Chlubítko univerzální
Re: Chlubítko univerzání
tohle vse jsem zkousel, ale ze bych citil zmenu v pocitech ve slachach a kloubech, to ne. tak na to kaslu. po opeaci doktor povidal, ze meniskus byl sice poskozeny, ale chrupavka cajk. takze jsem stale fpoho. ovsem artroze clovek neutece, jen je otazka, jak brzy se objevi.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Chlubítko univerzání
jj, navíc ta sfiňa není (lékama) léčitelná, její progres lze jen zpomalit, ale ne zastavit....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Chlubítko univerzání
V souvislosti s návštevou ringu jsem si dal ještě jeden cíl a to je ubrat aspoň 7 kg špeku jakožto zbytečné zátěže.
To pak budou časy na kolo o opoznání lepší
Začal jsem zase běhat což asi klouby moc neocení
To pak budou časy na kolo o opoznání lepší
Začal jsem zase běhat což asi klouby moc neocení
Re: Chlubítko univerzání
pokud mas opravdu nadvahu, tak zacni jinak nez behem. zvlaste, pokud jsi predtim nic nedelal a nemas zpevnena vazivova pouzdra kolen a kotniku. taky uvolnena zada mohou byt problem.
a pokud nemas na vyber, kasli na dlouhe behy po asfaltu a vrhni se na intervalovy trenink - najdi si treba dlouhe schody a behej sprinty nahoru. za daleko kratsi cas toho spalis daleko vice a jeste tolik nezatiziz srdce.
a pokud nemas na vyber, kasli na dlouhe behy po asfaltu a vrhni se na intervalovy trenink - najdi si treba dlouhe schody a behej sprinty nahoru. za daleko kratsi cas toho spalis daleko vice a jeste tolik nezatiziz srdce.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Chlubítko univerzání
no nevím, sprinty ve vysoké TF jsou na pálení tuků k ničemu. Ano, jistě ve výsledku je počet spálených kalorií vysoký, jenže to jsou kalorie z cukru, který pak tak jako tak doplníš, ale tuku se to vůbec netýká. Ono to není tak jednoduché a hlavně je to dlouhodobý proces. Tuky se nejlépe pálí při nějakých 110-140 tepech (individuální) a problém je, že netrénovaný člověk dosáhne této TF při chůzi do schodů a tak má pocit, že přece takto se zhubnout nedá.mmira píše:pokud mas opravdu nadvahu, tak zacni jinak nez behem. zvlaste, pokud jsi predtim nic nedelal a nemas zpevnena vazivova pouzdra kolen a kotniku. taky uvolnena zada mohou byt problem.
a pokud nemas na vyber, kasli na dlouhe behy po asfaltu a vrhni se na intervalovy trenink - najdi si treba dlouhe schody a behej sprinty nahoru. za daleko kratsi cas toho spalis daleko vice a jeste tolik nezatiziz srdce.
já bych doporučil spíš plavání nebo kolo a vše v klidu.
osobní zkušenost- cca 1,5 roku: z 88 na 73-74kg.
Pravda vyděsí
Re: Chlubítko univerzání
imho stačí vytrvalostně (hodiny) pojatá intezivní chůze ve zvlněném terénu (ne po asphaltě!)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Chlubítko univerzání
takypavproch píše:imho stačí vytrvalostně (hodiny) pojatá intezivní chůze ve zvlněném terénu (ne po asphaltě!)
Pravda vyděsí
Re: Chlubítko univerzání
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: Chlubítko univerzání
brus, PP: to jsou prekonane poznatky. spravna intervalova zatez je daleko efektivnejsi jak na budovani kondice, tak na nastartovani spalovani tuku. dlouhodobe je samo nutno kombinovat to s vytrvalosti, ale pokud se zacina, je 20 minut intervalu denne vyrazne zdravejsi a efektivnejsi nez hodinovy beh/kolo pri 140 BPM
EDIT: jeste jsem proletel ten citovany clanek. zase pozor, to, co tam hosi prezentuji, su muze dovolit az trenovany jedinec. pro zacatecnika je velmi rizikove jit hned na hranu. bud si nekde neco urve nebo zkolabuje kvuli srdci. jak jsem uz psal, doporucuju delsi schody, idealne s nizsimi stupni. ty pak sprintovat vetsi a vetsi rychlosti a tim i kadenci prace velkych svalu (nebrat to po dvou schodech). v horni fazi, kdy uz clovek nemuze, to nevypoustet, klidne si zarvat, ale dojet do do konce.
zatez se da i stupnovat tim, ze se zkracuji odpocinkove faze, tedy delat to pres superintervaly
zakladni interval je sejiti, vybeh nahoru + odpocinek.
superinterval: 4 opakovani zakladniho s tim, ze se odpocinek zkracuje napr. 120 s, 90 s, 60 s, 30 s
pauza 3 minuty.
po 4 takovych intervalech bude kazdy, i slusne trenovany clovek na kasi.
EDIT: jeste jsem proletel ten citovany clanek. zase pozor, to, co tam hosi prezentuji, su muze dovolit az trenovany jedinec. pro zacatecnika je velmi rizikove jit hned na hranu. bud si nekde neco urve nebo zkolabuje kvuli srdci. jak jsem uz psal, doporucuju delsi schody, idealne s nizsimi stupni. ty pak sprintovat vetsi a vetsi rychlosti a tim i kadenci prace velkych svalu (nebrat to po dvou schodech). v horni fazi, kdy uz clovek nemuze, to nevypoustet, klidne si zarvat, ale dojet do do konce.
zatez se da i stupnovat tim, ze se zkracuji odpocinkove faze, tedy delat to pres superintervaly
zakladni interval je sejiti, vybeh nahoru + odpocinek.
superinterval: 4 opakovani zakladniho s tim, ze se odpocinek zkracuje napr. 120 s, 90 s, 60 s, 30 s
pauza 3 minuty.
po 4 takovych intervalech bude kazdy, i slusne trenovany clovek na kasi.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Chlubítko univerzání
Ještě jste zapoměli na nejdůležitější a nejnáročnější interval - nežrat
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3