zbavte se SUV
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27878
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: zbavte se SUV
3t na kouli...hmm, když to nebude ani jedno z tvých mindráků, tak tak jedině traktor
Z čeho mindrák? Myslím, že jsi to výše popsal přímo učebnicově.
Z čeho mindrák? Myslím, že jsi to výše popsal přímo učebnicově.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: zbavte se SUV
Neska sem si na tohle vlkno vzpoměl dyž sem zmerčil jednoho (samotného) pána minivzrůstu (asi 50kg i s postelí) dyž zaparkoval a zamykal pižíka Rifter nebo jaxe ta velká MPV kráva menuje....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: zbavte se SUV
Se to tu nějak rozjelo. Jinak pro ty, kterým to nedošlo, a ať už jakéhokoliv důvodu se jich to dotklo, pojem zvětšovač piňďoura nebyl myšlen doslovně, ale bylo tím myšleno obrazně zvětšování ega. Jinak zmíněné mizení vozů MPV z trhu a jejich nahrazování 7-místnými SUV podtrhuje můj názor. Ale jak už jsem zmínil, je to jen názor, třeba se obrovsky mýlím.
Ještě doplním jak se kdosi ptal na konkrétní příklady. Oktávíí radši než Kodiaqem, Scalou radši než Karoqem (tyhle dvě "dilema" řeším pravidelně), trojkou radši než X5, atd. Ikdyž třeba je chyba ve mě, když bych musel řídit a měl si vybrat mezi E a S s podobně vybaveným předkem vezmu radši E. Nepřesvědčí mě ani to, že člověk může v S koukat přes ten zaměřovač a připadat si jak pilot Luftwaffe. Když se pak má člověk s tou krávou motat někde po městě je to za trest. S poslední generací s natáčecí nápravou jsem nejel, to třeba pomůže, ale pořád je to široká kráva co se nikde nevejde.
Ještě doplním jak se kdosi ptal na konkrétní příklady. Oktávíí radši než Kodiaqem, Scalou radši než Karoqem (tyhle dvě "dilema" řeším pravidelně), trojkou radši než X5, atd. Ikdyž třeba je chyba ve mě, když bych musel řídit a měl si vybrat mezi E a S s podobně vybaveným předkem vezmu radši E. Nepřesvědčí mě ani to, že člověk může v S koukat přes ten zaměřovač a připadat si jak pilot Luftwaffe. Když se pak má člověk s tou krávou motat někde po městě je to za trest. S poslední generací s natáčecí nápravou jsem nejel, to třeba pomůže, ale pořád je to široká kráva co se nikde nevejde.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: zbavte se SUV
Nataceci zadni naprava sakra hodne pomaha pri manevrovani, bez toho uz bych vetsi auto nechtel.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: zbavte se SUV
Já se nedávno hrozně zamiloval do myšlenky Amaroku V6. Nafta, takže rozumná spotřeba i bez mrdání se s plynem, servis jednoduše k řešení a jak říkáš, korbičkaHonza42 píše: Auta s korbičkou to samé. A výrobci se přizpůsobili. Auta na práci to nejsou už ani náhodou.
Vždycky chtěli být velký kluci, čas běží a bojí se, že to už nestihnou.
A přesně ten den kdy mě to napadlo jsem ho potkal u nákupáků, už napadených vesnickým tunerem. Nalakovaný znaky do fosforeskující barvy, barevný kola.
Takže už se mi to zase líbit přestalo
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: zbavte se SUV
Tak on si Honza asi nikdy autem neudělal pořádnou radost, protože je kupuje jen s kalkulačkou, nějaké emoce mu nic neříkají.
Z EU pickupů, bych si asi taky vybral Amarok, zbytek čtyřválcové konkurence, mi nic neříká.
Z EU pickupů, bych si asi taky vybral Amarok, zbytek čtyřválcové konkurence, mi nic neříká.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27878
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: zbavte se SUV
Amaroun super. Ta V6 v tom jede parádně. Overboost na 1*.
sulcik: jestli si to tady nepleteš s nějakým ústavem. Asi všem došlo, co je myšleno tím pinďourem. Akorát pořád to nemění nic na faktu, že to je 5.A.
Já opravdu nechápu, kde se ve vás bere ten patent na správnost vašeho názoru. Víte hovno, jestli ten nebo onen řidič nemá potřebu tahat vlek/přívěs, jestli mu podobné auto v minulosti nezachránilo život nebo cokoliv jiného. Ta auta se vyrábí, lze si je legálně pořídit, tak co?! Kam zajde vaše angažovanost a správnost toho vašeho názoru příště? Zaměříme se na drahé baráky, které vlastně nepotřebujeme nebo mobily? Stačí přece esemesky a hovory a to zvládne kdejaký čínský krám za 3000. Na co iPhone za 40?! Hnus!
Kurwa, proč mají všichni potřebu se srát do života těch ostatních?? Když se jich to navíc vůbec netýká. Ať si jezdí svým Sportsvanem a utvrzují se v tom, jak dobře pořídili.
sulcik: jestli si to tady nepleteš s nějakým ústavem. Asi všem došlo, co je myšleno tím pinďourem. Akorát pořád to nemění nic na faktu, že to je 5.A.
Já opravdu nechápu, kde se ve vás bere ten patent na správnost vašeho názoru. Víte hovno, jestli ten nebo onen řidič nemá potřebu tahat vlek/přívěs, jestli mu podobné auto v minulosti nezachránilo život nebo cokoliv jiného. Ta auta se vyrábí, lze si je legálně pořídit, tak co?! Kam zajde vaše angažovanost a správnost toho vašeho názoru příště? Zaměříme se na drahé baráky, které vlastně nepotřebujeme nebo mobily? Stačí přece esemesky a hovory a to zvládne kdejaký čínský krám za 3000. Na co iPhone za 40?! Hnus!
Kurwa, proč mají všichni potřebu se srát do života těch ostatních?? Když se jich to navíc vůbec netýká. Ať si jezdí svým Sportsvanem a utvrzují se v tom, jak dobře pořídili.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: zbavte se SUV
taky bych moc rád znal výběr Honza42 auta co má na kouli 3t a plech pod podvozkem, viděl bych to na nějakého offroada, offroad je přece ok, SUV je pro pozéry. Trochu to odporuje s tvýma argumentama, taky tě asi v tom většinou uvidíme před nákupákem bez přívěsu a maximálně s manželkou. Nebo v tom budeš pořád jezdit v pěti a s třítunou na kouli. Nebo si necháš Golfa, abys neztratil tvář před sousedem, který si koupil Kodiaqa, který je stejně široký a dokonce kratší než superb a offa budeš parkovat za rohem? Budeš se tvářit dál jako spasitel. Nic mi do toho není (zatím), ale zajímalo by mě, na co potřebuješ něco, co utáhne 3t. Máš nový podnikatelský záměr, kolikrát měsíčně budeš tahat, bude to bohulibá činnost? Chtěl bych to vědět, abych mohl posoudit/vyhodnotit jestli to opravdu potřebuješ, nebo jestli to není pro zábavu. Abych tě neodsoudil až s tím omylem zahneš k nákupáku pro rohlíky cestou z práce. Zatím si tyto nákupy před nikým obhajovat nemusíme, ale kvůli takovým jako jsi ty to brzo bude.
Passat B8 2tsi, Kodiaq 2tsi, 5x moto od 50 do 700ccm
Re: zbavte se SUV
Zbytečně se do mne navážíte, hoši. Již v prvním příspěvku jsem napsal, že to úřední řešení nemá a že pokusy frantíků to zakazovat jsou zcestné. Možná můj odpor k SUV pramení z toho, že nerad jdu s davem. Ten dav se zítra vydá jiným směrem, SUV opustí a začne tvrdit, že to nové módní je přesně to pravé. Navíc i technicky jsou SUV mimo. Začínaly jako 4x4 se skutečně zvýšeným podvozkem, často uzávěrkami, redukcí...... auta, která měla umět víc. A postupně na to výrobci rezignovali a jsou to často 4x2 krabice, která mají trochu výš sedadla a tím to asi tak končí. A zůstala hmotnost.....
Můj názor, nevnucuji, jezděte si čím chcete.
Můj přechod od velkého MPV k menšímu vozu hodnotím velmi pozitivně. Hned to topí, nepotřebuje to bufík, je v tom ticho (aerodynamického šumu se krabice nikdy nezbaví). Jezdí to o litr a půl míň v benzínu, než to bylo dřív v hlučné naftě. Hezky se to řídí, krátké, kola v rozích, prostě motokára. Osobně nevidím důvod si to kazit.
Můj názor, nevnucuji, jezděte si čím chcete.
Můj přechod od velkého MPV k menšímu vozu hodnotím velmi pozitivně. Hned to topí, nepotřebuje to bufík, je v tom ticho (aerodynamického šumu se krabice nikdy nezbaví). Jezdí to o litr a půl míň v benzínu, než to bylo dřív v hlučné naftě. Hezky se to řídí, krátké, kola v rozích, prostě motokára. Osobně nevidím důvod si to kazit.
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: zbavte se SUV
Diskuze o tom, kdo si víc či míň masíruje ego pořízením libovolného symbolu sociálního a hmotného statusu zpravidla nikam nevede, a to hlavně z jednoho prostého důvodu - skoro nikdo z nás vliv ega na mysl a její vnímané vnější projevy není schopen ani rozlišit, natož to pak vyslovit nahlas v přítomnosti ostatních. V přítomnosti ostatních hrubých egoistů (99,999 % obyvatel) by navíc člověku podobně otevřené prohlášení spíše uškodilo, resp. zvýšilo pravděpodobnost velmi oblíbené kratochvíle - očerňování a pomlouvání.
Kdo má zpravidla největší motivaci nejdůrazněji a nejhlasitěji protestovat proti označení jeho aktivit jako ego-masážních nechť si všechen soudruh posoudí individuálně.
Takže pokud si mnozí rádi plynule proplouvají provozem na zvýšených pramicích, ať tak činí; že by smrděli a hlučeli výrazně víc než ostatní provozovatelé nižších osobáků se říct nedá.
A každopádně jestli by mělo smysl se něčeho zbavovat, rozhodně do této kategorie lze zařadit výplody různých žouranálistů z masmediálních stok, kteří selektivně publikují manipulativní a zhusta úmyslně provokativní či "negativně" emočně zabarvené kydy a prdy všelijakých údajných (samozvaných) eksprdů.
@Honza42
Před golfovým kombíkem jste provozoval co za těžkou bárku, že vám jízdní vlastnosti stávajícího auta připomínají motokáru?
Kdo má zpravidla největší motivaci nejdůrazněji a nejhlasitěji protestovat proti označení jeho aktivit jako ego-masážních nechť si všechen soudruh posoudí individuálně.
Takže pokud si mnozí rádi plynule proplouvají provozem na zvýšených pramicích, ať tak činí; že by smrděli a hlučeli výrazně víc než ostatní provozovatelé nižších osobáků se říct nedá.
A každopádně jestli by mělo smysl se něčeho zbavovat, rozhodně do této kategorie lze zařadit výplody různých žouranálistů z masmediálních stok, kteří selektivně publikují manipulativní a zhusta úmyslně provokativní či "negativně" emočně zabarvené kydy a prdy všelijakých údajných (samozvaných) eksprdů.
@Honza42
Před golfovým kombíkem jste provozoval co za těžkou bárku, že vám jízdní vlastnosti stávajícího auta připomínají motokáru?