Lyžárna
Re: Lyžárna
s podobnym chovanim jsem se u nich nikdy nesetkal, pritom jsem vystridal tak 10 paru. ve vyssich rychlostech pritom pouzivam styl podle stare skoly, tedy s odlehcenou vnitrni lyzi, to bych si toho musel vsimnout.
nevyrabi je ze stejneho duvodu, proc se prestavaji delat manualni prevodovky do aut. jsou to lyze, ktere oceni uviverzalove-experti. navic byly vyrobne velmi drahe, vsak taky podle ceniku staly 1000 EUR. kvuli te kombinaci narocnost/cena se jich prodavalo relativne malo, tak je v rakousku vyradili z vyroby. pokud ovsem nekdo objedna vagon, tak je klidne udelaji. presne tak je mam ja. v roce, kdy s nimi koncili, jich jeden rusky obchodnik objednal snad 3 vagony. jeden znamy, co ma na atomic dobre kontkaty, z toho par paru dostal do sveho obchodu.
mmch, ta lyze mozna neexceluje v zadne konkretni discipline, ve vetsine je ale lepsi, nez 95 procent zbytku sveta. jinak o jejich povesti svedci fakt, ze kdyz s nimi prijdu v rakousku do skiservisu, casto je, pokud to neni nejaka velkovyrobna, berou je fachmani s uznalym brucenim do ruky a delaji mi hrany rucne s tim, ze davat je na stroj by byla skoda.
nevyrabi je ze stejneho duvodu, proc se prestavaji delat manualni prevodovky do aut. jsou to lyze, ktere oceni uviverzalove-experti. navic byly vyrobne velmi drahe, vsak taky podle ceniku staly 1000 EUR. kvuli te kombinaci narocnost/cena se jich prodavalo relativne malo, tak je v rakousku vyradili z vyroby. pokud ovsem nekdo objedna vagon, tak je klidne udelaji. presne tak je mam ja. v roce, kdy s nimi koncili, jich jeden rusky obchodnik objednal snad 3 vagony. jeden znamy, co ma na atomic dobre kontkaty, z toho par paru dostal do sveho obchodu.
mmch, ta lyze mozna neexceluje v zadne konkretni discipline, ve vetsine je ale lepsi, nez 95 procent zbytku sveta. jinak o jejich povesti svedci fakt, ze kdyz s nimi prijdu v rakousku do skiservisu, casto je, pokud to neni nejaka velkovyrobna, berou je fachmani s uznalym brucenim do ruky a delaji mi hrany rucne s tim, ze davat je na stroj by byla skoda.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Lyžárna
No nevim no. Tvoje nadšení je celkem přesvědčivý. Budu nad tim uvažovat a pokud budu mít příležitost se na Metronech ještě svést, udělám to.
RWD
Re: Lyžárna
zase to ber tak, ze co sedi mne, nemusi sedet vsem. docela by me zajimalo, ktere metrony do byly. ona to byla cela rada a ja vzdy jezdil na tech nejvyssich. ty nizsi mozna nebyly tak dobre.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Lyžárna
Zaboha si nemůžu 100% vzpomenout, vím že byly červeno zlatý a pučoval my je člověk co na lyžích docela ulítával a nekupoval nic než špičkový modely. Tušim to mohly být tyhle.
A teď z jinýho soudku. Vybírám nový lyžáky, což je samo o sobě pakárna. Mám problém s docela velkou citlivostí záprstních oblouků, když mi bota uplně nesedí, je to utrpení, když začne degradovat tepelná izolace a noha mi začne promrzat opět je to utrpení. Cyklus propotit/vysušit dám tak 30-40x za sezonu. Izolace to vydrží tak 3-4 roky, pak už mě nohy víc bolí než nebolí.
Kupuju vždy nejvyšší řadu nezávodních bot, preferuju tuhost skeletu. Naposledy Nordica Speedmachine 14, předtím Rossignol 3S. Teď do konce října, kdy jsem měl možnost vybírat, nebyly od výrobců naskladněný špičkový modely, takže jsem zkoušel sice nejvyšší řady, ale s nižší flexí.
Musim říct, že od koupě Nordiců udělal vývoj lyžáků velikej progres, firmy se snaží nabídnout zákazníkům maximum a dokonce i můj problém je v řešení. Různý firmy na to jdou různě. Fischer vakuově tvaruje botičku, ale nenabízí pro mě vhodnou šířku. Salomon tvaruje tepelně nejen botičku, ale i skelet, nejsou mi ovšem pohodlný. Head umožňuje otočením imbusu štelovat šířku skeletu, o tom uvažuju. Ale nejvíc mě zaujalo řešení Atomicu, který prostě udělal v odpovídajících místech skeletu díru a vyplnil jí flexibilním materiálem. Simply clever řešení. Ta bota mi sedla naprosto dokonale, fór je, že má jen dvě přezky. Na to nejsem vůbec zvyklej a nevim jak s tim naložit. Trend snižovat počet přesek je patrný i u jiných výrobců, ale nějak se mi to nezdá. Ale ke carvům jsem přistupoval s daleko větším despektem.
Horký favorit je překvapivě Atomic, tak uvidim až budu mít na noze 130 flexi.
http://www.atomic.com/en/Products/Alpin ... px?filter=
Tady je vidět, kde v oblasti za prstama, instalovali flexibilní výplně.
A teď z jinýho soudku. Vybírám nový lyžáky, což je samo o sobě pakárna. Mám problém s docela velkou citlivostí záprstních oblouků, když mi bota uplně nesedí, je to utrpení, když začne degradovat tepelná izolace a noha mi začne promrzat opět je to utrpení. Cyklus propotit/vysušit dám tak 30-40x za sezonu. Izolace to vydrží tak 3-4 roky, pak už mě nohy víc bolí než nebolí.
Kupuju vždy nejvyšší řadu nezávodních bot, preferuju tuhost skeletu. Naposledy Nordica Speedmachine 14, předtím Rossignol 3S. Teď do konce října, kdy jsem měl možnost vybírat, nebyly od výrobců naskladněný špičkový modely, takže jsem zkoušel sice nejvyšší řady, ale s nižší flexí.
Musim říct, že od koupě Nordiců udělal vývoj lyžáků velikej progres, firmy se snaží nabídnout zákazníkům maximum a dokonce i můj problém je v řešení. Různý firmy na to jdou různě. Fischer vakuově tvaruje botičku, ale nenabízí pro mě vhodnou šířku. Salomon tvaruje tepelně nejen botičku, ale i skelet, nejsou mi ovšem pohodlný. Head umožňuje otočením imbusu štelovat šířku skeletu, o tom uvažuju. Ale nejvíc mě zaujalo řešení Atomicu, který prostě udělal v odpovídajících místech skeletu díru a vyplnil jí flexibilním materiálem. Simply clever řešení. Ta bota mi sedla naprosto dokonale, fór je, že má jen dvě přezky. Na to nejsem vůbec zvyklej a nevim jak s tim naložit. Trend snižovat počet přesek je patrný i u jiných výrobců, ale nějak se mi to nezdá. Ale ke carvům jsem přistupoval s daleko větším despektem.
Horký favorit je překvapivě Atomic, tak uvidim až budu mít na noze 130 flexi.
http://www.atomic.com/en/Products/Alpin ... px?filter=
Tady je vidět, kde v oblasti za prstama, instalovali flexibilní výplně.
Naposledy upravil(a) d1.8t dne pát 22 lis 08:39, celkem upraveno 1 x.
RWD
Re: Lyžárna
Jen bych doplnil, ze Fischer tvaruje take boticku i skelet. Zrovna minulou sobotu mi nove boty prisly a byl jsem na tvarovani. Ale souhlasim, ze to je uzka bota, ktera mne treba sedi perfektne, ale to je dano tim, ze mam uzkou nohu.
BMW Driver M-B worker...
Re: Lyžárna
Jsem v obchodě strávil přes hodinu, nechal jsem si všechno ukázat, popsat princip jak to funguje. Pak frajer povídá, že mi ještě přeměří nohu, tak jsem vlezl do měřáku, frajerovi ztuhnul úsmět a oznámil mi ať se podívám po jiných značkách.
RWD
Re: Lyžárna
desim se okamziku, kdy budu muset shanet nove boty. mam kratke a siroke chodidlo s vysokym nartem. kombinace na zabiti.
to dvouprezkove reseni se mi nezda, hlavne jen jedna na kominu. ale treba je to pokrok a ne katovani kchostu.
to dvouprezkove reseni se mi nezda, hlavne jen jedna na kominu. ale treba je to pokrok a ne katovani kchostu.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Lyžárna
Taky razim heslo, že lyžáky se nevyměňujou dokud slouží. Ale když už prostě dělám věci, že mám lyžáky přes noc na 230V ohřívačích, ráno do špiček strčim ohřívače na 12V, do komínů vrazim 1,5l PET s horkou vodou, šoupnu to do polystyrenový krabice, odnesu do kufru, zapojim na 12V a to všechno jen kvůli tomu, abych si v klidu tři hodiny zalyžoval tak není jiná cesta. Dvě zimy před tím ještě bez problému, loňskou se to dalo ošéfovat s třetinovou námahou.
Ze dvou přezek jsem docela na rozpacích, ale měl jsme na noze nějakou stovkovou flexi nebo dokonce menší a přesto to nebylo uplně měkký v nákleku. Ani na tvrdost vlastní boty ani na pouhý dvě přesky. Mělo to hodně výrazný futra nad patou kolem achylovky, v první chvíli až nepříjemně velký, ale pak jsem si zvyk a pohoda. Zkouška 130 flexe rozhodne. Vzhledem k faktu, že rozepínám boty, při každý jízdě nahoru, by to mělo i svoje výhody.
Btw. jako správný paranoik si do obchodů nosim vlastní botu, tu nazuju na jednu nohu a na druhý zkouším potenciání náhradu. Už pro to asi víc udělat nejde.
Ze dvou přezek jsem docela na rozpacích, ale měl jsme na noze nějakou stovkovou flexi nebo dokonce menší a přesto to nebylo uplně měkký v nákleku. Ani na tvrdost vlastní boty ani na pouhý dvě přesky. Mělo to hodně výrazný futra nad patou kolem achylovky, v první chvíli až nepříjemně velký, ale pak jsem si zvyk a pohoda. Zkouška 130 flexe rozhodne. Vzhledem k faktu, že rozepínám boty, při každý jízdě nahoru, by to mělo i svoje výhody.
Btw. jako správný paranoik si do obchodů nosim vlastní botu, tu nazuju na jednu nohu a na druhý zkouším potenciání náhradu. Už pro to asi víc udělat nejde.
RWD
Re: Lyžárna
Díky za rady. Jak se rozhodnu ještě nevím. Pořád mám pocit, jako bych sháněl auto na cesty do práce a vy mi radili Porsche, protože je dobré na okruhu...
Jsem loni stál na lyžích po 10 letech (předtím jsem jezdil na snb) a přesto že si myslím že mi to docela šlo, tak mi přijdou "závodní" lyže skoro na škodu. Nebo se pletu a jsou lepší i pro lamu jako jsem já?
Jsem loni stál na lyžích po 10 letech (předtím jsem jezdil na snb) a přesto že si myslím že mi to docela šlo, tak mi přijdou "závodní" lyže skoro na škodu. Nebo se pletu a jsou lepší i pro lamu jako jsem já?
2.9T RWD
Re: Lyžárna
@HM: esli teda můžu, bo já na prknech preferuju nesjezdovky...
imho je lepší přátelská měkká pohodová hobby-lyže než tvrdá nepoddajná závodní mrcha...
imho je lepší přátelská měkká pohodová hobby-lyže než tvrdá nepoddajná závodní mrcha...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.