dát šlapat až NAD lesem (tj až daleko za překládací boudou nad šalvijákem...) chjo, no...
podle domorodců je to nad 2000mnm s opatrností lyžovatelné, ale kdo by sa tam třepal s lyžama na hrbu... jo, v květnu, dyž sa jezdí žlaby, to nosím na hrbu lyže ráth, ale v březnu?!?!
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Lyžárna
kurnik šopa, za těch víc než 40let, co lyžuju, tak nepamatuju zimu, kdy bych naposled na přírodním sněhu v beskydoch lyžoval 22. prosince a pak utrum.... kolikrát sezona začínala až v lednu, to jo, ale tohle?!?!?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Lyžárna
Konec světa se nezadržitelně blíží, už se na ten bordel, co tady děláme, nemůže dívat
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Lyžárna
ja letos lyze ani nevytahl z garaze... vubec me to nelakalo
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Lyžárna
Mám dotaz na zdejší lyžaře: bohužel jsem dnes zjistil, že mým milým AHV05 od Sportenu se začíná po cca 7letech separovat skluznice od jádra, tak budu muset zauvažovat o nástupcích. Dnes jsem zkoušel tyto, ale přišly mi až moc měkký i když super ovladatelný a na muldách pro mě neskutečný. Jen mi prostě u nich chybí trochu tý tvrdosti a paličatosti, všechno šlo až moc snadno. Z toho co jsem hledal na netu, tak se mi líbí Lusti RCT (165cm), konstrukce podobná AHV05, jen širší. Ty Lusti se dají koupit i bez vázání za dobrý peníz, tak mě napadlo použít moje ze starých lyží - je to košér řešení, nebo je lepší koupit nový vázání a dyžtak proč? Jsem na lyžích cca 10krát do roka, tak to vázání zas není nějak extra zneužitý...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Lyžárna
vazani bych jen nechal prekontrolovat v servisu, jinak se mu nic nemuze stat.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Lyžárna
Ok, super zpráva pro moji peněženku - dík.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).